نرده آلومینیومی طرح جدید برنزی

نرده آلومینیومی طرح جدید برنزی

نرده آلومینیومی طرح جدید برنزی

نرده آلومینیومی در مدل های طلایی، مشکی و برنزی طراحی شده است و تنوع طرح این محصول به شکلی است که برای محیط های مختلف اجرا می شود. سازه های ترکیبی از نرده آلومینیومی و استیل نیز وجود دارد که به صورت سیلور و طلایی بررسی می شود. استفاده از شیشه برای این محصول و همینظور سایر محصولات نیز بررسی می شود. نرده کشی ساختمانی به واسطه این مدل از نرده ها بررسی می شود. شکل و کیفیت رنگ نرده آلومینیومی بسیار مهم است و در طراحی آن این موضوع به شکل دقیق بررسی می شود.

نرده آلومینیومی طرح طلایی

افرادی که به طراحی مدرن و لوکس علاقمند هستند، رنک طلایی را رنگ اشرافی می دانند و طراحی و تولید این مجموعه از نرده آلومینیومی این روزها بسیار دیده می شود. جلوه زیبای نرده آلومینیومی مربوط به فضای داخلی و نمای بیرونی است. رنگ طلایی که بر روی قطعات و اتصالات نرده استفاده می شود با آنادایز 15 میکرونی دنبال می شود و قطعاً شرایط تضمین شده ای برای آن ارزیابی می شود. از سوی دیگر فرمول خاصی برای استفاده از رنگ طلایی در این محصول دیده می شود به طوری که در طول زمان رنگ خود را از دست نمی دهد و دچار آسیب نمی شود. از سوی دیگر این سبک از نرده ها به دو صورت پروفیل و لوله با قطعات کاملاً آنادایز شده بر اساس تنوع زیاد تولید می شود. استفاده از نرده آلومینیومی طرح طلایی در نمای بیرونی برج ها و راه پله ها و همینطور هتل ها استفاده می شود.

پروفیل و لوله هایی که در نرده آلومینیومی طلایی استفاده می شود اغلب از نظر کیفیت و مدل با هم فرق دارند از سوی دیگر گاه طرح هایی برای این محصول استفاده می شود که برای نمای بیرونی برج ها نیز گزینه خوبی است. این محصولات در هتل ها و سایر راه پله ها نیز نقش یک موقعیت لوکس را ایفا می کند.

نرده آلومینیومی طرح نقره ای

نرده هایی که از جنس چوب یا آهن بودند به طور مداوم نیاز به رنگ آمیزی و تعمیرات دارند و همینطور می بایست پوشش محافظ نیز برای آن در نظر گرفته شود که پس از مدتی پوسیده می شوند و فرسایش برای آن صورت می گیرد. یک مدل از نرده آلومینیومی به صورت نقره ای وجود دارد که خاصیت ضد آلودگی دارد و نیازی به نظافت و نگهداری ندارد چون جذب گرد و غبار بر روی آن بسیار کمتر است و رنگ براق آن از بین نمی رود. این محصول به طور کلی کاربردی ترین مدل نرده آلومینیومی محسوب می شود و اجزا و قطعات آن نیز می تواند با سبک های طلایی و … ترکیب شود. استفاده از نرده آلومینیومی نقره ای در استادیوم های ورزشی و ساختمان های شخصی بسیار استفاده می شود. دوام و امنیت نرده های نقره ای زیاد است و خطر پرت شدن نیز بسیار کاهش خواهد داشت.

نرده آلومینیومی طرح برنزی جدید

در دکوراتیو منزل کلاسیک از نرده آلومینیومی طرح برنز استفاده شده است و نمای متفاوت و منحصر به فرد به بخش های راه پله و پنجره را شکل می دهد. این محصول اغلب در سبک های چهارگوش و گرد طراحی شده است و بالاترین رنگ کاری در آن استفاده می شود. نصب نرده آلومینیومی برنزی به صورت استاندارد و مهندسی شده ارزیابی می شود. از سوی دیگر امنیت و استحکام این محصول زیاد است و رنگ به کار رفته در آن نیز بسیار شیک و خاص است.

شیک بودن نرده آلومینیومی برنزی آنقدر زیاد است که با معماری مدرن و امروزی سازگار است. کارایی و عملکرد نرده آلومینیومی طرح برنزی به نسبت سایر بخش ها ارزیابی بهتری شده است.

رنگ کاری برای نرده آلومینیومی طرح برنزی بسیار قابل قبول است و به طور کلی خاص بودن رنگ برنزی سبب شده است که قیمت این محصول به نسبت سایر محصولات بیشتر باشد. به هر صورت شیک بودن نرده آلومینیومی سبب شده است که یک محصول بی نظیر عرضه شود که از نظر افراد مختلف ارزیابی شود.

نرده آلومینیومی مشکی

جدیدترین محصولاتی که در خصوص نرده آلومینیومی دیده می شود، نرده های مشکی هستند که به تازگی وارد بازار شده اند. رنگ کاملاً متفاوتی که برای این محصول استفاده می شود به شکلی است که به صورت براق یا مات بررسی خواهد شد.

نرده آلومینیومی در رنگ های روشن و تیره به واسطه موقعیت اجرایی بررسی می شود. نرده آلومینیومی مشکی در مدل های چهارگوش طراحی شده است که در کوره های مخصوصی پخته می شود و کیفیت رنگ مشکی آن ها بسیار زیاد است و در نهایت یک جان پناه خوب محسوب می شود.

نرده آلومینیومی شاید جای نرده های استیل را نگیرد اما محصولی خوب و قابل قبول است که از آلومینیوم هایی به صورت شمش تهیه می شود و پس از آن نیاز است که استوانه یا بولت طراحی شود. این محصول در دمای 400 درجه سانتی گراد نرم و قابل انعطاف است و همینطور از دستگاه پرس اکستروژن تزریق می شود. لوله های 50 و پایه های 40 مورد استفاده قرار می گیرد که از طریق دستگاه تزریق شده و به صورت 6 متری برش می خورند. این مدل از نرده ها استرچ یا کشیده هستند و پس از آن داخل کوره های حرارتی یا اج شده استفاده می شود. حالت نرم یا قابل انعطاف به صورت پروفیل های سخت بررسی می شود.

مزایای نرده آلومینیومی

یکی از ویژگی های مهم نرده آلومینیومی سبک بودن آن نسبت به سایر نرده ها است. تنوع شکل و رنگ در این محصول زیاد است. این محصول زیبایی بیشتری به نسبت نرده های تزئینی دارد. ماندگاری آن نیز 5 برابر ماندگارتر از آهن و استیل است. نرده آلومینیومی قابلیت تعویض دارد و همینطور بازیافت آن نیز به خوبی صورت می گیرد. نرده آلومینیومی نیاز به رنگ کاری یا جوشکاری ندارد و نصب آن خیلی سریع است.

دوام و ماندگاری نرده آلومینیومی به نسبت نرده های استیل بیشتر است البته که این محصول در محیط مرطوب نیز استفاده می شود. اتصالات نرده آلومینیومی به فردی محکم است که به طور کلی هرگز لق نمی شود و موقعیت خوبی برای آن ارزیابی خواهد شد.

تنوع رنگ و طرح و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه برای نرده آلومینیومی موضوع مهمی است. همینطور این محصول در برابر عوامل فرسایش محیطی بسیار مقاوم است.

کاربرد نرده آلومینیومی

نرده آلومینیومی در بیمارستان ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از نرده ها در اماکن تجاری ، هتل ها ، فروشگاه و رستوران ها استفاده می شود. این محصولات برای سایر مکان های اداری استفاده می شود و موقعیت خوبی را شامل می شود.

معماری گرم و طبیعی برای نرده آلومینیومی در نظر گرفته می شود و هیمینطور این محصول با طرح چوبی که دارد می تواند برای ساختمان های شخصی ارزیابی شود.

طرح طلایی برای نرده آلومینیومی دارای ثبات رنگ بالایی بوده و آنادایز های 14 میکرون برای آن استفاده شده است و در نهایت مقاومت بالایی دارد.

فشار و ضربه و راحتی برای نرده آلومینیومی در راستای نظافت و نگهداری دیده می شود به طوری که برای بالکن ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که پله های شما به رنگ روشن باشند از نرده آلومینیومی با قطعات طلایی استفاده می شود که جلوه ای مدرن و متفاوت را شامل می شود و البته که مربوط به فضای راه پله است.

نرده آلومینیومی طرح چوب

نرده آلومینیومی طرح چوب محصولی بسیار خوب است که با دیوار پوش های منزل نیز سازگاری دارد. این مدل از نرده ها دارای ماندگاری بالایی هستند و به طور کلی رنگ های طبیعی و فندقی و گردویی و بلوطی و همینطور راش ضد خش نیز برای آن استفاده می شود. نرده آلومینیومی به دو صورت گرد و چهارگوش طراحی شده است. طرح های سه بعدی برای این مدل از نرده ها ارزیابی می شود.

امنیت و استحکام بالا برای نرده آلومینیومی بخش مهمی محسوب می شود. به هر صورت کیفیت بالا برای نرده آلومینیومی به صورتی است که در برابر آتش سوزی مقاومت خوبی دارد و مشخص است که ایمنی این محصول به نسبت سایر محصولات نیز بیشتر است.

نرده آلومینیومی یک لایه محافظ ضد خش دارد و مبنای خوبی را بر اساس رنگ آمیزی مخصوصی ارزیابی می شود. نرده آلومینیومی طلایی و برنزی به واسطه اتصالات آلومینیومی بررسی می شود.

نرده آلومینیومی طرح چوب نیاز به رنگ کاری نرده های چوبی را ندارد و از سوی دیگر در برابر آتش و حرارت نیز مقاومت بالایی دارد. ایمنی و استحکام نرده آلومینیومی نیز بسیار بالا است.

جمع بندی

نرده آلومینیومی در مدل های طلایی، برنزی و مشکی دسته بندی شده است، این محصول به طور کلی می تواند برای محیط های رطوبتی نیز استفاده شود. بالاترین کیفیت برای این محصول ارزیابی شده است به طوری که مشتریان محترم می توانند از آن استفاده خوبی نمایند. این محصول به واسطه نوع نصبی که دارد می تواند برای محیط های تجاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. خرید اینترنتی نرده آلومینیومی بدون واسطه و با شرایط مقرون به صرفه ای همراه است و می تواند کیفیت بی نظیر را برای شما رقم بزند. در خرید خود بهترین را انتخاب کنید و سود خوبی داشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.