حفاظ بانکی سازه ای پیشرفته در حفظ امنیت

حفاظ بانکی سازه ای پیشرفته در حفظ امنیت

حفاظ بانکی استحکام بالایی دارد و بهترین گزینه در راستای ایجاد امنیت در بانک است. نصب حفاظ بانکی به صورتی است که هجوم سارقان به بانک را به حداقل می رساند. ساختار حفاظ بانکی به صورتی است که از نظر استحکام از حفاظ آهنی بهتر است و این موضوع برای مراکز خرید و فروشگاه ها و منازل گزینه خوبی محسوب می شود.

طراحی و اجرای حفاظ بانکی

اجرا و طراحی حفاظ بانکی به صورتی است که به سیستم دزدگیر متصل می شود و زمانی که ساعت کاری بانک به پایان رسید در صورتی که به حفاظ ضربه وارد شود از طریق دزدگیر اطلاع داده می شود و موقعیت خوبی را شامل می شود.

مزیت بکارگیری حفاظ بانکی به این صورت است که مقاومت بالایی در برابر ضربه ایجاد می کند همینطور در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار خوب است و ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد. این محصول در طرح های مختلفی قابلیت اجرا دارد و نظافت آن راحت و آسان است و نصب سریعی نیز دارد.

ساختار حفاظ بانکی استیل

استیل مهمترین متریالی است که در ساختار حفاظ بانکی استفاده می شود و خاصیت آن ضد زنگ زدن بوده و از آلیاژهای آهن به همراه حداقل 10.5 درصد کروم ساخته می شود که سبب می شود در برابر اکسیداسیون مقاومت بالایی داشته باشد. در واقع ضد زنگ بودن یک خاصیت مهم برای استیل محسوب می شود که آن را از سایر محصولات متمایز ساخته است.

استیل 304 از دیگر مواردی است که در ساحت حفاظ بانکی استفاده می شود که کشش پذیری خوبی دارد و ترکیبی از قدرت عملکرد پایین و طول عمر بالا محسوب می شود و اجازه تولید به اشکال پیچیده ای را شامل می شود. در ساحت حفاظ بانکی 304 ز بهترین ابزارها استفاده می شود که ترکیبی از قدرت عملکرد پایین و طول عمر بالا است.

در ساحت حفاظ بانکی استیل میلگرد آجدار آهنی نیز استفاده می شود که بسیار خاص طراحی شده است.

نصب حفاظ بانکی استیل

لوله های استیلی که برای حفاظ بانکی استفاده می شود باید به صورت منظم و مستحکم طراحی شود و بر روی یک چهارچوب یا پروفیل نصب شود. همینطور در ابتدا نیاز است که ستون های استیل مانند پروفیل استیل 40 در 40 میلیمتر ارزیابی شده است. سوراخ هایی که روی این پروفیل ایجاد می شود سبب می شود که لوله استیل و میلگردهایی که در لوله استفاده می شود موقعیت دقیق تری داشته باشند.

این لوله های استیل و میلگرد معمولاً به صورت افقی در حفاظ استفاده شده است و توسط جوشکاری آرگون دقیق بر روی چهارچوب یا پروفیل استیل مستحکم می شود. حد فاصلی که برای لوله های استیل به صورت افقی ارزیابی می شود اغلب بین 12 الی 15 سانتی متر است و طول این لوله ها 110 سانتی متر است.

قیمت حفاظ بانکی استیل

حفاظ بانکی استیل 304 به نسبت 201 قیمت بالاتری دارد و دلیل این بخش نیز مقاومت بیشتر استیل 304 در برابر رطوبت و خوردگی داشته و می تواند یک محصول مادام العمر باشد. به طور کلی طراحی لوله ها و نحوه بکارگیری لوله های استیل و سختی اجرای کار نیز در قیمت نهایی حفاظ بانکی تاثیر می گذارد.

حفاظ بانکی استیل چیست و چه ساختاری دارد؟

حفاظ بانکی به وسیله ورق و قوطی استیل ضد ضربه ساخته شده است و در انواع مختلفی ارزیابی شده است . این محصول می بایست توسط شخصی کارآزموده نصب و اجرا شود. اجرای دقیق حفاظ بانکی به صورتی است که سبب می شود زمان زیادی از سارقین گرفته شود تا ستون های فلزی شکسته شود و به نوعی کار نیمه کار باقی می ماند.

حفاظ بانکی استیل 304 بیشترین تقاضا را دارد و به نوعی نصب این محصول در کشورهای اروپایی نیز دیده می شود. استفاده از حفاظ بانکی تنها مخصوص بانک نیست و برای مکان هایی که نیاز به حفاظ های کشویی در متراژ بالا دارد نیز استفاده می شود. در واقع این محصول به واسطه نصب و اجرای مناسبی که دارد اجرا شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

حفاظ بانکی شامل میلگرد آجدار در داخل لوله استیل بوده و برای برش نیاز به ابزار آلات پیشرفته است.

 جوشکاری آرگون در حفاظ بانکی استیل

جوش آرگون یکی از جدیدترین روش هایی است که برای حفاظ بانکی استیل به کار می رود و باید توسط جوشکار متخصص و با رعایت اصول صورت بگیرد. همه اجزای تشکیل دهنده حفاظ بانکی می بایست توسط جوش آرگون به هم متصل شوند و این تضمین داده می شود که از حریم خصوصی به طور دقیق محافظت شود. دوام کار حفاظ بانکی به صورتی است که سبب عمر مفید شده و موقعیت اجرای آن بسیار دقیق و مشخص است.

از حفاظ بانکی استیل ضد برش در بیشتر بانک ها استفاده می شود که به نوعی سطح آخر ایمنی را شامل شده و وضعیت کاری مشخصی دارد.

استفاده از حفاظ بانکی هم در داخل ساختمان و هم خارج صورت می گیرد. این مدل از حفاظ ها در دو گرید 201 و 304 طراحی و اجرا شده است.

حفاظ بانکی 304 یک محصول ایمن است که در همه بخش های ساختمان اجرا می شود و حتی اگر ساختمان چند طبقه باشد خطر سقوط به واسطه حفاظ بانکی به حداقل می رسد.

انواع حفاظ بانکی استیل از نظر مکان استفاده

در اغلب ساختمان های تجاری و اداری از حفاظ بانکی استیل می تواند برای درب ورودی آپارتمان استفاده می شود. اگر بخواهیم ویژگی های خوب در خصوص حفاظ بانکی را معرفی کنید باید به ضد سرقت بودن آن فکر کنیم. از دو آلیاژ استیل برای حفاظ بانکی استفاده می شود و نصب و طراحی آن به صورت ضد زنگ است.

مقاومتی که برای حفاظ بانکی در نظر گرفته می شود در برابر ضربه و برخورد اجسام صورت می گیرد. استفاده از حفاظ بانکی استیل 304 سبب می شود که فضای ضد ضربه و ضد خش نیز ایجاد شود. در تابش نور خورشید و باران و برف و تگرگ شرایط ایمنی حفاظ بانکی بسیار خوب است و رنگ نمی دهد و دچار تغییر ساختار نمی شود و زنگ نمی زند.

حفاظ بانکی مخصوص بالکن از دیگر محصولاتی است که بسیار مورد استفاده می شود. در صورتی که شما در منزل مسکونی خود افرادی دارید که احتیاج به مراقبت بیشتری دارد می بایست از حفاظ بانکی تراس استفاده کرد که هر خطرات مالی و هم جانی به حداقل برسد. برای زیبایی بیشتر فضای ساختمان می توان از ورق طلایی برای حفاظ بانکی استفاده کرد.

حفاظ بانکی طلایی

البته که کمتر دیده می شود که حفاظ بانکی به رنگ طلایی باشد اما در طرح بندی های جدید این محصول از امنیت بیشتری برخوردار بوده و توانسته ساختار جدید و به روزی داشته باشد. از دو نوع آلیاژ 201 و 304 در حفاظ بانکی استفاده می شود که پروفیل های مختلف و لوله های با ضخامت مختلف را شامل شده است. پیشرفت تکنولوژی در دنیای استیل بسیار دیده می شود و رنگ بندی های جدید نیز بخشی از پیشرفت حفاظ بانکی محسوب می شود. حفاظ ها در قالب های ترکیبی استیل و طلایی نیز ارزیابی شده است و مقاومت بالایی به نسبت آهن دارد. متراکم بودن حفاظ بانکی به درخواست مشتری بوده و هرچه متراکم تر باشد امنیت و آرامش بیشتری دارد. حفاظ های استیل برای ساختمان های مسکونی و اداری و ویلایی نیز طراحی و اجرا شده اند و فنس هایی که برای حفاظ بانکی استفاده می شود از نظر اجرا با هم متفاوت است.

ابعاد حفاظ بانکی

حفاظ استیل بانکی با پروفیل 40 در 40 و لوله 25 ساخته می شود. در داخل این لوله ها برای مقاومت و استحکام بیش از لوله های میلگرد 18 کار می شود.

حفاظ بانکی استیل افقی از لوله های تک به تک برای پشت پنجره نیز استفاده می شود که از نظر قیمت مقرون به صرفه است. نصب لوله های استیل پشت پنجره و نمای سنگی ساختمان به صورتی است که شامل سایز 38 میلیمتر به صورت تک به تگ سنگ با یراق استیل فابر شده و همینطور از پیچ بوکسی به جای پرچ نیز استفاده می شود. برخی از لوله ها با دستگاه تحت فشار بسته شده و با دست باز نمی شوند. مقاومت بالایی در اجرای حفاظ بانکی استیل دیده می شود که سبب می شود امنیت بالای ساختمان صورت بگیرد.

همه حفاظ های استیل از نوع آلیاژ 304 بوده و در نوع مرغوب و درجه یک استفاده می شود. این حفاظ ها از استیل ضد زنگ و ضد خش و مقاوم در برابر بارندگی باران مقاوم هستند و رضایت مشتریان را شامل می شود.

نصب حفاظ بانکی استیل به طور کامل توسط تکنسین کارآزموده صورت می گیرد و روش های متعدد در نصب حفاظ بانکی نیز شامل می شود.

اتصال لوله و میلگرد آهنی داخل لوله به پروفیل است و همینطور از جوش و پیچ برای نصب و اجرای بهتر استفاده می شود.

استیل خاصیت ضد اسیدی بودن و ضد زنگ داشته و ایمنی بالایی را شامل شده است و محل نگهداری آن نیز بسیار خوب و کم هزینه است.

مجتمع های تجاری و اداری و مسکونی از بهترین حفاظ بانکی استفاده کرده و عملکرد روتین و مشخصی خواهند داشت. در انتخاب حفاظ بانکی باید فضای پروژه بررسی شود و سطح اجرا نیز به خوبی بررسی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.