ما چگونه کار میکنیم پردیس نرده راه حلی برای نیاز های شما

Working Process 1
مشاوره حرفه ای

مشاوره حرفه ای

برای مشاوره مستقیم با کارشناسان مجموعه لطفا تماس حاصل فرمایید

Working Process 2
اعتبار در بازار

اعتبار در بازار

بهترین اعتبار ما رضایت مشتریان از محصولات می باشد

Working Process 3
بهترین قیمت

بهترین قیمت

نازل ترین قیمت ها با بهترین کیفیت را در شرکت ما تجربه کنید

Working Process 4
تضمین محصول

تضمین محصول

اعطای گارنتی مکتوب شرکتی برای تضمین محصول تا دو سال

نرده دکوراتیو

نرده دکوراتیو آهن

برای داشتن یک نرده دکوراتیو آهنی ، تنها داشتن طرح و نقشه ی آن کافی است ، چرا که آهن فلزی حالت پذیر می باشد و متخصصین شرکت پردیس نرده آماده برای عرضه ی محصولات نرده دکوراتیو آهنی در تمام اشکال مد نظر شما در زیباترین حالت ممکن هستند. از مزیت های نرده دکوراتیو آهنی می توان به ظاهر زیبای آن و قابلیت رنگ پذیریشان اشاره نمود. این ویژگی ها از نرده دکوراتیو آهن محصولی پرکاربرد را ساخته ، که طرفداران زیادی نیز داردند. قیمت نرده دکوراتیو آهنی بر حسب متر طول می باشد.

 

نرده دکوراتیو چوب

در نرده دکوراتیو چوبی با استفاده از پایه های خراطی شده می توانیم طرح و ظاهر بسیار زیباتری داشته باشیم ، به طوری که نرده چوبی اجرا شده یک نرده چوبی دکوراتیو محسوب شود. شما می توانید طرح اجرایی روی پایه های ساده خراطی شده یا پایه های منبت کاری شده را در نرده دکوراتیو چوبی طبق نظر خود با محیط اطراف هماهنگ کنید. در نرده دکوراتیو چوبی می توان از چوب طبیعی یا مصنوعی ( طرح چوب از جنس پلیمر ABS ) با ترکیب انواع فلزات و شیشه ها ، استفاده کرد تا نرده دکوراتیو چوبی متفاوتی نسبت به سایر نرده های دکوراتیو داشته باشیم. قیمت نرده دکوراتیو چوبی هم مانند قیمت نرده دکوراتیو آهنی ، بر مبنای متر طول است.



نرده دکوراتیو شیشه ای

انواع نرده شیشه ای اعم از : نرده شیشه ای اکسپوز ، نرده شیشه ای یوچنل ، نرده شیشه ای فیکس پوینت ، نرده شیشه ای اسپیگت و نرده شیشه ای پایه گیر را می توان به صورت دکوراتیو ساخته و نصب نمود تا یک نرده دکوراتیو شیشه ای داشته باشیم. در این نوع از نرده شیشه ای ها نیز می توان از سایر متریال ها همانند فلزات و چوب ها استفاده کرد. اما شاکله ی اصلی در نرده دکوراتیو شیشه ای ، استفاده از طرح های مختلف بر روی شیشه ها می باشد. که این امر با وجود شیشه های سندبلاست قابل اجرا می باشد. این طرح ها با توجه به نظر شما ، به صورت برجسته بر روی شیشه ها یا غیر برجسته انجام می شوند. قیمت نرده شیشه ای دکوراتیو هم بر حسب متر مربع است