گالری نرده آهنی طراحی بیرونی

گالری نرده آهنی طراحی بیرونی

برای هرکسی که نرده های آهنی را برای راه پله در منزل یا محل کار خود در نظر گرفته است ، چندین سؤال وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود. مهمترین نکته این است که نرده چه طرحی باید داشته باشد؟ چه سبکی متناسب با فضای شما خواهد بود؟ آیا به دنبال سنتی یا مدرن هستید؟ ساده یا پیچیده؟

نرده های خارجی آهنی با گذر از تراس ها، پیاده روها و پله ها، زیبایی و امنیت را برای عابران پیاده می‌کنند. نرده های عرشه و نرده های راه پله معیارهای خاصی برای حداکثر فاصله بین اعضا، ارتفاع و پایداری پست دارند. با استفاده از محتوای بازیافتی زیاد نرده های آهنی یا نرده های آلومینیومی جامد، می‌توان نرده های طراحی بیرونی را ایجاد کرد که از نظر بصری مطبوع باشد، شرایط کد را برآورده می کند و در عین حال برای محیط زیست حساس است.

معماران، طراحان و صاحبان خانه دائما در جستجوی تصاویر نرده پله ها، طراحی نرده ها و نرده های بالکن برای طراحی نرده هستند که بیانگر سلیقه طراحی شخصی آن ها است. هیچ ماده دیگری در جهان وجود ندارد که به اندازه طراحی در آن بی نهایت باشد، به عنوان سیال به سبک و در عین حال سفت و مطمئن هنگام نصب صحیح برای نرده تراس.

تنوع آن در طراحی، نرده های آهنی را برای طیف وسیعی از تنظیمات جذاب می‌کند. این که آیا یک نرده تراس مدرن، نرده های تزئینی برای یک رستوران مجلل، یا نرده های طراحی داخلی در یک سالن اصلی، اعم از تجاری یا مسکونی، آهن بیانگر طعم طراحی نفیس است. نرده های فرفورژه قرن ها در رواج بوده و تا قرن ها ادامه خواهد یافت و مورد تحسین قرار می‌گیرد. طراحی نرده های استثنایی طراح ، خالق و مشتری آن را زنده می‌کند و میراث طراحی بی موقع را ارائه می‌دهد.

نرده های سفارشی زیبا

نرده ها یک عملکرد مهم برای ایمنی و همچنین رعایت کد برای نیازهای محلی و ایالتی هستند. معماران و طراحان از نرده ها به عنوان یك راهبرد برای برجسته كردن بیانیه طراحی خود استفاده می‌كنند. به طور صحیح انجام شده، نرده های پله می توانند در محیط معماری هارمونی ایجاد کنند.

طیف گسترده ای از مواد موجود است، از نرده های سنتی آهن فرفورژه تا نرده های برنجی جلا شده معاصر، گرفته تا یک راه پله مارپیچی جوش داده شده جامد. انواع مختلفی از عبارات طراحی با استفاده از فلز وجود دارد. پایان صحیح می‌تواند هرگونه طراحی استثنایی را تقویت کرده و هم افزایی بصری را در فضا ایجاد کند.

با استفاده از آلیاژهای آلومینیومی درجه یک هواپیمای مدرن، می‌توان نرده های عرشه ای را که از ریل های چدن قدیمی قابل تشخیص نیست با خواص غیر خورنده ای که قادر به تحمل عناصر برای ده ها سال است قابل تشخیص نیست.

امکان بیان در نرده های پله آهن بسیار زیاد است. نرده های رواق فلزی را می‌توان به شکل ها و توده های مختلف جعلی ساخت و به طرح ها و بافت های بی شماری تبدیل شد. قطعه آهن سازه قطب نما می‌تواند با شما و تیم طراحی شما همکاری نزدیکی داشته باشد تا بتوانید طراحی نرده پله و عرشه مورد نظر خود را ایجاد کنید.

طراحی الک

اگر به دنبال یک سیستم دستی با روکش کلاسیک و زیبا با خطوط موازی هستید، طرح الک انتخاب مناسب برای پله های منزل یا محل کار شما است. میله های افقی شیب دار، زیبایی و ظرافت خاصی به آن می‌بخشند، بدون هیچ گونه لکه های غیر ضروری. Alec نرده های قابل حمل با جوش دستی است که می‌تواند به عنوان جذابیتی علاوه بر فضای شما، بدون آسیب رساندن به محیط اطراف آن استفاده شود.

طراحی کیاد

Cade Design جوهر سبک مدرن و مدرن است. فلز آهن فرفورژه دارای مشخصات بیضوی و خطوط موازی است و معماری متعادل ایجاد می‌کند. فلز جعلی دستی با تبدیل های یکپارچه از یک شکل به شکل دیگر جوش داده می‌شود. این که آیا شما این سیستم دستی را بر روی پلکان منزل یا کار خود نصب می‌کنید، سبک عالی نرده های Cade در زمان آزمایش ایستاده است.

طراحی آرچر

به دنبال یک Archer Design، یک سیستم نرده دستی که حتماً متوجه آن خواهید شد، نگاه نکنید. این طراحی زیبا و پرنعمت، از ظرافت خالص و میله های نازک عمودی خمیده برای برآورده سخن می‌گوید. با پایین آمدن نرده ها، منحنی های ملایم ایجاد می‌شود. Archer یک عنصر اضافی از کلاس و پختگی را به هر راه پله اضافه می‌کند، ضمن اینکه در جذابیت سبک کلی فضای نیز نقش دارد.

طراحی لورن

طراحی لورن سبک مدرن را در بهترین سطح و با یک تمایز مجزا مظهر می‌کند. مربع های زیبا و کلاسیک در بالای طراحی واقعاً آن را از هم جدا کرده و سطح زیبایی را به نرده های آهن فرفورژه اعم از مسکونی یا تجاری ارائه می‌دهد. لوران به راحتی نقطه کانونی پله شما خواهد بود و با حضور در آن جلوه شگفت انگیزتری به فضای شما می‌بخشد.

طراحی بید

طراحی بید با الگویی زینت بخش و براق ظریف نهایت لطف و ظرافت است. این نرده جامع از آهن فرفورژه با طراحی الگوی x پرچین است و در نتیجه ظاهری بی نظیر ایجاد می‌کند. بید دستی توسط یک صنعتگر ماهر تعریف شده است که نوع کلاسیکی از پخت و پز را برای پله خود تعریف می کند که هیچ وقت از سبک خارج نمی‌شود.

نتیجه گیری

به انواع طرح و سبک نرده آهنی دقت کردید؟ می‌بینید که هر آنچه در ذهن شما وجود دارد توسط آهن به نتیجه می رسد، مورد طراحی نرده آهنی آنقدر ارزشمند است که سیاست های طراحی در آن به شکل ایده آل بررسی می‌شود. شما هر آنچه در ذهن خود دارید به طراحان ما بسپارید و با بهترین کیفیت محصول نهایی را در زمانی مشخص تحویل بگیرید مشخص است که نیاز متقاضی و رضایت وی بهترین و مهم ترین هدف ماست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.