پوشش کامل نرده کابلی

پوشش کامل نرده کابلی

نرده کابلی که نام دیگر آن نرده سیم بکسلی است از مقاوم ترین مدل هایی است که در عین زیبایی می‌توان ایمنی مورد نظر شما را فراهم سازد. نرده کابلی در اجرا بسیار ساده است و از سوی دیگر با متدهای روز طراحی دکوراسیون داخلی نیز سازگار است. نرده کابلی در منازل مسکونی و تجاری و اداری استفاده می شود. طرح ها و همینطور اشکال به کار رفته در نرده کابلی به صورتی است که با پایه های نگه دارنده همراه بوده و از شکل پروفیل مخصوصی استفاده شده است.

نرده کابلی (پرده سیم بکسلی)

اجرای دقیق نرده کابلی

نرده کابلی به صورتی طراحی شده است که بین آن ها از کابل هایی استفاده می‌شود که از جنس استیل یا سیم بکسل است و یا از سیم گالوانیزه مخصوص به صورت عمودی و افقی استفاده می‌شود. از سوی دیگر اشکال غیر منظم پوشیده شده در این نرده کابلی به صورتی است که می تواند طرح بندی مخصوصی داشته باشد.

سیم بکسل ها در واقع طناب هایی هستند که اغلب در مدل های افقی استفاده می‌شود. سیم بکسل یک نوع طناب مخصوص است که که از الیاف مخصوصی ساخته شده است به طوری که بر اساس جنس فولاد حول محور هسته مفتولی از فولاد تابیده شده ساخته می‌شود. میزان خمش پذیری و همینطور انعطاف پذیری سیم بکسل ها بر اساس هسته مفتولی مرکزی بستگی می‌شود. سیم بکسل در ضخامت های مختلفی طراحی شده است. صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون بندی که در طراحی نرده کابلی دیده می‌شود به طوری که می‌تواند در پروژه های خارجی استفاده شود. در طراحی نرده کابلی جنس سیم بکسل استیل بوده و در جنس پایه و مدل های مخصوصی طراحی شده است. استیل به کار رفته در نرده کابلی اغلب از نوع استیل 304 و 316 است. مقاومت بالای استیل در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ بسیار خوب است. استحکام به کار رفته در نرده کابلی به صورتی است که سبب می شود موقعیت براق و زیباتری داشته باشد. این محصول دارای فضای تجاری خوبی است و همینطور برای پله های نرده ای که به دیوار متصل هستند نیز نرده کابلی گزینه خوبی محسوب می‌شود. این نرده ها از متصل کننده های قوی ساخته شده اند به طوری که برای محیط های تجاری و مسکونی گزینه خوبی هستند. طول عمر این مدل از نرده ها بسیار زیاد است و به طور کلی ارتفاع زیادی دارد.

تعداد خصوص اجرایی سیم بکسل ها و همینطور نوع جنس و متریال به کار رفته در آن ها به شکلی طراحی می‌شود که می‌تواند سطح مشخصی از این نرده ها وجود دارد که اغلب بر اساس مدل بندی های خاصی هستند به طوری که برای برخی از منازل می تواند به سقف نیز متصل شود و یک دکوراسیون داخلی بی نظیر شکل دهد.

طریقه اجرای نرده کابلی

نرده کابلی به دلیل سادگی در نصب و زیبایی که دارد از موارد بسیار عالی در اجرا است. به طور کلی زیبایی و نوآوری به کار رفته در این نرده به صورتی است که از استیل 304 و 316 تشکیل شده است و میزان زنگ زدگی در آن کمتر است. براقیت و زیبایی نرده کابلی به صورتی است که با اتصالات خاصی همراه است و از سوی دیگر در تراس ویلاها و سیستم های پلکان داخلی و خارجی استفاده می‌شود. طول عمر این نرده ها بسیار مناسب است و دارای موقعیت مشخصی است.

در اتصال نرده کابلی نیاز است که از مهارکش استیل و همینطور پیچ و مهر نیز استفاده شود و گاهی نیز از قلاب و استیل و کاربین نیز استفاده می‌شود. نوع و سایز سیم بکسل ها بر اساس شرایط محیطی در نظر گرفته می شود و انتخاب نوع و سایز این نرده ها به صورتی است که نیاز به اتصالات فنی دارد و به طور کلی در این زمینه نصب و اجرا به شکل دقیق تر صورت می‌گیرد.

سیم بکسل ها دارای ساختار و اندازه های مختلفی هستند و برای تولید نرده های کابلی از مدل های مخصوص آن استفاده می‌شود. امنیت بالاتری برای نرده کابلی در نظر گرفته شده است به طوری که به صورت عمودی و افقی یا زاویه دار طراحی می‌شود و در مدل های منظم و غیر منظم طراحی می‌شود.

نرده کابلی به صورت حصاری نیز طراحی می شود به طوری که ردیف های لوله یا پروفیل به هم در حالت عمودی قرار دارند و بهترین حالت امنیت را برای قسمت های پرتگاه در نظر می گیرند.

پوشش سراسری نرده کابلی

در واقع علت نامگذاری این مدل از نرده کابلی همان پوشش سراسری آن برای یک محوطه مشخص است به طوری که به عنوان یک حصار قوی استفاده می شود. پرده های سیم بکسلی در هر ارتفاع و شکلی قابل اجرا هستند و به طور کلی از سطح زمین تا سقف پوشانده می شوند و امنیت بالایی دارند. ارتفاع زیاد در پرده های سیم بکسلی به طور کلی از سیم بکسل های ضخیم و با کیفیتی طراحی شده است.

پروفیل کار شده در این محصول مقاومت بالایی دارد و طراحی زیبایی را شکل داده است. مشخص است که طراحی نرده کابلی در محیط های دکوراتیو به طور کلی جلوه ای خاص ایجاد می‌کند. قیمت نرده کابلی بر اساس پروفیل های مخصوصی ارزیابی می‌شود. قیمت نرده کابلی بر اساس متر مربع در نظر گرفته می شود و می‌تواند یک محصول بی نظیر باشد.

نوآوری به کار رفته در نرده کابلی بر اساس متدهای مختلف ارزیابی می‌شود و همینطور متدهای روز دنیا در طراحی داخلی و خارجی این نرده ها رویت شده است و از مدرن ترین محصولات موجود در بازار هستند. نرده کابلی دارای پایه های نگهدارنده به شکل لوله هستند و یا به طور کلی متریال های مخصوصی در این نرده ها دیده می‌شود که می‌تواند به صورت مارپیچ حول محور یک هسته قرار بگیرند که اغلب از جنس کنف یا فولاد است.

اجرای این نرده ها به واسطه موقعیتی که وجود دارد در نظر گرفته می‌شود. متریال های فولادی به کار رفته در این نرده ها به صورتی است که موقعیت مهارکشی درستی را در نظر می‌گیرد و البته که پایه های به کار رفته در این پارتیشن ها به شکلی است که با محیط سازگار باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.