نرده شیشه ای سکوریت لمینت

نرده شیشه ای سکوریت لمینت

نرده شیشه ای که با استیل ترکیب شده باشد، قطعاً یکی از بهترین انتخاب برای بانوان خوش سلیقه ایرانی است. شاید فکر کنید این موضوع کمی عجیب است، به طور کلی این نرده برای خانه های دوبلکس استفاده می شود. شیشه های سکوریت به طور کلی برای راه پله استفاده می شود، از سوی دیگر این محصول برای حرارت و ضربه نیز گزینه خوبی محسوب می شود. مکان های عمومی نیز از نرده های شیشه ای که ترکیب با استیل استفاده می کنند.

شیشه هایی که برای نرده های راه پله استیل استفاده می شود، در بین استیل استفاده می شود و مقاومت بالایی دارد. جنس پروفیل به کار رفته برای این نرده ها محکم و استوار است و بر اساس یراق آلات مخصوصی استفاده می شود.

ایمنی نرده شیشه ای سکوریت با استیل

ایمنی نرده های شیشه ای که با استیل ترکیب می شوند بسیار بیشتر از نرده هایی است که فقط شیشه ای هستند. موضوع از این قرار است که این محصولات توسط شیشه های نشکن زیباسازی شده اند و استفاده از پایه های استیل سبب می شود که ایمنی محصول بیشتر شود. از سوی دیگر مقاومت آن در برابر فشار و تحمل وزن زیاد است.

نرده های شیشه ای پله مدت زمان بسیار زیادی کارایی دارند و از سوی دیگر از شیشه های ثابت و استیل به راحتی در آن استفاده می شود که قابلیت شستشو دارند و می توانند در برابر هوا و آب نیز مقاوم باشند و از سوی دیگر تغییرات رنگ و واکنش در آن ها بسیار محدود است.

نرده های شیشه ای که از شیشه های سکوریت 8 الی 10 میل طراحی شده اند اغلب به واسطه پروفیل های استیل و همینطور هندریل استفاده شده اند. شیشه در مکان های عمومی کارایی زیادی دارد و می تواند یک انتخاب خوب باشد.

نرده شیشه ای در داخل منزل سبب ورود نور شده و از انرژی های طبیعی بیشتر استفاده می شود. از یاد نبرید که چنین محصولی می تواند برای اجرای موقعیت مختلف کار اهمیت داشته باشد.

نرده شیشه ای تترافرم

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند، مثلاً نرده های شیشه ای فکی رو کار، نرده های شیشه ای فکی دفنی، فیکس پوینت و اسپیگوت.

یکی از مدل های نرده شیشه ای به صورت تترافرم بوده که دارای پروفیل های اختصاصی هستند و به صورت فکی نیز اجرا می شود و برای زیبایی بیشتر این مدل از نرده ها از کاور های آلومینیومی در آنها استفاده می شود. به طور کلی این مدل ا نرده ها در بخش بالایی دارای یک دسته آلومینیومی هستند که می توانند با پروفیل ها آنادایز شده و البته که با همه رنگ های مورد نظر مشتریان اجرا می شود.

از سوی دیگر نرده های شیشه ای به واسطه دیتیل های مختلف شیشه ای استفاده می شود و اصول مهندسی خاصی در آن اجرا شده است به طوری که به شکل امنیت اجرا می شود و البته که ضخامت های مختلفی دارد. مثلاً این محصول در ضخامت های 6+6لمنیت سکوریت اجرا می شود و گاه نیز 10+10 استفاده می شود. در اجرای این مدل از نرده شیشه ای طلق نیز استفاده می شود.

نصب نرده شیشه ای تترافرم به این صورت است که در ابتدا باید پروفیل ها یا کامپوننت ها بر روی کف اجرا شوند. سپس نیاز است که شیشه ها در بخش فک بالایی جانمایی شوند. پس از آن نیاز به مهار و فیکس کردن شیشه ها در محل است و می بایست شیشه های به صورت دقیق رگلاژ شوند. نصب هندریل بالایی شیشه ها به صورت کاورهای پروفیل طراحی شده اند و در فک پایین جانمایی می شوند. این محصول امروزه در بالکن ها و تراس ها و همینطور سازه های شیشه ای اجرا می شود.

نرده شیشه ای با یراق آلات فیکس پوینت

یکی دیگر از مدل های جذاب نرده شیشه ای مربوط به یراق فیک پوینت است که در واقع با روسک مخصوصی همراه است. در این روش نیاز است که شیشه های نرده در کنار سیستم پله یا بالکن به سیستم پله اتصال داشته باشند. برای مهار شیشه از دو نقطه استفاده می شود که در واقع محل قرار گیری دو یراق فیکس پوینت هستند. سپس نوبت به کاشت میلگرد است که اغلب ا مدل های نمره 8 رزوه دار برای استحکام بهتر استفاده می شود. میلگرد به صورت رزوه دار به صورت 20 سانتی متری برش زده می شود و پس از آن نیاز به سوراخ کاری است که با هیلتی صورت می گیرد و چسب باید در محل کاشت میلگرد وارد شود. پس از آن 15 سانت از بولت در دیوار فرو می رود و کاشت صورت می گیرد. یراق روی بولت پیچ می شود و محصول نهایی به صورت جدی دنبال می شود و یک محصول بی نظیر و قابل قبول است.

نرده شیشه ای یراق اسپیگوت

اگر بخواهیم در بین انواع نرده شیشه ای به سراغ جدیدترین آن برویم، یراق اسپیگوت جدیدترین محصولی است که می تواند اجرا شود. این نوع از نرده های شیشه ای بر اساس رول های بولت قوی اجرا می شوند و ضخامت 20 میل در کف سوراخ و بولت برای آنها ارزیابی می شود. سپس نوبت به چسب هاردنر است که می بایست در زمین مهار شود. سپس نوبت به مرحله تراز است و یراق شیشه سکوریت بر روی موقعیت دقیق نصب می شود. سکوریت لمینت اجرا شده در این موقعیت اغلب در مدل 8+8 میل است. دقت کنید که این مدل از محصولات از هندریل بالا استفاده می کنند تا خط کردن شیشه به درستی دنبال شود و محصول نهایی تمیز به نظر برسد.

برای اجرای نرده شیشه ای اسپیگوت اغلب از یراق فکی استفاده می شود. فاصله بین یراق ها در حدود 50 سانتی متر است و ارتفاع مجاز شیشه نیز 120 سانتی متر است. از سوی دیگر بولت های استفاده شده در این محصول نیز 15 سانتی متر است و نیاز به هبلتی است که در روی زمین با چسب زودگیر دنبال شده است. ضخامت نرده های شیشه ای به صورت دو لایه شیشه 8 میل اجرا می شود.

استفاده از شیشه های دو لایه لمینت و سکوریت سبب می شود که استانداردهای لازم به صورت دقیق اجرا شود و به طور کلی پروفیل های اجرا شده نیز قابل قبول باشد. از یاد نبرید که این محصولات می توانند برای نماهای اسپایدری و فین گلس نیز در نظر گرفته شود.
نرده شیشه ای اسپایدار

در این مدل از نرده شیشه ای از شیشه های دو لایه استفاده می شود و بیشتر نقش جان پناه را دارد. به طور پلی پروفیل های شیشه ای مخصوص آلومینیومی دنبال می شود و مقاومت زیادی دارند و بر روی تراز کف نصب می شود.

نرده شیشه ای با پایه مدلی بسیار جذاب است که به نوعی بخشی از مدل اکسپوز را دنبال می کند. پایه های آلومینیومی و استیل موقعیت اجرای دقیقی دارند. این نوع از شیشه ها دارای ضخامت 12 میلی متری هستند و ارتفاع این سبک بین 90 الی 110 سانتی متر در نظر گرفته می شود. این مدل از نرده ارزانترین نوع نرده بوده و به نوعی نمی توان به دوام و استحکام آن اعتماد داشت.

نرده شیشه ای مخصوص تراس

تراس بخش جذاب هر ساختمانی است، آپارتمان ها یک فضای غیر مسقف هستند. این محیط به بیرون و یا حیاط مشرف بوده و به نوعی برای حفظ امنیت گزینه خوبی محسوب می شوند. نرده های شیشه ای تراس به صورت دیوار چین استفاده می شوند و اغلب با فلز دیگری ترکیب هستند. از سوی دیگر نمای شیشه ای این بخش جذابیت زیادی دارد.

نرده شیشه ای مخصوص تراس از نظر هزینه مقرون به صرفه است به طوری که هزینه نگهداری آن کم است و یراق آلاتی که استفاده می شود که متنوع بوده و قیمت مختلفی دارد. قیمت هر متر مربع نرده شیشه ای به واسطه فریم لس دو لایه دنبال می شود و البته که نشکن بودن مهمترین رویکرد خواهد بود.

نمای شفاف از دیگر بخش های مربوط به نرده شیشه ای است به نوعی که می تواند ورود نور را جذاب تر در نظر بگیرد و از سوی دیگر استفاده از نمای تراس ارزش بیشتری خواهد داشت. تمیز کردن این نرده ها نیز آسان است.

امنیت موضوع مهمی است که برای بخش تراس اهمیت زیادی دارد. استفاده از نرده شیشه ای باید به صورتی باشد که امنیت لازم ایجاد شود. ارتفاع قدی به کار رفته در این مجموعه بسیار مهم است و ضخامت و فشردگی مولکولی این شیشه ها نیز موضوع پر اهمیتی است. هیچ سطح افقی خطرناکی در این مجموعه دیده نمی شود.

نصب نرده شیشه ای سریع و آسان است و به طور کلی بر اساس اتصالاتی که دارد اجرا می شود. در واقع نرده شیشه ای نیاز به جوشکاری ندارد و این موضوع سبب می شود خسارت کمتری به ساختمان وارد شود و یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

نرده شیشه ای قابلیت سفارشی سازی دارد و به نوعی با طرح های متناسب همراه است و سلیقه مشتری برای آن اعمال می شود. البته که این نرده ها برای نمای داخلی و خارجی نیز موقعیت اجرا دارند. وضعیت نرده های شیشه ای در راستای دوام و قدرت مانور دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.