نرده آهنی مخصوص راه پله

نرده آهنی مخصوص راه پله

نرده ها بخش جدانشدنی هر ساختمانی محسوب می‌شوند. دقت در انتخاب نرده از موضوعات مهمی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. نرده آهنی در لیست موارد مهمی محسوب می‌شود و به طور کلی با توجه به مدل های جدید نرده آهنی می توان انتظار داشت که مورد پسند افراد قرار بگیرد. نرده آهنی در انواع و اقسام مختلفی عرضه می‌شود و امروزه در دکوراتیو نقش یک عنصر زیباشناسی را ایفا می کند.

رنگ پذیری مهم نرده آهنی راه پله

نرده آهنی مخصوص راه پله در انواع طرح ها طراحی شده است و مدل های ساخت و نصب این نرده ها بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهم ترین دلایلی که افراد علاقه به استفاده از نرده آهنی دارند، حالت پذیر بودن آهن است. در واقع نرده آهنی به شکلی طراحی می‌شود که خاصیت چکش پذیری دارد و این خاصیت سبب شده است که فلز آهن به نسبت سایر فلزها اهمیت و محبوبیت بیشتری داشته باشد. آهن محصولی رنگ پذیر است به طوری که طبق سلیقه مشتری و بر اساس سبک منزل وی می‌توان گزینه مناسب را انتخاب نمود. از سوی دیگر رنگ های کوره ای مناسبی برای نرده آهنی دیده می‌شود و پروسه خشک شدن آن زیاد طول نمی‌کشد.

از دیگر ویژگی های مهمی که برای نرده آهنی در نظر گرفته می‌شود سختی و استحکام زیاد آهن است که پس از اجرای درست ارزیابی می‌شود. نرده های آهنی در مجموعه ای قرار می‌گیرند که می‌تواند با ضربات زیاد نیز مقاومت خود را حفظ نماید و این موضوع در انتخاب نرده آهنی اهمیت زیادی دارد. این محصول حتی پس از رنگ آمیزی نیز در برابر حرارت و گرما خاصیت خود را از دست نمی‌دهد و مقاومت آن نیز از بین نخواهد رفت.

زیبایی و جلوه ای که برای نرده آهنی دیده می‌شود از حیث محیط ارزیابی می‌شود در واقع محیط اجرایی پس از استفاده از نرده آهنی بسیار زیبا بودن و می تواند از نظم خوبی برخوردار باشد. این محصول دوام زیادی دارد و از این نظر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. دوام بسیار طولانی که برای نرده آهنی دیده می‌شود به صورتی است که هر بخش از آن جدا از بخش دیگر ارزیابی می شود. این نرده با توجه به سلیقه مشتری در ابعاد مشخصی طراحی می‌شود و البته که سطح طراحی آن به شکل ایده آل بررسی می‌شود.

تعیین قیمت نرده آهنی راه پله

سوالات زیادی در خصوص تعیین قیمت نرده آهنی راه پله اعلام شده است که در این بخش می توان به طور دقیق بررسی کرد. اول اینکه سازندگان و مهندسان معتقد هستند که پارامترهای قیمت گذاری نرده آهنی متغیر است و بر اساس شرایط ملک بررسی می‌شود اما اینطور که مشخص است یک سری پارامترهای عمومی برای قیمت گذاری نرده آهنی دیده می شود و قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل نوع پروفیل به کار رفته در راه پله است. در واقع نرده های آهنی بر اساس نوع و کیفیت پروفیل قیمت گذاری می‌شوند. وزن کل نرده راه پله از دیگر مواردی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد. گاه از گل های فرفورژه در طراحی نرده آهنی استفاده می شود که ظرافت و نوع اجرای آن نیز بسیار مهم است. از سوی دیگر طبقات راه پله و پاگردها بخش دیگری از عوامل موثر در قیمت نرده آهنی راه پله هستند. از یاد نبرید که این محصول به واسطه کیفیتی که دارد می‌تواند رنگ آمیزی شود و نوع رنگ به کار رفته نیز بخشی از هزینه کار را تشکیل می‌دهد. قیمت نرده آهنی به نسبت نرده های استیل و همینطور آلومینیوم ارزانتر است و این موضوع سبب محبوبیت نرده آهنی برای انبوه سازان شده است.

نرده آهنی اختصاصی دست ساز

شاید با خود بگویید بین استیل و آلومینیوم و شیشه و سایر جنس های نرده، چرا باید نرده آهنی را انتخاب کنیم؟ نرده های آهنی بر اساس سفارش شما در سبک های مختلفی عرضه می‌شود مشخص است که در اجرای این بخش هیچ محدودیتی وجود ندارد و طراحی و تولید به طور دقیق صورت می‌گیرد، اجرای نرده آهنی به واسطه سلیقه مشتری با هزینه مناسبی همراه است و بخش مهمی از قیمت گذاری را شامل می‌شود. از سوی دیگر اشکال ظاهری که برای نرده آهنی استفاده می‌شود دل نشین و خاص است و وابسته به دکوراسیون داخلی و خارجی خواهد بود. این محصول در ابعاد و اندازه های مورد نظر اجرا می‌شود و مدل های پیش ساخته نرده آهنی نیز وجود دارد که اجرای سریع و قابل قبولی دارد.

یک سری مدل های دست ساز برای نرده آهنی در نظر گرفته می‌شود که تزئیناتی مطابق با شرایط محیطی را اجرا می‌سازد. به هر صورت این مدل از نرده ها در دوره های زمانی مختلف اجرا می‌شوند و تزئینات به کار رفته در آن ها می تواند سهم اقتصادی ارزشمندی داشته باشد و قیمت ملک را بیشتر کند.

نرده آهنی دست ساز برای محیط های مختلف قابل اجرا است. مثلاً برای تراس ها از مدل های میل عمودی یا افقی استفاده می‌شود و برای محوطه مدل های طرح دار دیگری وجود دارد. همینطور نرده آهنی مخصوص راه پله و دیوار دارای موقعیت های مختلفی هستند.

دسته بندی کلی نرده آهنی

نرده آهنی در دو دسته لوله ای و پروفیلی طراحی شده است. نرده آهنی لوله ای به واسطه پایه های لوله و هندریل طراحی شده است و قطر و سایز های مختلفی از این نرده ها را شامل می‌شود. از سوی دیگر نرده آهنی پروفیلی نیز وجود دارد که با سطح مقطع چهارگوش یا پروفیل هایی که در طرح بندی های مختلف هستند شناخته می شود. البته که نرده آهنی در مدل های سه خط، چهار خط و سفارشی عرضه می‌شود. مدل های سفارشی از نرده آهنی اغلب با طرح های مخصوصی همراه هستند.

دقت کنید که در دسته بندی این محصول بسیار خوب است که بتوانید مدلی که با شرایط ساختمان شما سازگار است را انتخاب کنید به این ترتیب انتخابی خوب و قابل قبول خواهید داشت.

امنیت نرده آهنی فرفورژه

نرده آهنی از نوع طرح دار که به آن فرفورژه گفته می شود ایمن ترین نوع نرده چه برای راه پله چه برای دیوار و سایر محوطه ها محسوب می شود. طرحی که بر روی این دروازه زده می‌شود به واسطه موقعیت نصب آن ارزیابی خواهد شد البته که طرح ها به نظم اجرا می‌شود تا از بین بردن آن برای سارقان کار دشواری به نظر برسد. اینطور که مشخص است امنیت اجرایی برای نرده آهنی به صورتی است که می‌تواند برای پنجره های بزرگ نیز استفاده شود.

در طراحی نرده آهنی فرفورژه از تکه های آهن استفاده می‌شود به طوری که شکل خاصی به خود می‌گیرد و عبور دست از آن نیز بسیار سخت می‌شود. این مدل به نسبت خطی از اعتبار بیشتری برخوردار است. موقعیت این نرده ها بسیار مهم است. در طراحی این مدل از نرده ها از جوش های آلومینیومی و آرگونی استفاده می‌شود و همینطور جوش های دی اکسید کربن نیز برای آن اجرا می‌شود. به هر صورت نصب این نرده ها نیز نیاز به دقت بالایی دارد.

نرده آهنی در مدل های آکاردئونی نیز طراحی شده است که برای درب ها استفاده می شود و سبب می‌شود که باز و بسته شدن درب ها به سادگی صورت بگیرد و البته که اجرای آن نیز بدون مشکل باشد در نهایت زیبایی ساختمان نیز به خوبی فراهم می‌شود. برخی از مدل های نرده آهنی فرفورژه آکاردئونی دیده می‌شود که سبب می‌شود نرده به یک سمت جمع شود. مشخص است که یک قسمت وسیع از این نرده ها هستند که به واسطه حفاظی که دارند بررسی می‌شوند.

نرده آهنی فرفورژه باهاماس

این مدل از نرده های آهنی هستند که به طور کلی در حین باز و بسته شدن شبیه به سایبان عمل می‌کنند و طراحی بی نظیری برای آن ها دیده می‌شود. این مدل از نرده ها در بازار تعرفه های مخصوص به خود دارند و البته که سطح رقابت نیز برای این مدل از نرده ها متفاوت است. از سوی دیگر برخی از نرده های آهنی به شکلی طراحی شده اند که ورود نور به آن ها حداقل است و  در وضعیت سرشکن ارزیابی می‌شود. از یاد نبرید که نرده آهنی یکی از مهمترین رکن های امنیتی محسوب می‌شود.

نصب نرده آهنی آسان است و نکته مهم آن میزان جوشکاری است که باید به شکل دقیق صورت بگیرد. در واقع نوع جوشکاری این مدل از نرده ها به شکلی است که افراد می‌توانند به صورت ترکیبی با سایر نرده ها نیز از آن استفاده کنند. نرده آهنی فرفورژه با رنگ های سیاه و طلایی رنگ بندی می‌شود. مشخص است که در اجرای نرده آهنی می‌بایست بخشی که قابلیت اجرایی بالاتری دارد به شکل ایده آل ارزیابی شود. البته که سطح اجرای این مدل از نرده ها در راستای نوع راه پله و بخش های بیرونی آن بررسی می‌شود. مشخص است که نرده های اهنی در سال های اخیر اغلب از نظر قیمت گذاری مقرون به صرفه تر هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.