نرده آلومینیومی نقره ای با خاصیت ضد آلودگی

نرده آلومینیومی نقره ای با خاصیت ضد آلودگی

نرده آلومینیومی فرایند فرسایش را به حداقل می‌رساند و مشکلات پوسیدگی نرده های قبل را ندارد. موقعیت نگهداری و نظافت این نرده ها اغلب کار دشواری است و روال خسته کننده ای دارد. نرده آلومینیومی دارای خاصیت ضد آلودگی دارند. به طور کلی این مدل از نرده ها نیاز کمتری به نظافت و نگهداری است و هزینه زیادی را در بر نمی‌گیرد. آلودگی و گرد خاک به آن جذب نمی‌شود و رنگ براق نقره ای کدر نمی‌شود. این محصول یکی از کاربردی ترین مدل های نرده آلومینیوم محسوب می‌شود و محدودیتی در اجرا و قطعات آن وجود ندارد از سوی دیگر امکان ترکیب آن با دیگر مدل ها به سادگی صورت می‌گیرد.

قطعات با سایر قطعات ترکیب می‌شوند و می‌تواند در مدل های اختصاصی ترکیب شود. استفاده از نرده آلومینیومی نقره ای در استادیوم های ورزشی و ساختمان های شخصی استفاده می‌شود و دوام زیادی دارد و از امنیت خوبی برخوردار است به طوری که خطر پرت شدن فرزندان دلبند شما به حداقل می‌رسد.

قیمت نرده آلومینیومی

ترکیب نرده آلومینیومی برنزی و نقره ای

رنگ خاص و ویژه نرده  آلومینیوم با برنز همراه است. این مدل از نرده ها در بناهای مدرن و امروزی دیده می شود و طراحی خاصی دارد و برای بخش های مختلف راه پله و پنجره ها استفاده می‌شود. ترکیب نرده آلومینیومی نقره ای و برنزی و طراحی مدل های چهارگوش و گرد با بالاترین استاندارد توانسته موقعیت خوبی ایجاد نماید. نصب استاندارد و مهندسی شده در این مدل از نرده ها شرایط مخصوصی دارد. نرده های آلومینیومی برنزی نماد امنیت و استحکام هستند به طوری که موقعیت ایمن سازی دقیق تری دارند. به طور کلی نرده آلومینیومی برنزی به صورت تک رنگ استفاده می‌شود اما گاه با مدل های نقره ای نیز ترکیب می‌شود. از سوی دیگر شیک و خاص بودن نرده آلومینیومی برنزی به شکلی است که برای زیباسازی ساختمان شما استفاده می شود. معماری مدرن و امروزی این نرده بسیار خاص است و محدودیت آن کم است.

ترکیب نرده آلومینیومی نقره ای و مشکی

همیشه رنگ مشکی در لیست رنگ های خاص در طراحی نرده آلومینیومی است. به طور کلی استفاده از رنگ های سیاه سبب می‌شود که محیط شیک نشان دهد. رنگ متفاوت این محصول سبب می‌شود که دکوراسیون داخلی خانه زیباتر به نظر برسد. در صورتی که دکوراسیون داخلی منزل شما روشن است می توانید از نرده آلومینیومی مشکی استفاده کنید و یک ترکیب بی نظیر داشته باشید. طراحان در جدیدترین طرح خود از نرده آلومینیومی نقره ای و مشکی به صورت ترکیبی استفاده می کنند به طوری که از پروفیل های مخصوص برای آنها استفاده می شود. این نرده ها به صورت 4 گوش طراحی و اجرا می‌شود و کیفیت زیادی دارند. این نرده ها در یک فرآیند دقیق و در کوره های مخصوص پخته می شوند. از سوی دیگر فرایند آنودایز بسیار دقیقی برای نرده آلومینیومی نقره ای در نظر گرفته می شود و مشخص است که کیفیت رنگ مشکی در این ترکیب بی نظیر است.

نرده آلومینیومی نقره ای پایه مربع

نرده آلومینیومی پایه مربع مستطیل با هندریل مخصوص طراحی شده است. این نرده ها در سه رنگ سیلور و برنز و طلایی اجرا می‌شود. این نرده ها در قالب های اختصاصی پایه مربع اغلب در سایز 40 در 40 تک کاناله طراحی می شوند. هندریل به کار رفته در این مدل 60 در 25 است همینطور دارای حفاظ 14 در 14 بوده و استارت به کار رفته در آن 70 در 70 است و طراحی و تولید قطعات جدید برای این مدل نرده ها اجرا می‌شود و نحوه نصب آن به سادگی صورت می‌گیرد. امکان اجرای این مدل از  نرده به صورت ساده و به صورت فرانسوی وجود دارد. قیمت نرده آلومینیومی نقره ای پایه مربع مناسب تر از سایر موارد است.

نرده آلومینیومی نقره ای پایه مربعی در مدل های سه بعدی و چند بعدی طراحی شده است. طرح روی نرده آلومینیومی به صورتی است که می‌تواند با سلیقه مشتری نیز سازگار باشد.

نرده آلومینیومی نقره ای شیشه خور

در صورتی که دوست داشته باشید نرده آلومینیومی با شیشه ترکیب شود می‌توانید یک محصول جدید و خاص داشته باشید که به واسطه آن موقعیت مخصوصی را شامل می شود. در طراحی نرده آلومینیومی نقره ای شیشه خور از پیچ و مهره های مخصوصی استفاده می شود و سطح دقیقی از این نرده با موقعیت دیگر ترکیب می‌شود. در نرده آلومینیومی شیشه خور بخش بندی دقیقی از آهن صورت می‌گیرد. نرده آلومینیومی نقره ای شیشه خور اغلب دارای سبک های مخصوصی را شامل می شود به طوری که موقعیت دقیق هر بخش از نرده می‌تواند ارزیابی شود. طرح جدید از نرده آلومینیومی نقره ای وجود دارد که با شیشه های تیره ترکیب می‌شود. مدل بندی های دقیق این نرده به واسطه سطح بندی دقیق هر بخش بررسی می‌شود و می تواند دسته بندی های خاصی داشته باشد. نرده آلومینیومی شیشه خور نقره ای در طرح هایی ارائه می‌شود که می‌تواند برای داخل منزل انتخاب خوبی باشد. این مدل در بالکن ها و سایر بخش های منزل نیز استفاده می‌شود. موقعیت دقیق این نرده ها به صورتی است که هر بخش از آن از بخش دیگر قابل جداسازی است و در صورت شکستن شیشه نیازی به تعویض کل سیستم نخواهد بود.

نرده آلومینیومی نقره ای و طلایی در یک سبک طراحی می‌شوند به طور کلی این ترکیب می‌تواند دسته بندی خاصی داشته باشد. ترکیب بندی که برای نرده آلومینیومی استفاده می‌شود به واسطه محیط اجرا در نظر گرفته می‌شود. نرده ای که در داخل ساختمان استفاده می‌شود اغلب به صورت پایه متحرک است و می‌تواند سیاست های مخصوصی را شامل شود. طرح جدیدی از این نرده ها وجود دارد که می تواند با ساختار مختلفی همراه شود و از نظر مدل بندی قابل قبول باشد. مشخص است که این سبک از نرده ها می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد و سطح مدل بندی آن بسیار متغیر است و می‌تواند با سلیقه افراد مختلف سازگار باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.