نرده آلومینیومی مخصوص دکوراسیون گرم

نرده آلومینیومی مخصوص دکوراسیون گرم

اگر به اغلب منازل و آپارتمان ها دقت شود، نرده آلومینیومی رایج ترین محصولی است که از گذشته تا به امروز وجود داشته است. این موضوع یک سری دلایل مشخص و یک سری دلایل نامعلوم دارد. مثلاً یکی از دلایل مشخص اینکه آلومینیوم فلز سبکی است و سبک وزن بودن نرده آلومینیومی سبب شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. از سوی دیگر آلومینیوم جنس خوبی در برابر زنگ زدگی است و به نوعی برای هر مکان و موقعیتی استفاده می شود. این محصول به واسطه جنس خاصی که دارد می تواند انتخاب مقرون به صرفه ای باشد.

میزان اکسیدشدگی نرده آلومینیومی

از ویژگی های مهم نرده آلومینیومی این است که وزن کمی دارد، رنگ نقره ای جذابی دارد و از نظر انعطاف پذیری نیز در موقعیت خوبی قرار می گیرد به طور کلی این محصول دارای خاصیت لعابی است و در برابر هوا دچار زنگ زدگی نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد و این موضوع سبب شده است که به وفور در مکان های مختلف استفاده شده است. ماندگاری این جنس زیاد است و چندین برابر از نرده استیل ارزشمند تر است. از سوی دیگر اشتعال زایی برای نرده آلومینیومی به نسبت کمتر از سایر بخش ها است و این موضوع سبب شده است که محصول بتواند در مکان های خطرناک نیز استفاده شود.

نرده آلومینیومی در محیط های شرجی کمتر دچار اکسیدشدگی می شود. نکته مهمی که در راستای خرید نرده آلومینیومی باید دقت شود، نصب و جوشکاری این نرده ها است به طوری که نیاز به موقعیت جوشکاری وسیعی نبوده و همینطور رنگ اضافی هم نیاز ندارند، در واقع آسیب کمتری به پله ها زده می شود و نصب نرده آلومینیومی نیز در زمان سریع تری صورت می گیرد. از سوی دیگر نرده آلومینیومی نیاز به آب کاری ندارد در تولید این مدل از نرده ها از شمش های آلومینیومی استفاده می شود و دمایی در حدود 400 درجه سانتی گراد را برای نرم و منعطف سازی آن استفاده می کنند. مشخص است که قالب های شکل گیری این محصول بسیار مهم هستند و می توانند برای کوره هایی با حرارت بالا استفاده شوند. در واقع محصول از حالت نرم به سخت تغییر شکل می دهد. نصب نرده آلومینیومی به واسطه بولت صورت می گیرد و از بولت به جای پیچ استفاده می شود تا هم استحکام بیشتری داشته باشد و هم نصب آن آسان و ارزان باشد.

مزایای نرده آلومینیومی طرح جدید

نرده آلومینیومی برای راه پله ها و تراس ها و حفاظ پنجره استفاده می شود و برخی از مدل های آن در معابر عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نرده آلومینیومی دارای تنوع زیادی بوده و مدل های مخصوصی از آن وجود دارد که هم ماندگاری زیادی دارد و هم در برابر فشار و ضربه می تواند مقاومت بیشتری داشته باشد. این محصول به نسبت مدل های آهنی دارای دوام بیش از 5 برابر است. از یاد نبرید که این نرده ها امکان بازیافت و تعویض دارند و به طور کلی بسیار ساده و بدون دردسر طراحی می شوند. اینطور که مشخص است از نرده آلومینیومی برای هوای شرجی نیز استفاده می شود و محصول خوبی خواهد بود. البته که نصب این مدل از نرده آلومینیومی نیازی به جوشکاری ندارد و یک رویکرد قابل قبول است.

یک سری نکات وجود دارد که در مورد پیوستن قطعات نرده آلومینیومی باید رعایت شود، اول اینکه اگر قطعات نرده آلومینیومی به درستی به هم متصل نشوند مشکلات زیادی ایجاد می کنند، موضوع دیگر اینکه این محصول به واسطه تجهیزات دقیق و پیچیده ای که دارد باید فرایند پوشش دهی را طی کند و اجرای فرایند پوشش موضوع حساسی است.

نرده آلومینیومی طرح چوب مناسب دکوراسیون گرم

طرح چوب طرحی برای همه نسل ها است، شاید از چوب نتوان آن طور که باید در هر فضایی استفاده کرد اما نرده آلومینیومی طرح چوب طراحی شده است که دارای شکل ظاهری بسیار طبیعی بوده و مشابه با چوب است. این مدل ازز نرده ها تنوع زیادی دارند و به نوعی با رنگ طلایی و قهوه ای ترکیب شده اند.

کسانی که از دکوراسیون های گرم و کلاسیک در منزل استفاده می کنند، نرده آلومینیومی طرح چوب را گزینه بسیار خوبی می دانند، این محصول بیشتر برای راه پله ها استفاده می شود و به نوعی دارای رنگ و پوششی بسیار مقاوم است که تغییر شکل نمی دهد و می تواند برای بسیاری از مکان ها استفاده شود. نرده آلومینیومی طرح چوب در برابر حرارت نیز تغییر نمی کند و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد. موضوع دیگر اینکه این محصول به واسطه طرح خاصی که دارد می تواند استفاده بهتری داشته باشد. رنگ و طرح بندی که برای نرده آلومینیومی طرح چوب استفاده می شود متنوع است

دقت کنید که شاید قیمت نرده آلومینیومی طرح چوب به نسبت سایر محصولات کمی گرانتر به نظر برسد و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

انواع نرده آلومینیومی از نظر شکل ظاهری

رنگ های متنوعی نرده آلومینیومی وجود دارد و البته که مقاومت این محصول در برابر خوردگی و تغییر رنگ خوب است. موضوع دیگر اینکه این محصول توانسته بر اساس طرح های متنوعی که دارد اجرای دقیق تری داشته باشد. مثلا ترکیبی از نرده آلومینیومی با استیل سبب می شود که محصول نهایی ارزانتر باشد اما شاید کیفیت آن، آنطور که باید نباشد.

یک مدل از نرده آلومینیومی وجود دارد که طرح فرانسوی است و این مدل دقیقاً مطابق به آیین نامه آتش نشانی طراحی شده است و در محیط آتش نشانی اجرا می شود.

نرده آلومینیومی طلایی وجود دارد که برای ساختمان های ویلایی استفاده می شود، نرده های آلومینیومی برنزی است که برای ایجاد فضای مدرن در راه پله اجرا می شود، نرده آلومینیومی طرح چوب که دارای رنگ طبیعی چوب است و از ظرافت بسیار زیادی برخوردار است.

نرده آلومینیومی مکعبی نیز وجود دارد که دارای بافت مدرن و زیبایی هستند و اغلب در سه رنگ آنادایز شده طراحی شده اند.

اینطور که مشخص است قیمت نرده آلومینیومی بر اساس کیفیت متریالی که به کار می رود تعیین می شود و گاه نیز محصول کیفیت زیادی دارد و قیمت بالاتری برای آن گزارش شده است.

نرده آلومینیومی مدرن

نرده آلومینیومی در طرح سیلور و گلد دو طرح مدرن در اجرای برج و سایر ساختمان های تجاری هستند و اغلب در قالب پایه های مربعی اجرا می شوند و نصب این سبک نیز کمی دشوار است و باید طبق موقعیت دقیق راه پله صورت بگیرد. راه پله هایی که به صورت مارپیچ بوده و در منزل هستند از نرده های آلومینیومی طلایی در آنها استفاده شده است و می تواند رویکرد اجرای دقیقی داشته باشد.

یک مدل از نرده آلومینیومی وجود دارد که برنزی است و برای دکوراسیون هایی که قابلیت مینیمال دارند استفاده می شود و فضا را منظم تر نشان می دهد و چیدمان بهتری را شامل می شوند. در طراحی و اجرای نرده آلومینیومی دو موضوع مهم اینکه، هر یک از محصولاتی که در مرحله نصب قرار می گیرند باید اجرا شده و سطح اجرای بهتری داشته باشند.

نرده آلومینیومی پلکسی

نرده آلومینیومی پلکسی یا شفاف به نوعی از نرده گفته می شود که بیشتر جنبه زیبایی دارد و در داخل منزل به خصوص راه پله های داخلی ساختمان استفاده می شود. بر روی این نرده ها از دسته های تزئینی استفاده می شود. نصب این مدل از نرده آلومینیومی به همراه استیل طلایی فضا را شیک تر می کند.

یک سری نرده ها وجود دارد که به صورت پایه های مربع شناخته می شوند. در اجرای این سبک از نرده ها باید جانمایی دقیق پایه با محاسبات مهندسی همراه باشد وگرنه کار بسیار دشوار می شود.

نرده آلومینیومی مشکی

مشکی پسندان، همیشه در گروه افراد خوش سلیقه قرار گرفته اند. نرده آلومینیومی مشکلی یکی از جدیدترین مدل های نرده محسوب می شود و بر اساس ترکیب قطعات نرده آلومینیوم نقره ای و طلایی جلوه زیادی دارد. این محصول به واسطه یک لایه pvc پوشانده شده اند و دارای روکش حالت چرمی هستند که سبب می شود زیبایی محصول چندین برابر شود. از سوی دیگر این لایه سبب می شود که مقاومت محصول در برابر رطوبت و زنگ زدگی بیشتر شود. نرده آلومینیومی مشکی اغلب به دو شکل پروفیل با ابعاد 70 در 70 میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود و در صورتی که قرار باشد از این محصول برای پایه ها استفاده شود باید ابعاد 40 در 40 را مدنظر قرار داد. از سوی دیگر این محصول برای دستگیره ها نیز تولید شده و به صورت دقیق اجرا شده است. این مدل از نرده ها برای ویلاها و ساختمان های لوکس استفاده می شود.

نرده آلومینیومی مشکی و طلایی دو ترکیب جالب هستند که به صورت تلفیقی استفاده می شود و از آنودایز نرده آلومینیومی طلایی 20 میکرون در آن استفاده شده است و بالاترین کیفیت و ماندگاری رنگ را شامل می شود. این محصول استاندارد خاص خود را دارد و به نوعی کیفیت آن نیز منطقی و به صرفه است. دقت کنید که این سبک برای راه پله و سایر بخش ها استفاده شده و دارای سطح اجرای مخصوصی است. کیفیت منطقی این مدل از نرده ها می تواند قابل قبول باشد. نرده های مشکی با هر دکوراسیونی سازگار هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.