نرده آلومینیومی طرح چوب برجسته

نرده آلومینیومی طرح چوب برجسته

اگر تصور می‌کنید نرده آلومینیومی استحکام کمی دارد در اشتباه هستید. نرده آلومینیومی از استحکام قابل قبولی برخوردار است به طوری که از سخت ترین آلیاژهای روز دنیا در آن استفاده شده است به طوری که از لوله و پروفیل های مخصوص بر طبق یک فرایند دقیق تولید می‌شود. مهندسی به کار رفته در نرده آلومینیومی بسیار دقیق و به روز است و سیاست خاصی دارد. نرده آلومینیومی با نمای هر ساختمانی هماهنگ می شود به طوری که جلوه ای زیبا دارد و شرایط مدرنی را در نظر می‌گیرد.

قیمت نرده آلومینیومی

تولید استاندارد نرده آلومینیومی

امنیت نرده آلومینیومی بر اساس متریال های روز دنیا مشخص می شود به طوری که اغلب از آلومینیوم شماره 6060 و 6063 در آن استفاده می شود به طوری که روند رنگ کاری و آنودایزینگ به صورت لوله و پروفیل مقاوم در نظر گرفته شده و در برابر رطوبت و پوسیدگی دوام خوبی دارد. از سوی دیگر تنوع رنگ آمیزی نرده آلومینیومی بسیار خوب است و با هر سلیقه ای سازگار است و می تواند راه پله و بالکن شما را زیباتر سازد مشخص است که بالکن ها حسی مدرن و تازه به دکوراسیون داخلی ساختمان شما می دهند. نرده آلومینیومی طبق یک فرآیند منظم و استاندارد طراحی شده اند و از شمش های آلومینیوم مخصوص تهیه شده است به طوری که برخی از طرح های اختصاصی نیز در آنها دیده می شود. جنس آلومینیوم نرم و شکننده است اما با فرآیند خاصی که برای آن صورت می گیرد به عنوان یک نرده مخصوص استفاده می شود و استحکام آن در برابر کشش و فشار و ماندگاری رنگ بسیار خوب است. مشخص است که مدل های جدید نرده آلومینیومی دارای طرح بندی و شرایط خاصی هستند از سوی دیگر در گذشته مدل های مخصوصی از نرده آلومینیومی وجود دارد که می تواند بسیار ایده آل طراحی شود. در شرایط مختلف استفاده از نرده آلومینیومی می تواند با تنوع بالایی همراه باشد. تحمل فشار و ماندگاری نرده آلومینیومی بسیار یاد است و می تواند برای سیستم های جدید محافظتی نیز گزینه خوبی باشد. آنودایز کردن نرده های آلومینیومی بر اساس ثبات رنگ و مقاومت آنها صورت می‌گیرد.

نرده آلومینیومی انتخابی کامل و هوشمند

نرده آلومینیومی وزن سبکی دارد در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار است و سختی به کار رفته در تولید نرده آلومینیومی به صورتی است که نگهداری و نظافت آن نیز بسیار آسان است. استحکام نرده آلومینیومی در برابر کشش و فشار و ضربه زیاد است و به طور کلی تنوع در طرح و رنگ بندی مخصوص دارد. همینطور در سیستم های نصب تنوع زیادی دارد و به طور گلی ترکیب اجزا و قطعات آن با رنگ بندی متفاوت همراه است. تغییر رنگ و مقاومت دائمی در برابر زنگ زدگی دارد.

نرده آلومینیومی معایب نرده های قدیمی چوبی و آهنی و سنگی را ندارد و نیاز به نگهداری مداوم نیز ندارد. در تعیین قیمت نرده آلومینیومی می بایست به کیفیت قطعات و اتصالات آن توجه کرد و به طور کلی قطعات به کار رفته در این نرده اگر از مواد اولیه بی کیفیت باشد مشکلات زیادی ایجاد می شود. از سوی دیگر مبنای قیمت گذاری برای نرده آلومینیومی به واسطه مدل های مختلف آن در نظر گرفته می شود. در صورتی که راه پله تا ارتفاع 100 سانتیمتر باشند مبنای قیمت گذاری بر اساس طول است. برای بالکن ها تا ارتفاع 140 سانتیمتر از معیار متر مربع استفاده می شود. موضوع دیگری که در قیمت گذاری نرده آلومینیومی در نظر گرفته می شود بر اساس تعداد لوله و پروفیل های افقی و عمودی بین پایه های نرده است. در صورتی که در اجرای این نرده از رنگ های متفاوت و ترکیبی استفاده شود به طور کلی هزینه نهایی نسبت به مدل های دیگر گرانتر خواهد شد.

نرده آلومینیومی با طراحی بی نظیر چوب

نرده آلومینیومی در طرح چوب از مدل های خاص موجود در بازار است. این مدل در ساختمان ای مختلف استفاده می شود و سبب هماهنگی بین کفپوش چوبی و نرده ها می شود از سوی دیگر سبب می شود که نمای ترکیبی به درستی اجرا شود و همینطور از طرح چوب ترموود در آن استفاده می شود. این مدل از نرده آلومینیومی بر اساس حفاظ ایمنی طراحی و اجرا می شود. مشخص است که تناسب در سبک طراحی و ایجاد حس قوی و طبیعی بسیار مهم است. رنگ بندی نرده آلومینیومی نیز متنوع است به طوری که در مدل چوبی از طرحی مشابه با چوب طبیعی استفاده شده است که هر شرایط آب و هوایی سازگار است و تغییر رنگ نمی دهد. میزان پوسیدگی این سبک بسیار متفاوت از سایر بخش و مدل ها است. نرده آلومینیومی با برجستگی های بی نظیر است توانسته نظر افراد زیادی را جلب کند. از ظریف کاری های مخصوصی در آن استفاده شده است به طوری که رگ های طبیعی چوب در آن هویا است.

پروفیل نرده آلومینیومی طرح چوبی

نرده آلومینیومی طرح چوب از لوله و پروفیل های آلومینیومی مخصوصی ساخته می‌شود. ابعاد نرده آلومینیومی طرح چوب به شکلی است که با موقعیت چوب طبیعی سازگار باشد به طور کلی این مدل در ساختمان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که چوب یک بخش مهم از ساختمان محسوب می شود. مشخص است که نرده های آلومینیومی طرح چوب دارای موقعیت خوبی هستند. برخی از مدل های نرده آلومینیومی طرح چوب با رنگ طلایی ترکیب می شود به طوری که ظاهری لوکس و خاص داشته و طراحی منحصر به فردی نیز دارد و بر اساس قطعات و اتصالات مخصوصی ارزیابی می‌شود. ترکیب اتصالات در الن مدل بسیار مهم است. رنگ طلایی با چوب بسیار سازگار است و تنوع زیادی را شامل می شود مشخص است که برای ورودی ساختمان ها از این سبک استفاده می شود قطعات به کار رفته در این مدل نرده ها به صورت آنودایز شده بوده و تنوع زیادی دارد. مشخص است که این مدل از نرده ها در طرح های چوبی طراحی شده است. فضای داخلی ساختمان به طور کلی بر اساس مدل بندی های مخصوصی ارزیابی شده است. پایه های طلایی در این نرده ها می تواند با روکش مخصوصی همراه باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.