خرید نرده استیل سه خط

خرید نرده استیل سه خط

به طور کلی نرده ها با هدف محافظت و ایجاد امنیت طراحی شده اند اما به امروز زمان نقش ظاهری آن ها در زیبایی منزل بیشتر شده است. اگر به قوانین معماری و دکوراسیون دقت شود مشخص است که سهم مشخصی در زیبایی شناسیی دارد و نرده استیل در این راستا یکه تاز است. به طوری که در لیست جلوه های ویژه رتبه بالایی کسب کرده است. نرده استیل ظاهری لوکس و براق و بسیار ظریف دارد به طوری که می تواند در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته باشد. بهترین کاربرد نرده استیل در مراکز تجاری است به طوری که نمای فوق العاده ای ایجاد می کند.

نرده استیل جلوه ای بی نظیر

در تولید نرده استیل از استیل ضد زنگ استفاده شده است و آلیاژ به کار رفته در آن بر پایه آهن است به طوری که حداقل ده درصد کروم را تشکیل می دهد. ضد زنگ بودن و نظافت آن راحت بوده و در برابر گرما مقاومت زیادی دارد به طور کلی نصب این نرده نیز آسان است و زیبایی بی نظیری دارد. نرده استیل برای راه پله و حفاظ پنجره ها و بالکن ها استفاده می شود از این محصول در اطراف استخرها و فضای باز محوطه نیز استفاده می شود. بسیار زیبا و دل انگیز است.

نرده استیل در مدل های 304 و 201 عرضه می شود و برای اماکن سرپوشیده و سرباز قابل استفاده است. به طوری که می تواند با شیشه ترکیب شود و یا پایه های دو سر گلابی شکل باشد و یا به صورت پایه پیچی طراحی شود. در جدیدترین مدل نرده استیل نوع حصاری نیز دیده می شود که طراحی بی نظیر آن در ذهن ها نقش بسته است و یک المان ماندگار را شامل شده است. در نرده استیل 304 ترکیب استانداری از کروم آهن و نیکل به کار رفته است به طوری که 8 درصد نیکل و 18 درصد آهن و کروم ترکیب شده اند و در نهایت محصول به جنس فولاد ضد زنگ است. این نرده دارای لایه محافظ از نوع استیل است که از اکسید شدن و زنگ زدگی جلوگیری می کند و در نهایت طول عمر آن بالا است. اگر دقت کرده باشید در ساختمان سازی از این نرده در مدل های چهارگوش استفاده می شود و با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار بوده و شفافیت خود را به هیچ عنوان از دست نمی دهد و بسیار ارزشمند است.

نرده نوع 201 در برابر رطوبت بیشتر در معرض زنگ زدگی است و برای مکان های سرپوشیده استفاده می‌شود مثلاً راهروها و آپارتمان ها که از رطوبت دور هستند برای این مدل بسیار عالی خواهند بود به طوری که در حدود 16 درصد از آن را کروم تشکیل می دهد.

نرده استیل پایه هلالی

یکی از مدل هایی بسیار جذاب نرده استیل نرده هلالی است که در بالکن و تراس و همینطور مکان هایی که دارای سطح صاف هستند استفاده می شوند این نرده ها دارای موقعیت نصب خوبی هستند به طوری که دو عدد لوله 16 در کنار پایه عمودی قرار می گیرد و به صورت هلالی کار می شود. این موقعیت بر اساس سفارش متری به صورت صاف و به صورت هلالی تغییر شکل دارد. در صورتی که بخواهید برای تراس خود از نرده استیل استفاده کنید به دلیلی قوس دار بودن فضا مدل هلالی بسیار شیک و قابل قبول تر است. نرده هلالی استیل در نوع 304 و 201 ساخته می شود. در طراحی نرده هلالی در کنار پایه عمودی 2 عدد لوله 16 استفاده می شود لوله های افقی در این نرده ها اغلب می توانند سه خط، چهار خط و پنج خط باشند و این موضوع اهمیت زیادی دارد که مقاومت نرده بررسی شود.

نرده استیل سه خط

نرده های استیل سه خط با استفاده از لوله استیل با آلیاژ 304 طراحی می شوند که برای شرایط آب و هوایی بد مناسب هستند و دچار زنگ زدگی نمی شوند. این نوع استیل بسیار پر کاربرد است و در ساخت سازه های مختلف به کار می رود. این لوله ها به مشتری این اطمینان را می دهد که برای منزل خود یک محافظ همیشگی انتخاب کرده است. در نرده های استیل اغلب لوله ها قطری بین 0.7 تا 1.5 میلیمتر دارند به طوری که ضخامت از نظر جوشی یا پیچی بودن آزاد است اما استحکام خوبی دارد. در نصب نرده استیل سه خط نیاز است که برای بخش های عمودی از لوله های قطر 305 میل استفاده شود و از زیر رسته نرده تا عمق 15 سانتی متری کف استفاده شود این روال مطابق با استاندارد است و بسیار مقاوم است.

اجزای تشکیل دهنده نرده استیل سه خط

نرده سه خط استیل به طور کلی دارای سه ردیف افقی است که از لوله های 16 استیل 304 استفاده می شود و دسته نرده به کار رفته لوله 51 استیل 304 است. همه لوله های افقی با استفاده از قطعات استیل متصل هستند. مشخص است که قطعات مستحکم زیر لوله به هندریل نصب می شوند و در نهایت سازه ای زیبا و مستحکم در اختیار افراد قرار می گیرد به طوری که از نظر رنگ گاه تا 15 سال نیز ضمانت می شوند. مشخص است که شفافیت این نرده ها مدنظر مشتریان است . ترکیب رنگ نرده سه خط استیل اغلب نقره ای و طلایی است و موقعیت نصب مشخصی دارد و به طور کلی می تواند یکی از بهترین مدل های بازار باشد. نرده سه خط استیل از دو گرید 304 و 201 تشکیل شده است و دارای قسمت رویه یا دستگ و یا پایه با لوله های عمودی است. ارتفاع نرده استیل سه خط بین 85 الی 90 سانتی متر است و فاصله پایه ها به صورت یکی در میان انتخاب می شود و در نهایت شرایط قوسی شکل به خود می گیرد. زاویه قوس راه پله متناسب با مکان نصب است و مشخص است که درصد کروم و نیکل به کار رفته در مدل 304 از 201 بیشتر است. ضخامت مدل 304 نیز بیشتر است. از یاد نبرید که نرده های استیل از نظر مدل بندی بسیار ایده آل هستند و با سلیقه مشتری نیز تا حد زیادی سازگار است. کیفیت لوله استیل سه خط به ضخامت لوله آن است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.