حفاظ بانکی مخصوص فضای بزرگ

حفاظ بانکی مخصوص فضای بزرگ

حفاظ بانکی یعنی از ابزار و محصولاتی استفاده شود که بانک با همه تعلقات حفظ شود. اما استفاده از حفاظ های بانکی تنها مربوط به بانک نمی‌شود و شامل هر فضایی است که نیاز به ایمنی بیشتر دارد. بانک ها به طور کلی موقعیت اجرای حفاظ در سطح وسیع را دارند در صورتی که برای منازل چنین جریانی به ندرت دیده می شود. در این مقاله قصد داریم سوالات جالب در خصوص حفاظ بانکی را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

چرا حفاظ بانکی از نوع استیل بیشترین تقاضا را دارد؟

برای تولید حفاظ بانکی از جنس های مختلفی استفاده می‌شود اگر به چندین سال گذشته باز گردیم حتی از جنس چوب نیز برای تولید حفاظ استفاده میشد اما امروزه شرایط فرق کرده است. حفاظ بانکی از جدیدترین نسل سازه های حفاظتی تبعیت کرده است به طوری که ساختار درونی آن از متریال و مقاومتی به مراتب بیشتر و بهتر تشکیل شده است و به نوعی سازه به کار رفته در حفاظ بانکی استیل به نسبت سایر سازه ها متفاوت است. استیل در لیست نرده و حفاظی قرار دارد که مشکل زنگ زدگی ندارد! وقتی یک محصول زنگ بزند دو اتفاق برای آن می افتد. اول اینکه ظاهری نازیبا به خود می‌گیرد و مورد بعدی اینکه به سرعت ترک خورده و می‌شکند از این رو استیل در لیست جنسی قرار دارد که این مشکلات را نداشته و به نوبه خود می‌تواند از نظر مقاومت وضعیت خوبی داشته باشد.

مورد بعدی دوام جنس استیل است. حفاظ بانکی محصولی گران قیمت و تعویض زودهنگام یک محصول گران قیمت نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد اینطور که مشخص است امنیت حفاظ استیل در سال های اخیر به همه ثابت شده است و برای بانک ها طلافروشی ها و صرافی و همینطور بنگاه های اقتصادی بزرگ استفاده می شود. از یاد نبرید که حفاظ بانکی استیل یکی از هوشمندانه ترین انتخاب های روز دنیا محسوب می‌شود.

بهترین ساختار یک حفاظ بانکی مرغوب کدام است؟

از آنجایی که معمولاً جنس به کار رفته و نوع ساختار استفاده شده برای حفاظ بانکی با هم فرق دارد بهتر است یک قانون کلی در ارزیابی حفاظ بانکی مورد بررسی قرار بگیرد. حفاظ بانکی از جنس استیل مقاوم در برابر ضربه و بریدگی است بنابراین مهمترین اصلی که در خرید این محصول باید رعایت شود همین است که از مقاوم ترین سازه موجود در بازار برای تولید آن استفاده شده است و مشخص است که وسواس خاص از سوی استیل کاران برای تولید حفاظ بانکی دیده می‌شود. حفاظ بانکی معمولاً از داخل بانک ها و برای افزایش امنیت پنجره ها استفاده می‌شود و برای درب ورودی نیز یک گزینه خوب و قابل قبول است. ساختار کلی که برای حفاظ بانکی در نظر گرفته می‌شود از تعدادی میله های استیل است که به صورت موازی و در جهت افقی در کنار هم قرار گرفته است و فاصله مشخصی از هم دارند که این موضوع می‌شود اجرای حفاظ بانکی به درستی صورت بگیرد اما در ساخت حفاظ بانکی باید به موارد زیر دقت شود:

1- از گرید استیل به کار رفته در ساخت باید اطمینان حاصل شود و گرید مناسب اجرا شود.

2- تعداد و قطر لوله ها و پروفیل ها در اجرای حفاظ بانکی بسیار مهم است و بهتر است که در ابعاد 40 در 40 و 40 در 60 با قطر 25 میلی متری باشد استفاده از لوله و پروفیل های غیر از این ابعاد نمیتواند نتایج خوبی داشته باشد.

3- ستون های نگهدارنده برای حفاظ بانکی بسیار مهم هستند.

4- رنگی که برای حفاظ بانکی به کار می رود باید طبق یک اصل مهم استفاده شده باشد و توجه خاصی به رنگ و سایر بخش ها شده باشد.

ویژگی های مهم حفاظ بانکی استاندارد

از آنجایی که از روی ظاهر انواع حفاظ بانکی مانند هم هستند باید یک سری ویژگی های مهم برای بررسی مرغوبیت حفاظ بانکی در نظر داشته است. البته که این نوع حفاظ ها به طور کلی از نظر اجرا وضعیت خوبی دارند و می توانند سطح اجرای خود را دقیق تر دنبال کنند. یک موضوع مهم در خصوص اجرای حفاظ بانکی این است که :

دوام و استحکام آن در برابر ضربه بسیار بالا است این موضوع را باید با آزمون و خطا و بر اساس فشار و ضربه های مختلف مورد ارزیابی قرار داد در غیر این صورت مشکلساز می شود.

موضوع دیگر این است که حفاظ بانکی می بایست در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد. حفاظی که در برابر زنگ زدگی تحمل کمی دارد اغلب در اجرا نتیجه خوبی از خود نشان نداده و مشکل ساز می شود.

مورد دیگر استریل و تمیزی آسان حفاظ بانکی است که باید به طور دقیق بررسی شود. در صورتی که حفاظ بانکی به طور دقیق اجرا نشده باشد و نوع استریل شدن آن نیز سخت باشد نمی توان به آن کیفیت خوب دارد. اجرای حفاظ بانکی باید به شکلی باشد که تمیز شدن آن توسط ابزار و دستگاه صورت بگیرد و از مواد شوینده در دسترس استفاده شود تا بهترین اجرا به نتیجه برسد.

انتخاب رنگ های متنوع برای حفاظ بانکی نیز از دیگر ویژگی های مهم آن محسوب می شود. از یاد نبرید که به طور کلی برای نصب حفاظ بانکی می بایست از دستگاه جوش و پیچ استفاده شود تا ضریب استحکام آن برای بنگاه های اقتصادی تا چندین برابر برسد. از سوی دیگر سلیقه و میل مشتری نیز باید در لیست ویژگی های مهم حفاظ بانکی قرار بگیرد و تعیین رنگ به دلخواه مشتری باشد.

نکات نصب حفاظ بانکی چیست؟

نصب حفاظ بانکی با ورق استیل سبب می شود که هم محیط اجرا شیک باشد و هم ایمنی بالایی صورت بگیرد اینطور که مشخص است استفاده از حفاظ بانکی باید به صورتی باشد که 95 درصد از سلیقه های جامعه آن را قبول داشته باشند و ظاهر حفاظ بانکی بسیار مهم است. از سوی دیگر کیفیت و امنیتی و زیبایی باید در کنار هم قرار بگیرد تا اجرای حفاظ بانکی به درستی باشد.

در صورتی که نیاز است نصب حفاظ بانکی با شیشه ترکیب شود می بایست دقت ویژه ای دخالت داده شود. اینطور که مشخص است حفاظ بانکی با شیشه قابلیت تمیز شدگی بالایی دارد و از شیشه هایی باید استفاده شود که میزان آسیب دیدگی برای آن به حداقل برسد و این موضوع به سرمایه گذاری بیشتر منجر می‌شود.

بهره گیری از کارگاه های مجهز و دستگاه های پیشرفته برای نصب حفاظ بانکی خود یک امتیاز مهم محسوب می شود که محصولی با کیفیت بالا تولید شود و نصب آن در بهترین شرایط دنبال شود. متراژ و نحوه اجرا در زمان نصب حفاظ بانکی به طور کلی می تواند حایز اهمیت باشد

فاظ بانکی استیل به واسطه زیبایی و مقاومتی که در برابر شرایط اقلیم دارد می تواند هم برای فضای داخل مناسب باشد و هم فضای بیرونی و این موضوع سبب می شود که نصب برای این محصول با تمرکز بیشتری صورت بگیرد.

چرا قاب های حفاظ بانکی باید پروفیل بندی مخصوصی داشته باشد؟

در اجرای حفاظ بانکی نمی‌توان از هر ابعادی استفاده کرد و باید پروفیل های به کار رفته در آن به صورتی باشد که هم از نظر فاصله وضعیت خوبی داشته باشد و هم در برابر سرقت مناسب باشد. اینطور که مشخص است استفاده از پروفیل استیل 40 در 40 سبب می‌شود که همه تقاطع های قاب حفاظ بانکی به طور دقیق با دوام بیشتری جوش داده شوند و همینطور استفاده از لوله های استیل 25 میل نیز سبب می شود که اجرای حفاظ بانکی به خوبی صورت بگیرد. می بایست لوله های استیل به صورت افقی نصب شوند و فاصله 18 سانتی متری برای آن دنبال شده باشد هرچه میزان استحکام حفاظ بانکی بیشتر باشد یعنی از میلگرد بیشتری در داخل حفاظ بانکی استفاده شده است.

پروفیل هایی که به کار می روند یا به صورت 40 در 40 هستند و یا در قالب های 40 در 80 ارزیابی شده اند اینطور که بررسی ها نشان می دهد موقعیت اجرای پروفیل های 40 در 80 برای برخی از فضاهای بانکی بیشتر دیده می شود اما اگر قرار باشد یک فضای بهتر از نظر نحوه اجرای پروفیل بررسی شود 40 در 40 گزینه بهتری است.

نکته پایانی

دو موضوع مهم در نصب و اجرای حفاظ بانکی دیده می شود. اول اینکه اجرای حفاظ بانکی باید به صورتی باشد که هر بخش آن از بخش دیگر مجزا باشد تا در صورت بروز مشکل تنها رفع ایراد  از بخش مورد نظر صورت بگیرد. موضوع دیگر اینکه می‌بایست در اجرای حفاظ بانکی تست فشار صورت بگیرد تا حد ضربه مورد تحمل از سوی حفاظ بانکی برسی شود. البته که وضعیت اجرای حفاظ بانکی به شکلی است که می‌تواند برای محیط های بیرون و داخل با هم فرق داشته باشد. در صورتی که فکر می‌کنید هنوز در انتخاب نوع و اندازه حفاظ بانکی دچار تردید هستید باید در ابتدا مشاوره های لازم را اخذ کرده و وضعیت حفاظ را مورد بررسی قرار دهید. حفاظ استیل برای برخی از بانک ها از نظر سطح اجرا با هم فرق دارد و نیاز است که محیط پروژه اندازه گیری دقیقی شده باشد.  بهتر است کار را به کاردان بسپارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.