حفاظ امنیتی جوشی و پیچ

حفاظ امنیتی جوشی و پیچ

حفاظ امنیتی در انواع مختلفی طراحی شده است و کاربردهای مخلتفی دارد. مثلاً یکی از موارد بسیار مهم و کاربردی حفاظی است که ببه دور استخر استفاده می شود و سبب می شود که از سقوط به داخل استخر جلوگیری صورت بگیرد. این مدل از حفاظ ها هستند که مقاومت زیادی دارند و به نوعی پایه میله ها در داخل آب قرار می گیرند. این مدل از حفاظ ها در اجرا شامل شرایط مخصوصی هستند.

حفاظ امنیتی مخصوص استخر

حفاظ امنیتی که برای استخرها استفاده می شود، بهتر است از جنس استیل 304 باشد به نوعی قدرت مقاومت این محصول آنقدر زیاد است که می تواند از زنگ زندگی خوردگی جلوگیری نماید. قیمت استیل 304 به نسبت 201 بیشتر است و محصول خوبی محسوب می شود و می تواند طول عمر مفید آن را در نظر بگیرد.

در طراحی حفاظ امنیتی استیل از جنس فولاد ضد زنگ استفاده می شود تا در برابر رطوبت و آب زنگ نزند و کیفیت خود را از دست ندهد. از سوی دیگر این محصول دارای آلیاژ های مختلفی بوده و می تواند بر اساس حفاظ های 304، 316 و 201 دسته بندی شود. نحوه ساخت حفاظ امنیتی به صورتی است که می بایست از اتصال قطعات آن اطمینان حاصل کرد. از یاد نبرید که اتصالات می بایست به صورت صورت جوش دادن باشد و یا از پیچ کردن در قالب های دقیق صورت بگیرد. دوام و کیفیت متفاوتی که برای حفاظ امنیتی در نظر گرفته می شود می تواند سهم ارزشمندی از فضا باشد.

حفاظ امنیتی جوشی

از آنجایی که حفاظ امنیتی جوشی بیشترین استفاده را دارد در این بخش قرار است در خصوص نحوه نصب آن صحبت کنیم. این نوع حفاظ اغلب در پروفیل های 40 در 40 اجرا می شوند و از لوله های 25 در آن استفاده می شود. لوله و پروفیل ها به صورت جوش مونتاژ می شوند. پروفیل ها سوراخ می شوند و سپس کلاف صورت می گیرد. پس از آن نیاز است که میلگردها داخل لوله شده و همینطور میلگرد و لوله ها نیز جوش می شوند.

حفاظ های جوشی به طور کلی بر اساس میل گردی که در آن به کار رفته است دارای امنیت زیادی هستند میلگرد ها هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی در لوله ها استفاده شده اند. حفاظ بانکی نیز از این جنس متریال استفاده کرده است.

این مدل از حفاظ امنیتی با جوش انجام می شود و در آن هیچ نوع پیچ و رولپلاکی دیده نمی شود. به طور کلی قیمت این مدل از حفاظ ها بر اساس متر مربع دنبال می شود و البته که نوع قیمت گذاری بسیار مهم است.

حفاظ امنیتی لوله ای یا پیچی

مدل دیگر از حفاظ امنیتی وجود دارد که مشهور به مدل پیچی است که برخی از افراد به آن لوله ای می گیرند. لوله هایی که در این نوع حفاظ استفاده می شود از مدل های 38 و 51 هستند. برای نصب لوله ها از کف کوب استفاده می شود و پیچ و رولپلاک نیز گزینه های مخصوصی هستند که برای اتصال به دیوار استفاده می شود.

این مدل از حفاظ ها پیچی هستند و شکلی اجرا می شود که دزد به هیچ عنوان نمی تواند آن را خلاص سازد و شرایط سرقت بسیار کمی می شود. از حفاظ امنیتی پیچی اغلب برای طبقات بالایی ساختمان استفاده می شود.

حفاظ امنیتی استیل 304

این مدل از حفاظ امنیتی در بازار که با عنوان با کیفیت ترین محصول شناخته شده است به نوعی بسیار مقاوم تر از نوع کربنی است. این سبک از حفاظ ها نیاز به پوشش مقاوم ندارند. در تولید حفاظ امنیتی استیل 304 از آلیاژ فولاد و کروم و نیکل استفاده شده است، در آن از 18 درصد کروم استفاده می شود و همینطور 8 درصد نیکل نیز وجود دارد که به صورت ترکیبی استفاده می شود.

این مدل از استیل ها برای حفاظ امنیتی مخصوص داخل ساختمان استفاده می شوند و به نوعی در بیرون از ساختمان در مجاورت هوا نیز اجرا شده و دارای موقعیت خوبی است. رطوبت به کار رفته در این محصول به صورتی است که نیاز به نگهداری خاصی ندارد و همینطور سطح و بافت آن مقاومت زیادی دارد.

حفاظ امنیتی استیل 316

حفاظ امنیتی 316 از جنس استیل کمتر به گوش افراد رسیده است اما جا دارد یک توضیح مختصری در خصوص این محصول ارائه دهیم. این مدل از حفاظ استیل به طور کلی ترکیب کروم با هوا بوده و یک لایه بسیار مقاوم و ضد زنگ بر روی استیل را شامل می شود. این لایه اصلاً خراشیده نمی شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. این مدل از استیل ها برای محیط های صنعتی استفاده می شود و به طور کلی برای محیط های پر فشار است. استفاده از حفاظ امنیتی استیل 316 تا سال های زیاد بدون خوردگی استفاده می شود و خرابی برای آن به ندرت دیده می شود

حفاظ امنیتی مدل یازدهی

این مدل از حفاظ ها هستند که کلاف نمی شوند و ساختار مخصوص به خود را دارند. در واقع در زمان حمل و نقل پایداری ندارند و باید در کارگاه آماده شوند و در محیط اجرا مونتاژ می شود. در نصب این مدل از حفاظ امنیتی نیاز است که در ابتدا دو عدد پروفیل ا قبل سوراخکاری شود و در دو سمت حفاظ نصب شود، پس از آن لوله ها وارد سوراخ شده و لوله به پروفیل ها جوش داده می شود. قیمت این مدل از حفاظ ها نیز بر اساس متر مربع تعیین می شود. البته که این مدل از حفاظ ها به واسطه یراق آلات خاصی که دارند شهرت زیادی دارند و کارگاه های مجهز باید آن را اجرا و عرضه کنند.

حفاظ امنیتی کربن و فولاد

استفاده از آلیاژهای کربن و فولاد در اجرای حفاظ امنیتی بسیار دیده می شود. در این مدل از حفاظ ها که جنس اصلی آن استیل است از دو درصد کربن استفاده می شود و پس از آن استیل سخت و قوی تری به کار می کند که به آن حفاظ امنیتی کربنی گفته می شود و قیمت به نسبت ارزانتر از حفاظ امنیتی استیل دارد. استفاده از این مدل حفاظ ها در محیط های داخلی می تواند قابلیت رشد داشته باشد. مقاومت در برابر خوردگی این محصول چندان زیاد نیست و از پوشش های پودری با اسپری در آن استفاده می شود و رنگ های مختلفی دارد که سبب ایجاد مقاومت در آن می شود.

سوالات مهم در خصوص حفاظ امنیتی

نصب حفاظ امنیتی چه مزایایی دارد؟

اگر از حفاظ امنیتی استیل استفاده شود به دلیل کیفیت زیادی که دارد در برابر گرما، سرما، رطوبت و گرد و غبار می تواند بسیار ارزشمند طراحی و اجرا شود و دوام بیشتری دارد. ظاهر حفاظ امنیتی استیل زیادی بوده و برای نظافت نیز بسیار آسان است.

حفاظ امنیتی استیل برای ورودی ساختمان ها مهمترین گزینه محسوب می شود به طوری که برای درب ورودی ساختمان و همینطور پنجره ها کاربرد دارد و برای محیط هایی مانند بانک و صرافی نیز استفاده می شود.

قیمت حفاظ امنیتی و هزینه نصب آن چقدر است؟

به طور کلی قیمتی که برای حفاظ امنیتی استیل 304 در نظر گرفته می شود بیش از 201 است این موضوع علاوه بر جنس استیل، به متراژ و قطر لوله ها نیز بستگی دارد. مدل حفاظ و نحوه نصب و هزینه های حمل و نقل نیز به صورت مرتبط دنبال می شود.

میان پوسیدگی حفاظ امنیتی چقدر است؟

این موضوع بستگی به جنس حفاظ امنیتی دارد، در صورتی که از حفاظ امنیتی استیل استفاده شود هرگز پوسیده نمی شود و زنگ زدگی برای آن معنی ندارد. البته که اگر استیل مورد استفاده کیفیت خوبی نداشته باشد نمی توان این تضمین را برای زنگ نزدن داشت.

حفاظ امنیتی استیل برای نصب در هر مکانی مناسب است و به نوعی در بالکن ها و درب نیز استفاده می شود. این سبک از حفاظ ها وجود دارد که در جلوی پنجره ها استفاده می شود و برای درب های ورودی نیز گزینه خوبی است. جنس حفاظ امنیتی بالکن با جاهای دیگر فرق دارد و میزان امنیت و استحکام این بخش بسیار مهم است.

حفاظ امنیتی پشت پنجره

حفاظ امنیتی پشت پنجره به صورتی طراحی شده است که مقاومت خوبی دارد و از نظر استحکام نیز گزینه خوبی است. نمای کلی این سبک از حفاظ امنیتی بسیار مدرن و خاص است. رنگ و شکل حفاظ امنیتی بدون کوچکترین تغییر صورت می گیرد و البته که حساسیت امنیتی حفاظ امنیتی به شکل واقعی دنبال می شود. مراحل اجرا و طراحی حفاظ امنیتی برای پشت پنجره به صورتی است که می تواند بر اساس چینش گاردهای محافظ دنبال شود. از پروفیل ها و قوطی های 40 میلیمتری در این مجموعه استفاده می شود و لوله های 25 و 38 میلیمتری بوده و همینطور از استیل 304 درجه یک نگیر و ضد زنگ در آن استفاده می شود. حفاظ امنیتی پشت پنجره به طور کلی دارای ساختار مخصوصی بوده و حس آرامش خاصی منتقل می سازد. در هر صورت سقوط افراد از حفاظ امنیتی پشت پنجره توانسته به صورتی است که می تواند ساختار دسته بندی شده ای از حساسیت های ایمنی را در بر بگیرد و سطح مخصوص اجرا را شامل شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.