حفاظ امنیتی با ضریب ایمنی بالا

حفاظ امنیتی با ضریب ایمنی بالا

اگر دقت کرده باشید برای بانک ها و سایر سازمان های مالی که به نوعی نسل جدیدی از سرویس های تبادل پول محسوب می شوند، می توان گفت که استفاده از حفاظ امنیتی عملکرد ویژه خود را دارد. استحکام به کار رفته برای این نوع از حفاظ ها به صورتی است که هم مورد تایید بیمه ها و بوده و هم از سوی پلیس قابل استناد است. این مدل از حفاظ امنیتی مخصوص صرافی ها و طلافروشی ها بوده و به دو صورت ساخته می شود.

مدل اول شامل ستون های عمودی بدون چهارچوب است که گاه با فریم های استیل ترکیب می شود. در این مدل از حفاظ امنیتی از لوله هایی به قطر 25 میلیمتر و پروفیل های 40 در 40 استفاده می شود و همینطور میله های فولادی به کار رفته برای این مدل از حفاظ ها به صورتی است که می تواند با شیوه های جوش استیل نیز قابلیت اجرای اتصال ثابت داشته بشند.

حفاظ امنیتی از مدل آلیاژ 304 در لیست محصولات ضد زنگ قرار گرفته اند و به صورت ثابت طراحی می شوند که اغلب دارای پشت نمای شیشه ای بدون بازشو و یا باشو هستند که برای درب ورودی ساختمان گزینه بسیار خوبی است و از سوی دیگر پروفیل های به کار رفته در این محصول و لوله های استفاده شده ضخامتی در حد 1 میلیمتر الی 2 میلیمتر دارند. حفاظ امنیتی بانکی برای همه مکان هایی که نیاز به افزایش استحکام دارند گزینه خوبی محسوب می شود. مهارت و دقت اجرای این مدل از حفاظ ها زیاد است و تجربه خوبی در آن دیده می شود.

نکات مهم نصب حفاظ امنیتی بانکی

یکی از موارد بسیار مهم برای نصب حفاظ امنیتی این است که بین ستون های پروفیل 40 میلیمتر، معمولاً بین 100 الی 150 سانتیمتر فاصله وجود دارد و جنس استیلی که برای حفاظ امنیتی استفاده می شود اغلب از نوع s30400 است که موقعیت اجرای آن بی نظیر است.

لوله های استیل به کار رفته برای حفاظ امنیتی به صورت موازی هستند و در یک فاصله معین به ستون ها جوش داده می شوند. طراحی زیبا و متفاوتی که برای حفاظ امنیتی بانکی وجود دارد سبب می شود که از بهترین تکنسین ها در اجرای آن استفاده شود تا بتواند موقعیت اجرا را به صورت دقیق دنبال نماید.

حفاظ امنیتی افقی یکی از مدل های مشهور برای صرافی ها است. در این مدل از لوله استیل استفاده می شود و سایز 38 برای آن در نظر گرفته می شود که به صورت تک به تک بر اساس یراق استیل در همین سایز نصب و اجرا می شود. از پیچ های بوکسی به جای پرچ استفاده شده و دستگاه های تحت فشار توسط این حفاظ ها بسته می شوند. از سوی دیگر این مدل از حفاظ ها معمولاً با دست غیر قابل باز شدن هستند و همینطور مقاومت بالایی دارند. این نوع حفاظ برای پنجره و تراس گزینه خوبی هستند و جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند می تواند به واسطه حفاظ امنیتی افقی ایمن سازی شود. در این مدل از حفاظ ها از آلیاژ 304 استفاده شده که در نوع خود مرغوب و درجه یک هستند و به نوعی می تواند برای موقعیت های متنوع استفاده شوند.

روش های مختلفی برای نصب حفاظ امنیتی وجود دارد و هر یک دارای مزیت و معایب مخصوص به خود هستند. اتصال لوله و میلگرد آهنی در داخل لوله به پروفیل سبب می شود که از جوش و پیچ برای آن استفاده شود از سوی دیگر استفاده از حفاظ های استیل به صورتی هستند که می تواند اجرای قابل قبولی برای آن فراهم سازد.

اجرای نرده بر اساس ضوابط آتش نشانی و شهرداری ارزیابی می شود. از سوی دیگر جنس و سایز به کار رفته برای این مدل نرده ها به صورتی است که برای پروژه های ساختمانی گزینه خوبی هستند.

حفاظ امنیتی استیل دارای خاصیت ضد زنگ و ضد خش و مقاوم در برابر بارندگی به خصوص برف و باران هستند. همینطور در برابر تابش خورشی و حرارت بسیار خوب هستند و می توانند باری محیط های حساس به نور نیز گزینه خوبی باشند.

انواع حفاظ امنیتی

حفاظ بانکی در مدل های افقی طراحی شده است و پروفیل 40 در 40 و لوله های 25 در آن ساخته شده است از سوی دیگر لوله میلگرد 18 نیز در این سبک از حفاظ امنیتی اجرا می شوند و مقاومت و استحکام بیشتری دارد.

لوله های تک به تک برای پشت پنجره های واحد مسکونی اجرا می شود و شرایط مقرون به صرفه ای دارد و از نظر ظاهری مناسب تر و تمیز تر هستند و به طور کلی می توانند اجرای خوبی داشته باشند.

حفاظ امنیتی درجه یک معمولاً از جس لوله 304 است و سایز های 38  یا 51 برای آن ساخته می شود. نظر مشتری در ابعاد و اجرا اهمیت زیادی دارد.

حفاظ امنیتی استیل

حفاظ امنیتی پنجره با پروفیل استیل اغلب به صورت آلیاژ 304 استیل هستند و ضخامت به کار رفته برای این محصول 1 میلیمتر است. لوله های استیل اغلب با سایز 25 با آلیاژ 304 استیل همراه هستند و ضخامت به کار رفته برای این محصول 1 میلیمتر است. داخل لوله های استیل معمولاً از میلگرد های آهنی استفاده می شود و ساز 17 میلیمتر هستند. از سوی دیگر شکل و نمای این حفاظ ها در برابر زنگ زدن تغییر نمی کند.

انواع حفاظ امنیتی

یکی از انواع حفاظ امنیتی به شکل لیلیوم است در لیست زیباترین حفاظ های تولید شده قرار دارند و امنیت زیادی به نسبت سایر حفاظ ها دارند. این مدل از حفاظ ها از گل زیبای لیلیوم ساخته شده است و در دو مدل رنگ امیزی شده است. این مدل از حفاظ ها دارای ارتفاع مخصوص و دلخواهی هستند و زیبایی و دکوراسیون خاص خود را دارد و به نوعی از نظر معماری استانداردهای مخصوص خود را شامل می شود ارتفاع دلخواه به کار رفته برای این مدل از حفاظ امنیتی بر اساس سلیقه و نیاز مشتری مشخص می شود. حفاظ امنیتی لیلیوم در مدل های کم تراکم، تراکم متوسط و پر تراکم تقسیم بندی شده است.

مزایای حفاظ امنیتی به طور کلی به صورت لاله ای و شاخ گوزنی طراحی شده است و از جنس فلزی مخصوص برای آنها استفاده می شود که عمر طولانی دارد و می تواند نصب درستی داشته باشد. نامنظم بودن این مدل از حفاظ ها از نظر هندسی به طور کلی سبب می شود که ضریب امنیت بیشتر شود. از سوی دیگر این سبک از حصارها هستند که امکان عبور را به نسبت سایر سبک ها بسیار کمتر می کند و نصب آن برای دیوارهای مختلف اجرا می شود.

حفاظ امنیتی نیزار به نوعی شبیه سازی نیزار را فراهم می شود و دارای یک فضای زیبایی محسور کننده است و امنیت ایجاد شده برای این مدل از حصارها به صورتی است که زیبا و امن طراحی شده است. این مدل از حفاظ ها به صورت شاخه های نرده مستقیم به شکل شاسی جوشکاری می شود و شاخه های اصلی به هم جوش داده می شوند.

این مدل از حفاظ ها نقطه جوش کمتری به نسبت مدل قبل دارند. جوشکاری به الکترود از مدل های معروف در این حفاظ ها بوده و می تواند یک اجرای بهتر را فراهم سازد.

حفاظ امنیتی بوته ای

حفاظ امنیتی بوته ای نیز وجود دارد آرامش و امنیت را برای افراد فراهم می سازد. این حفاظ ها بر روی دیوار و پنجره ها و فنس ها اجرا می شود و به نوعی از شاخ گوزن الهام گرفته شده اند. در مدل های جدید حفاظ امنیتی از استحکام بالایی استفاده شده است و رنگ های کوره ای ثابت برای ان اجرا شده است. نیزه های تیز برای این مدل از حفاظ ها به صورت یک دست طراحی شده اند و همینطور الگوریتم های خاصی برای اجرای آن استفاده می شود.

این مدل از حفاظ ها هستند که قابلیت استفاده در پایگاه های نظامی را دارند. همینطور برای بخش های مختلفی از فرودگاه ها نیز استفاده می شود و به عنوان فنس برای زندان ها نیز گزینه خوبی است.

از حفاظ امنیتی بوته ای برای هتل ها و مجتمع مسکونی نیز استفاده می شود. شرکت های مختلف امنیتی این مدل از حفاظ ها را گزینه خوبی می دانند.

حفاظ امنیتی استیل متداول ترین نوع حفاظ است و بسیار محکم و مقاوم هستند، حفاظ امنیتی چوبی بسیار زیبا بوده و استحکام قابل قبولی دارد و حفاظ امنیتی فرفورژه نیز وجود دارد که اشکال در هم تنیده داشته و به نوعی طرفدار زیادی دارد و البته که با حال و هوای کلاسیک سازگار است.

حفاظ امنیتی بانکی از جنس استیل می تواند موقعیت اجرای خوبی داشته باشد و طرح خاصی که برای این حفاظ استفاده می شود در بخش های مختلف قابل اجرا است. از سوی دیگر برای قیمت گذاری حفاظ امنیتی پروژه های اجرایی می تواند شاخص گذاری های مربوط به خود باشد. طرفداران این مدل از حفاظ امنیتی می بایست از نظر اقتصادی شرایط را بسنجند و بهترین گزینه را انتخاب نمایند تا اجرای هر حفاظ به صورت روتین دنبال شده و قابل قبول باشد. در سال های اخیر حفاظ امنیتی استیل بیشترین تقاضا را دارد و می تواند شرایط خاص خود را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.