حفاظ استیل مخصوص پنجره

حفاظ استیل مخصوص پنجره

شهرنشینی که گسترش یافت، نیاز به امنیت بیشتر و بیشتر شد. به طوری که جامعه آماری که قرار است در یک محله زندگی کنند، گاه بیشتر از حد تصور است و این انبوه سازی، نیاز به امنیت را چند برابر می‌کند. همه خانه ها، ادارات و ارگان ها پنجره دارند و پنجره ها بخش مهمی از نقطه ورود سارق محسوب می‌شوند. حفاظ استیل مخصوص پنجره، یکی از با کیفیت‌ترین و با دوام‌ترین محصولاتی است که امتحان خود را برای مناطق مرطوب نیز پس داده است و عملکرد مناسبی را در بر دارد.

پنجره ها خطرساز هستند!

همان طور که در بالا گفته شد، انبوه سازی و ساختمان های سر به فلک کشیده آنقدر زیاد شده اند که نیاز به امنیت را بیشتر کرده اند. پنجره ها، یکی از شکاف های منزل محسوب می‌شوند که اگر به درستی مراقبت نشوند، خطر سقوط افراد را ایجاد کرده و دردسرساز می‌شوند. به طور کلی نصب حفاظ استیل سبب می‌شود تا چنین خطری به حداقل برسد. در واقع حفاظ هایی که در گذشته برای پنجره ها استفاده می‌شد، یا از جنس چوب بود که در اثر وضعیت آب و هوایی پوسیده می‌شد و یا از جنس فلزی بود که دچار زنگ زدگی شده و دوام خود را از دست می‌داد. اما امروزه، حفاظ استیلی طراحی شده است که هم سبب ایجاد امنیت بیشتر برای عدم ورود سارق به داخل خانه می‌شود و هم به صورتی طراحی شده است که استحکام کافی برای عدم سقوط فرد را در بر می‌گیرد و یک محصول بی نظیر است.

مزایای حفاظ استیل بسیار زیاد است، مثلاً جنس استیل پوسیده نمی‌شود و زمانی که زنگ زدگی وجود نداشته باشد، در واقع حفاظ می‌تواند سطح اجرای خوبی را در بر بگیرد. از سوی دیگر استیل در لیست جنسی قرار دارد که امکان نصب آن در هر محلی فراهم شده است. حفاظ های استیل فقط برای پنجره ها استفاده نمی‌شوند و حتی برای بالکن و درب نیز مناسب هستند. از حفاظ استیل برای امنیت بانک نیز استفاده می‌شود.

جنس حفاظ استیل مناسب برای پنجره

می‌دانیم که پنجره بخشی از زیبایی منزل نیز محسوب می‌شود، بنابراین باید جنسی استفاده شود که هم از نظر زیبایی شرایط خوبی داشته باشد و هم در معرض گرما و رطوبت هوا در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و دچار زنگ زدگی نشود.

استفاده از حفاظ استیل و ترکیب آن با شیشه‌های نشکن، یکی از جدیدترین محصولاتی است که می‌توانید با کمک آن ها، هم به زیبایی فضای منزل خود بیافزایید و هم از ایمنی بالای آن استفاده نمایید.

بهترین جنس استیل به کار رفته برای پنجره ها به طور کلی استیل 304 است که مقدار قابل توجهی کروم را به خود اختصاص می‌دهد. در این محصول 1.5 درصد نیکل نیز وجود دارد که سبب مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و خاک می‌شود. از سوی دیگر این ترکیبات به صورتی هستند که میزان زنگ زدگی را به حداقل می‌رسانند و یک گزینه بسیار خوب محسوب می‌شوند.

تغییر رنگ برای حفاظ استیل معنا ندارد و این گزینه برای ورودی ساختمان از نظر زیبایی و ظاهر بسیار خوب است.

مهندسان معتقد هستند که جنس حفاظ باید به صورتی باشد که دوام زیادی بیاورد و این موضوع در مورد استیل به دقت تایید شده است.

قیمت حفاظ استیل

موضوع دیگر در مورد گران بودن استیل است، که بارها سبب شده تا افراد به سمت حفاظ های دیگری بروند که برایشان دردسرساز می‌شود و در نهایت هزینه های اضافی را در بر می‌گیرد. به طور کلی حفاظ استیل از نظر هزینه نگهداری بسیار ارزان است و این موضوع یکی از مهم‌ترین مواردی است که سبب می‌شود در پایان کار، صرفه جویی صورت بگیرد. این مدل از حفاظ ها به ندرت نیاز به تعمیر دارند، پس هزینه ای برای بخش تعمیر نیز وجود نخواهد داشت.

اینطور که بررسی ها نشان می‌دهد، جنس استیل 304 به نسبت 201 بهتر است و این بهتری با قیمت بالا دیده می‌شود. در واقع متریال مرغوب تر، قیمت گران تری دارد.

موضوع دیگر در قیمت گذاری حفاظ استیل مربوط به مدل آن است. حفاظ استیل خطی معمولاً قیمت بالاتری به نسبت گزینه های دیگر دارد. پایه قیمتی که برای هر متر مربع این حفاظ ها ارزیابی می‌شود، بر اساس نوع ساخت و درجه سختی کار صورت می‌گیرد. زمانی که ظرافت کار بالا باشد هزینه نیز بیشتر می‌شود.

یک موضوع دیگر فاصله ای است که بین لوله های حفاظ استیل وجود دارد. هرچه این فاصله کم‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود و در واقع سطح ایمنی نیز افزایش بیشتری می‌گیرد.

نوع استیلی که استفاده می‌شود نیز متفاوت است. برخی از استیل ها قیمت بالاتری دارند و برخی دیگر از نظر ساختار تولید شرایط بهتری را در بر می‌گیرند.

در صورتی که قرار است حفاظ استیل برای بانک خریداری و نصب شود، نیاز است ارزیابی صورت بگیرد که آیا نوع بازشوی آن مدنظر است و یا نوع ثابت، که هر یک بر اساس روال نصب و سطح نصبی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. البته که به طور کلی، حفاظ های بازشو با توجه به تکنولوژی به کار رفته قیمت بالاتری به نسبت حفاظ های ثابت دارند، اما باز هم جنس به کار رفته و میزان متریال اهمیت زیادی دارد.

هرچه متریال بهتری برای ساخت حفاظ استیل استفاده شود، هزینه نهایی در نگهداری و تعمیر کاهش می‌یابد، به این ترتیب می‌توان گفت که صرفه جویی صورت گرفته است.

نحوه محاسبه قیمت حفاظ استیل پنجره با بالکن و سایر بخش ها فرق می‌کند و مشخص است که نوع اجرا نیز می‌تواند اثر بخشی خاص خود را داشته باشد.

گاردهای امنیتی برای حفاظ استیل پنجره

در اجرای حفاظ استیل مخصوص پنجره، یک سری فرم و چهارچوب دخالت دارد که باید مدنظر قرار بگیرند. معمولاً پروفیل های 40 در 40 مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر گاردهای امنیتی عمودی و افقی که استفاده می‌شوند، باید از لوله های استیل با قطر مشخص یعنی 25 میلیمتر باشند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

نحوه اتصال نیز از دیگر مواردی است که برای حفاظ استیل پنجره به کار می‌رود. به طور کلی تنوع مدل‌های حفاظ استیل بالکن و همینطور حفاظ استیل تراس با هم فرق دارد و این موضوع سبب می‌شود که متریال‌های به کار رفته نیز با هم فرق داشته باشند.

متریال آلیاژ استیلی که به کار می‌رود، به نحوی است که می‌تواند در نوع مرغوب خود اثربخشی درستی داشته باشد. از سوی دیگر حفاظ های آهنی و سنگی در ابتدا قیمت ارزان تری دارند، اما در نهایت هزینه پوسیدگی و تعمیر آنها بیشتر می‌شود.

هماهنگی سبک حفاظ استیل مخصوص پنجره

برای پنجره ها نمی‌توان از هر نوع حفاظی استفاده کرد و نیاز است که زیبایی و امنیت کار به صورت یک موقعیت موازی ارزیابی شود. به طور کلی هماهنگی با شکل دکوراسیون ساختمان، بخش مهمی است که برای حفاظ استیل مخصوص پنجره به کار می‌رود. این‌طور که بررسی ها نشان می‌دهد، این مدل از حفاظ ها به شکلی طراحی می‌شوند که در ابتدا با ساختار ساختمان و سطح اجرایی که دارد، برابر باشند. حفاظ استیل خطی، هم به صورت دیوار و هم به شکل پیچ و مهره متصل می‌شود و معمولاً لوله های استیل به قطر 38 و 51 میلیمتر را شامل می‌شود. این مدل از حفاظ ها به شکلی طراحی شده اند که ساختار مشخصی برای اجرا داشته باشند و در صورتی که کاربر نیاز به تغییر در اجرا ببیند، چنین سیاستی برقرار شود.

در نصب حفاظ استیل مخصوص پنجره، نور گیر بودن موضوع مهم دیگر است. خوشبختانه استیل جنسی است که جلوی نور را نمی‌گیرد، به این ترتیب فضا به شکلی خواهد بود که دید وسیعی به بیرون وجود داشته باشد. از سوی دیگر ترکیب حفاظ استیل با شیشه نیز سبب انعکاس بیشتر نور می‌شود و موقعیت بهتری فراهم می‌سازد. کسانی که قصد استفاده از  حفاظ استیل مخصوص پنجره دارند، باید در ابتدا امنیت جانی و سپس زیبایی و نورگیر بودن آن را لحاظ کنند.

فرض کنید شما سفارش حفاظ استیل با فاصله بیش از اندازه استاندارد لوله ها دارید، در چنین شرایطی شاید نورگیری بالایی برای شما فراهم شود، اما امکان عبور شخص از بین میله ها نیز وجود دارد و سطح امنیتی مورد نظر به حداقل می‌رسد.

به طور کلی شکل ظاهری حفاظ در کنار موقعیت امنیتی آن ارزیابی می شود در غیر این صورت تنها جنبه زیبایی داشته و دیگر نمی‌توان انتظار امنیت بالا از آن داشت.

نتیجه گیری

حفاظ استیل مخصوص پنجره معمولاً ثابت هستند، اما به خواست مشتری، مدل های بازشو نیز وجود دارد که نیاز به ارزیابی موقعیت اتصال مشخصی است.

از سوی دیگر چینش گاردهای حفاظ پنجره، باید به صورتی باشد که بتواند شکل نهایی کار را حفظ کند. این مدل از حفاظ ها، به صورتی طراحی می‌شوند که می‌توانند شامل استیل های 304 نگیر و ضد زنگ و درجه یک باشند، به طوری که بیش‌ترین دوام را داشته و می‌تواند بر اساس حساسیت کاربر، در سبک های مختلف طراحی و اجرا شود.

موقعیت حفاظ استیل در مناطق مرطوب نامناسب نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.