حفاظ استیل با استاندارد ایمنی

حفاظ استیل با استاندارد ایمنی

حفاظ به محصولی گفته می‌شود که نقش ایمنی را برآورده می سازد و در مکان های مختلفی از آن استفاده می شود. حفاظ استیل برای راه پله ها و فضای پاگرد استفاده می شود، همینطور در پشت پنجره ها و دیواره تراس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و نقش یک محافظ خوب برای باغچه ها و کنار دیواره استخر را ایفا می‌کند.

دسته بندی حفاظ استیل بر اساس کیفیت

کیفیت حفاظ استیل بسیار مهم است و قیمت حفاظ استیل نیز بر اساس ضخامت لوله ها و پروفیل های اجرایی ارزیابی می‌شود. در واقع هر اندازه کیفیت آلیاژ استیل بهتر باشد قیمت برای هر متر مربع از حفاظ استیل نیز بیشتر می‌شود. موضوع دیگری که در قیمت حفاظ استیل تاثیر می گذارد نحوه چینش لوله های محافظ است و بین پایه های نرده از حالت افقی به صورت عمودی اجرا می شود. قیمت نرده استیل بر اساس متریال های بیشتری بررسی می شود. مناسب ترین حفاظ استیل بر اساس فضای پروژه مشخص می‌شود. اینطور که مشخص است مشتریان گاه در انتخاب حفاظ استیل مناسب منزل خود دچار مشکل می‌شوند و بهتر است که نظر کارشناسان در این زمینه بررسی شود.

حفاظ استیل به دلیل وجود نیکل می‌تواند گزینه خوبی برای محیط های بیرونی باشد و میزان زنگ زدگی در این محصول بسیار کم است. از سوی دیگر مقاومت فلز استیل تا حد مشخصی دنبال می شود. شرایط آب و هوایی بر کیفیت این محصولات تاثیر زیادی نمی گذارد. از ویژگی های مثبت حفاظ استیل امکان اجرای آن برای هر محیطی است و موقعیت مکانی نیز بسیار مهم و قابل قبول است.

حفاظ استیل نقش یک محافظ زیبا و مقاوم است که می تواند روند فرسایشی محدودتری داشته باشد این محصول در محیط های آب و هوایی خشن نیز استفاده می شود و به نوعی نقش محافظ برای مکان های مختلف را ایفا می‌کند. قیمت حفاظ استیل 304 به نسبت 201 گرانتر است اما بسیار مرغوب بوده و یک محصول بی نظیر محسوب می‌شود. قطعات پایه ای که برای حفاظ استیل استفاده می‌شود نیز بسیار قابل قبول است.

تفاوت حفاظ استیل درجه یک از درجه دوم

حفاظ استیل نیز به صورت متری ارزیابی می‌شود و در ساختمان سازی بر اساس کیفیت های مختلف ارزیابی می شود. به هر صورت حفاظ استیل استاندارد و درجه یک به نسبت درجه دو از کیفیت بهتری برخوردار است و تجربه و دقتی که برای این محصول ارزیابی می شود حائز اهمیت است. حفاظ استیل 304 محصولی درجه یک به شمار می آید این محصول می تواند به واسطه آلیاژی که دارد مورد استفاده قرار بگیرد. مثلاً برای تشخیص حفاظ استیل درجه یک نیاز است که از تشخیص مولکولی استفاده شود که توسط آزمایشگاه متالوژی بررسی می شود. همینطور نیاز است که آنالیز لازم برای بررسی درصد نیکل و کروم موجود در حفاظ استیل بررسی شود.

روی سطح قطعات حفاظ استیل از محلول سفید کننده به مدت 24 ساعت استفاده می‌شود تا کیفیت محصول مشخص شود. اینطور که مشخص است تشخیص نوع آلیاژ بر اساس یراق آلات و اتصالات نیز بررسی می شود. یک قطعه با چند کیفیت و متریال ساخته می شود و قطعات برنجی نرده با روکش استیل و قطعات پلاستیکی نیز با روکش استیل بررسی می شود. ورق ها و شمش های اصلی 304 بررسی می شود.

تفاوت حفاظ استیل با حفاظ های آهنی و قدیمی

شاید با خود بگویید آهن جنس محکمی است و استحکام زیادی نسبت به سایر محصولات دارد اما مشکل اساسی آهن زنگ زدگی آن است که اکسید آهن نامیده می شود و طول عمر حفاظ را بسیار کم می کند. حفاظ های آهنی به صورت مدام بازسازی می شوند و نیاز به رنگ کاری دارند. در حفاظ استیل به دلیل وجود نیکل و کروم پوشش محافظی ایجاد می شود که در برابر رطوبت و هوا مقاومت خوبی دارد و شکل اولیه آن نیز در طول دوره زیادی حفظ می شود. در اصل حفاظ استیل زنگ نمی زند. تنوع قطعات نرده استیل بر اساس هر سلیقه ای مورد ارزیابی قرار می گیرد به هر صورت حفاظ استیل به نسبت حفاظ های آهنی بسیار طرفدار دارند و از نظر نظر منطقی به نظر می رسند.

از سوی دیگر یک سری نرده و حفاظ برنجی نیز در گذشته در بازار وجود داشته است. تفاوت نرده برنجی و نرده استیل در تغییر شکل آن است. حفاظ های برنجی به مرور زمان تغییر شکل می دهند و سیاه می شوند و این موضوع سبب می شود هزینه نگهداری این محصول بسیار زیاد باشد اما حفاظ استیل هرگز شکل اولیه خود را از دست نمی دهد و تغییر رنگ نخواهد داد. حفاظ استیل در طرح های مختلفی طراحی شده اند که بر اساس نظر مشتری اجزا و قطعات آن قابل تغییر است.

ابعاد این مدل از نرده ها بر اساس نوع کاربری مورد نیاز بررسی می شود. قطعات حفاظ استیل نیز با طراحی اختصاصی همراه است و پایه های دکوراتیو مورد نظر به واسطه لوله های استیل طرح دار بررسی می شود. نحوه قرارگیری گاردهای امنیتی نیز در فاصله بین پایه ها بررسی می شود و همینطور ارتفاع تمام شده برای حفاظ استیل نیز بر اساس استانداردهای مشخصی دنبال می شود.

انتخاب حفاظ استیل امنیتی مناسب با فضای کاربری

حفاظ استیل نقش یک جان پناه و گارد امنیتی را ایفا می کند و استفاده از جنس ضد زنگ در این حفاظ ها سبب می شود که دوام و ماندگاری بالایی فراهم شود. حفاظ استیل در برابر عوامل مخرب محیطی مانند گرما و سرما و باران های اسیدی مشکلی نخواهد داشت. به هر صورت این مدل از نرده های استیل دارای سطح صیقلی هستند و براقیت مطلوبی دارند و در نهایت نیز تمیز نگه داشتن آن نیز بسیار قابل قبول است. میزان زیادی از حرارت و گرما توسط این حفاظ تحمل می شود و در برابر آتش سوزی نیز بسیار مقاوم هستند.

خاصیت ضد خش بودن حفاظ استیل از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود به طوری که در برخورد با اجسام سخت و تیز دچار خراش نمی شود و همینطور کیفیت اولیه آن از دست نخواهد رفت. در گذشته مشکل اصلی سازندگان ملک زنگ زدن و خراشیدگی حفاظ ها بود که هزینه های اضافی را ایجاد می‌کند. امروزه حفاظ استیل به صورتی طراحی شده است که دیگر نگرانی از بابت زنگ زدن آن دیده نمی شود. نرده های استیل اصل این مشکل را برطرف کرده اند. نصب این مدل از نرده ها بسیار مقاوم است و پس از مدتی دچار لق زدگی نمی‌شود.

انتخاب طرح و رنگ حفاظ استیل به صورتی است که با فضای کاربری متناسب باشد. در واقع تصمیم گیری در این زمینه بر اساس نظر کارشناسان و مشتریان ارزیابی می‌شود. برای شکست فضای محیط از برخی از سبک های مخصوص این مدل از نرده ها استفاده می‌شود. این محصول در دکوراسیون های داخلی گزینه مناسبی خواهد بود.

قیمت حفاظ استیل با توجه به درجه کیفی استیل ارزیابی می‌شود و همینطور ارتفاع تمام شده و تعداد لوله ها و پروفیل های محافظ در این زمینه بررسی می‌شود.

مقایسه حفاظ استیل با دیگر حفاظ ها

در مدل های قدیمی از حفاظ جنس چوبی مورد استفاده قرار می گرفت و اغلب ظاهری زیبا و شیک را به خود اختصاص می داد اما محیط رطوبتی سبب می شد که چوب پوسیده شود و پس از مدتی دیگر کیفیت خاص خود را نداشته باشد. استحکام بالای حفاظ استیل بسیار مهم است و برای محیط های بیرونی و درونی و همینطور در محیط های رطوبتی و خشک نیز تغییر رنگ نمی دهد و زنگ نمی‌زند. میزان شکستگی حفاظ استیل بسیار محدود است در صورتی که حفاظ های چوبی در گذشته در معرض ضربه دچار شکستگی می شدند. یک سری نرده های گچی نیز طراحی شده بود که به نسبت حفاظ استیل درگیر مشکلاتی مانند پوک شدن و شکستن شده و نصب هر یک از این نرده ها نیز گرانتر خواهد بود. نرده های گچی تحمل زیادی در برابر هزینه های اضافی ناخواسته ندارند و همیشه مشکلاتی برای سازندگان ایجاد می کردند.

حفاظ استیل هرگز کدر نمی‌شود. دوام و ماندگاری این محصول در محیط های اسیدی زیاد است و همینطور ضربات بالا نیز سبب آسیب دیدگی آن نمی‌شود. امروزه مهندسان حفاظ استیل را در ردیف بهترین محصولات ایمنی ساختمانی قرار داده اند و در مدرن ترین برج ها نیز از این محصول استفاده شده است. طرح های مختلف این محصولات به واسطه استفاده مشخصی که دارد بررسی می شود. مراحل تولید حفاظ استیل به نسبت گذشته فرق کرده است و تکنولوژی های خاص به کار رفته در این محصول به صورتی است که می‌تواند برای اغلب خانه ها استفاده شود. صنعتگران سعی می کنند هزینه های اضافی در قالب نرده و حفاظ را به حداقل برسانند و مشخص است که سطح کیفی این حفاظ ها بر اساس سلیقه و میزان بودجه مشتری در نظر گرفته می‌شود.

خرید اینترنتی حفاظ استیل روشی ارزان با حذف واسطه است که سبب می‌شود که موقعیت خاصی را مدنظر قرار دهد. حفاظ استیل می‌تواند سهم قابل قبولی از زیبایی و ایمنی فضای ساختمانی را در نظر داشته باشد. امروزه ویژگی های منحصر به فرد حفاظ استیل بیشتر نیز شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.