ایمن سازی با نرده استیل

ایمن سازی با نرده استیل

نرده استیل یا حفاظ فلزی دیوار حیاط یکی از بهترین راه های ایمن سازی و مشخص کردن محدوده اطراف خانه است. در بین فنس های دیواری مدل های آهنی بیشترین طرفدار را دارند. شاید این محبوبیت زیاد آهن بخاطر استحکام و دوام زیاد این عنصر باشد.

کاربرد اصلی حفاظ فلزی کشیده شده در اطراف خانه همانطور که در ابتدا گفتیم اولا بخاطر مشخص شدن محدوده مالکیت است و ثانیا از خانه در برابر ورود افراد ناشناس به فضای داخل حیاط حفاظت می کنند. به همین دلایل ایمنی است که بیشتر افراد ترجیح می دهند از مدل فنس های قوی و مستحکم که بعضا در قسمت بالایی نوکی تیز مانند سر نیزه یا چاقو دارند استفاده کنند.

خرید و آشنایی با انواع نرده استیل

نرده ها می توانند جلوی حادثه را بگیرند. با توجه به محلی که ازنردهاستفاده می شود می تواند کاربرد متفاوتی داشته باشد. نرده انواع متفاوتی دارد امروزه متداول ترین نوع نرده ها نرده استیل می باشد.

از مزایای نرده و تجهیزات استیل می توان موراد زیر را نام برد:

۱- ضد زنگ و زد خش بودن

۲- استحکام بسیار زیاد

۳- زیبایی چشم نواز

۴- عدم نیاز به رنگ زدن

۵- عدم کهنگی در مرور زمان

۶- دارای سطح صاف و صیقلی که به راحتی تمیز و براق می شود

۷- مقاوم در مقابل محیط های اسیدی و قلیایی

۸- مقاوم در مقابل تابش خورشید، گرما، سرما، برف و باران بدون تغییر در رنگ و شک

کاربرد نرده استیل:

نرده تراس:

نرده تراس یا نرده استیل تراس برای جلوگیری از سقوط افراد از تراس استفاده می شود.نرده تراس به دلیل استفاده از استیل در آن، علاوه بر افزایش ایمنی، جلوه زیبایی به نمای ساختمان و تراس می دهد. نرده تراس برای حفظ ایمنی و به عنوان جان پناه در تراس نصب می گردد. که می تواند علاوه بر ایجاد حفاظ در ایجاد کردن دکوراسیون و زیبایی در تراس ها نیز مورد استفاده واقع شود

نرده راه پله

پله به عنوان راه ارتباط دهنده بین دو سطح مورد استفاده می باشدکه، پله در ساختمان ها برای ارتباط دادن و مسیر انتقالی بین دو طبقات محسوب می شود و به دلیل اینکه در ارتفاعات بالاتر باید ایمنی و امنیت افراد استفاده کننده از پله ها تامین شود باید از نرده راه پله استفاده شود.

از بروز هرگونه خطر احتمالی از قبیل پرت شدن افراد مسن و کودکان که توانایی کمتری در کنترل خود داردند، نهایت جلوگیری به عمل آید. زیرا پرت شدن و افتادن از پله ها مخصوصا در طبقات بالاتر که ارتفاع بیشتری را در بر می گیرد و عواقب جبران ناپذیر بیشتری را نیز در بر می گیرد. به همین دلیل برای مراقبت از جان افراد طبق مقررات ملی ساختمان باید از نرده راه پله استفاده گردد.

هزینه اولیه نصب نرده راه پله بسیار کمتر از هزینه ایجاد خطرات احتمالی با وقوع حوادث پرت شدگی و… از راه پله می باشد که می توان با صرف هزینه بسیار ناچیزی از هزینه های مالی و روانی که می تواند با سقوط افراد از پله ها ایجاد شود کاملا جلوپگیری شود. امروزه شکیل ترین و پر استفاده ترین نرده راه پله نرده استیل می باشد.

نرده استیل بالکن

برای ایجاد حفاظ و تامین ایمنی بالکن نیاز است که از حفاظ استفاده نمود. نرده استفاده شده به عنوان حفاظ در بالکن می تواند به صورت فلزی باشد. بر اساس سلیقه و نیاز میتوان از انواع فلز ها استفاده کرد ولی استفاده از فلز فولاد زد زنگ که به نام استیل شناخته می شود که عناصر آلیاژی دیگری به منظور افزایش خواص و ساختار شکل و مقاومت به فولاد اضافه می نمایند، بسیار کاربردی تر و اصولی تر می باشد.

دلیل این تاکید در استفاده از نرده فلزی بالکن از جنس استیل مقاومت و سختی بسیار بالا در برابر ضربه و تحمل وزن می باشد و در برابر هوا، رطوبت و آب مقاوم بوده و زنگ زدگی و خوردگی در نرده فلزی بالکن  ایجاد نمی شود

انواع آلیاژ نرده استیل

نرده استیل آلیاژ 201

نرده های آلیاژ 201  بخاطر قیمت پایین جز پر مصرف ترین ها می باشد که طرفداران زیادی را دارد.

نرده استیل 304

نرده استیل آلیاژ 304 دارای قیمتی بالا تر از نرده استیل آلیاژ 201 می باشد.  همچنین بخاطر کیفیت و مقاومت بالایی که نسبت به رطوبت و شرایط جوی دارد بیشتر در شهر های ساحلی و شهر هایی که درصد رطوب بالایی دارد استفاده می شود.

نرده استیل آلیاژ 202

این  نوع نرده ها در بازار فعلی موجود نیست.

نرده استیل آلیاژ 316

این مدل از نرده های استیل به دلیل بالا بودن قیمت اش دارای مشتری های خاصی می باشد.

نرده استیل 3 خط ( سه ترانزیت)

نرده های استیل 3خط صاحب بیشترین فروش است و دلیل آن قیمت بسیار پایین آن می باشد.

نرده استیل 4 خط ( چهار ترانزیت)

نرده استیل 6 خط ( شش ترانزیت)

نرده استیل حصاری 16

نرده استیل حصاری 25

نرده استیل حصاری 38

نرده استیل با پروفیل (نرده استیل قوطی)

نرده استیل با پروفیل با شیشه ( نرده استیل شیشه ای)

نرده استیل استیل فانتزی یا نرده فانتزی شیک ( مخصوص برای متفاوت پسندان)

نرده استیل سفارشی و مخصوص

عوامل موثر بر قیمت نرده استیل

یکی از چالش هایی که خریداران، همیشه با آن مواجهند قیمت کالاست. در انتخاب نرده استیل نیز توجه به قیمت آن از نکات مهم است. چند عامل مهم در تعیین قیمت نرده استیل موثرند از جمله:

متراژ نرده استیل

جنس گرید استیل

طرح نرده مورد نظر

هزینه حمل و نقل و نصب نرده

از میان این عوامل، مهم ترین عامل، جنس استیل به کار رفته در آن است. هر چه آلیاژ به کار رفته در آن بیشتر باشد قیمت بالاتری نیز دارد. تعداد میله هایی که به صورت افقی در ساخت و طراحی نرده به کار رفته است نیز از عوامل موثر بر قیمت نرده استیل است.

نرده استیل 304

این نوع نرده از انواع نرده دکوراتیو فولادی است. از خواص این جنس می توان سبک وزنی و مقاومت بالا را نام برد. این جنس نرده استیل در برابر فرسایش محیط، مقاومت بالایی دارد و ضد زنگ زدگی است.

نرده استیل 201

این جنس نرده استیل5/2  برابر بیشتر از نرده استیل 304 ، دارای منگنز است. منگنز عنصری خطرناک برای بدن است و سرطان زاست. از طرفی نرده استیل 201 مقاومت بسیار کمتری نسبت به نرده استیل 304 دارد.

نرده استیل از نظر رنگ نیز دارای انواع مختلفی است از جمله پرکاربردترین رنگ های به کار رفته در آن می توان رنگ های نقره ای، طلایی و شامپاینی را نام برد. نرده استیل را می توان به صورت ترکیبی با شیشه نیز طراحی کرد و استفاده نمود. بعضی از طراحان دکوراسیون داخلی از این خاصیت بهره بسیار می برند. هم چنین نرده استیل می تواند برای انواع پله ها به کار رود و جذابیت ایجاد کند از جمله برای پله های چوبی، پله های شیشه ای و سنگی.

نرده استیل طلایی

استیل رو در نوع رنگ استفاده می کنند رنگ کروم یا نقره ایی و رنگ طلایی . طلایی به دلیل زیبایی و درخشندگی خاصی که دارد اصلاحا برای کارهای لاکچری استفاده می شود و نمای بسیار زیبایی به محیطی در آن استفاده می شود می دهد.

نرده استیل راه پله

در این بخش برای شما نکاتی درباره نرده استیل  خواهیم گفت.

امیدواریم که کمکی کرده باشم و بدانید که چگونه میتوانید یک نرده استیل با دوام و مقاوم در خانه و محل کار خود نصب کنید و از نمایی که که به پله ها میده لذت ببرید

نرده استیل اول برای  ایمنی افراد و دوم برای زیبایی و نمای راه پله ها استفاده میشوند که با مد نظر قراردادن اهمیت زیبایی محل زندگی شما دکوراسیون و نما در محیطهای مختلف

و استفاده از مصالح امروزی، جایگزین مناسبی برای مصالح قدیمی شده.

نرده استیل راه پله در طرحهای بسیار زیاد و  مختلف و متنوع بصورت تمام استیل و همچنین حتی با قابلیت نصب شیشه هم می توان ارضه کرد

که به اماکن مسکونی ، اداری ، تجاری ، ورزشی و … جلوه خاص ببخشید.

زیبایی کار و عدم نیاز  به  رنگ کردن نرده های راه پله استیل از محاسن نرده استیل راه پله است.
بطور کل یکی از طرح های  نرده با لوله های به اندازه ی ۵۱ ، ۳۸ ، ۱۶ میلیمتر در  گرید استیل ۲۰۱ و ۳۰۴
با رنگهای استیل و طلایی ساخته میشوند .

راه پله های استیل که بیشتر در مراکز تجاری استفاده می شود

که با راه های مختلف با تلفیق استراکچر استیل و پله های شیشه ایی چوب و سنگی  مورد استفاده قرار میگیرد

که پله های شیشه ای با ضخامت ۲۰ میل یا شیشه های سه لایه لمینت با ضخامت ۳۰ میل بیشترین فروش رو دارند

این شیشه ها حجم مقاومت فیزیکی عالی دارند هم از نظر طراحی و هم  نمای زیبایی به آن مکان میدهددو چندانی به محیط خود میدهند

چرا چون استیل و شیشه از متریالی  می باشند که هیچ وقت زیبایی و ظرافت خود را از دست نمیدهند و همیشه شکل خود را نگه می دارند

و مقاومت فیزیکی استیل نسبت به آهن و چوب طبیعی و همچنین احتیاجی به رنگ زدن هم ندارد.

پله استیل هم به مانند نرده استیل در خانه و برخی مغازه ها ممکن است استفاده شود

اما نکته آن این است که پله استیل را بیشتر در مغازه ها میتوانید ببینید

چرا که به خاطر نوع جنس و ساخت آن میباشد و کمی هم گرانتر بودن به خاطر شیشه و استیل آن است.

شما باید به کیفیتتان توجه کنید و قیمت ها ممکن است کم یا زیاد باشد

در این مورد شما بایدد جستجو کرده و بالاترین معیار یعنی کیفیت را در نظر گرفته

و سفارش نرده استیل و یا پله و حفاظ استیل خود را بدهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.