انواع حفاظ استیل از نظر جنس و اجرا

انواع حفاظ استیل از نظر جنس و اجرا

از آنجایی که آلیاژ به کار رفته برای حفاظ استیل متفاوت است نیاز است که اطلاعات کافی در این زمینه وجود داشته باشد. آلیاژ دسته 300 شامل لوله استیل 304، استیل 316، استیل 301  است. در این بین مدل 304 بیشترین تقاضا دارد.

 حفاظ استیل 304

حفاظ استیل 304 با کیفیت ترین و پر متقاضی ترین محصول بازار است که هم دوام بالاتری دارد و هم کیفیت و زیبایی بی نظیری را شامل شده است. آلیاژی که برای حفاظ استیل 304 استفاده می شود از مقدار 18 درصد نیکل، مقدار بالایی نیکل تشکیل شده است. این میزان کروم و نیکل در ساخت آلیاژ سبب می شود که استیل اصل بسیار خوب و استانداردی فراهم شود. میزان نیکل به کار رفته در حفاظ استیل 304 بسیار نزدیک به نیکل استاندارد است. نیکل سبب می شود که حفاظ استیل 304 در برابر رطوبت موقعیت بهتری داشته باشد. آب، برف و نور خورشید در این زمینه بسیار مهم است.

قابلیت حفاظ استیل 304 بر بسیاری از افراد واضح است. کروم موجود در حفاظ استیل 304 به میزانی است که به نسبت مدل 201 بیشتر است و این موضوع سبب افزایش مقاومت و استحکام این محسوب می شود. دقت کنید که حفاظ استیل 304 از نظر انعطاف پذیری موقعیت خود را از دست داده و دچار سختی می شود. در تولید حفاظ استیل 304 از منیزیم استفاده می شود. مقاومت این محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار خوب است و این موضوع سبب می شود که برای مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب است گزینه خوبی محسوب می شود.

در بیرون از منزل و فضای باز می بایست از حفاظ استیل 304 استفاده شود و همینطور برای مکان هایی که در معرض نور خورشید و برف و باران هستند.

مقاومت حفاظ استیل 304 به نسبت 201 بیشتر است و می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. از سوی دیگر نگه داری حفاظ استیل 304 آسانتر و کم هزینه تر است و در گذشت سالیان طولانی دچار زنگ زدگی نمی شود و مشکلی ایجاد نمی کند.

حفاظ استیل 201

حفاظ استیل 201 در لیست استیل 200 قرار دارد و در صنعت دکوراتیو مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد. در تولید و اجرای حفاظ استیل 201 از مقدار حدود 8 درصد نیکل و مقدار کمتری کروم استفاده شده است. در مجموع میزان کروم و نیکل استفاده شده از حفاظ استیل 201 کمتر از 304 است. به همین دلیل است که از نظر مقاومت امتیاز کمتری به نسبت حفاظ استیل 304 دارد و در برابر باران و برف و نور خورشید کمتر دوام می آورد. گذشت زمان سبب می شود که کیفیت حفاظ 201 کاهش یابد و زنگ زدگی و خوردگی بخشی از رفتار این مدل از حفاظ محسوب می شود.

حفاظ استیل 201 نباید در محیط مرطوب استفاده شود و استقامت کافی ندارد. این محصول در محیط داخلی منزل و ساختمان ها گزینه خوبی است و برای محیط های خشک وضعیت مناسبی دارد و همینطور در معرض نور خورشید و رطوبت نباید قرار بگیرد. در صنعت دکوراتیو و زیباسازی های منطقه ای بهترین مورد محسوب می شود. این محصول دوام و مقاومت بالایی دارد و زیبای آن نیز قابل قبول است. اما تحمل فشار آن به نسبت کمتر است و باید دقت ویژه صورت بگیرد. دوام حفاظ استیل 201 در صنعت دکوراتیو بیشتر است.

کیفیت فدای ارزانی نشود!

بسیاری از مردم در زمان خرید بدون اینکه ب جنس و نوع کاربری حفاظ استیل دقت کنند، اقدام به خرید می کنند و این موضوع سبب می شود که هزینه کمتری پرداخت کنند و از این بابت خوشحال هستند! این اشتباه در خرید سبب می شود که انتخاب نامناسبی صورت بگیرد و نتیجه بخش نباشد. در ابتدا می بایست محیطی که قرار است حفاظ در آن اجرا شود بررسی شود. در صورتی که محیط خشک باشد و فضای درونی ساختمان مدنظر باشد حفاظ استیل 201 هم قیمت مناسب تری دارد و هم از نظر کیفیت راضی کننده است اما برای محیط های بیرونی، شک کنید که باید حفاظ استیل 304 مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع حفاظ استیل از نظر مکان استفاده

هر یک از انواع حفاظ استیل دارای کاربرد متفاوتی هستند. یکی از موارد استفاده از حفاظ استیل برای بالکن یا تراس است. حفاظ استیل تراس به عنوان یک جان پناه استفاده می شود و مقاومت و استحکام به کار رفته در حفاظ استیل به صورتی است که می بایست مجذوب کننده باشد. نمای تراس بسیار مهم است و نباید کیفیت خود را از دست بدهد.

هیچ گونه تغییر رنگ، تغییر شکل یا پوسیدگی و زنگ زدگی نباید برای حفاظ های تراس استفاده شود. این اطمینان نیز حاصل می شود که استفاده از آن به صورت مادام العمر ارزیابی شده و نگرانی از بابت خراب شدن آن وجود ندارد.

حفاظ استیل از آلیاژ 304 محصول دیگری است که مقاومت و دوام خوبی دارد این محصول در برابر گرد و غبار و نور خورشید شرایط خوبی ایفا می کند و مشکلی از این دسته دیده نمی شود. مقاومت حفاظ استیل 304 برای تراس بی نظیر است.

حفاظ استیل برای مغازه یک محصول جدید و به روز است که توانسته  خاصیت امنیتی بالایی فراهم سازد. این مدل از حفاظ در مغازه ها و پاساژ های تجاری و مکان هایی که نیاز به امنیت بالا دارند استفاده می شود. حفاظ استیل زیبایی محل کار را چندین برابر می کند. از آنجایی که حفاظ استیل برای مغازه در معرض باران و گرد و خاک قرار دارد بهتر است که از نوع 304 باشد تا دوام و عمر بیشتری داشته باشد.

حفاظ استیل مخصوص بانک قطعاً باید از بیشترین حد استحکام برخوردار باشد و البته که از نظر سیستم ایمنی بانکی مورد تایید قرار بگیرد. اینطور که مشخص است این سبک از حفاظ ها از نظر رویکرد اجرایی باید بررسی شده باشند. حفاظ استیل مخصوص بانک نیز از مدل های 304 و 201 تشکیل شده اند که از نظر زیبایی شرایط خاص خود را دارند و از نظر کارایی نیز بسیار با دوام و با کیفیت هستند.

حفاظ استیل بانکی باید در قسمت داخلی بانک نصب شود تا ضریب امنیت بانک بیشتر شود. دقت کنید که لوله های استیل برای این حفاظ ها باید به صورت موازی قرار بگیرد تا موقعیت نصب و اجرا راحت تر شود.

حفاظ استیل مخصوص راه پله از نظر تنوع وضعیت خوبی دارد و این موضوع با سلیقه مشتریان سازگار تر است. استفاده از حفاظ استیل برای ساختمان های چند طبقه و برج ها نیز استفاده می شود و این موضوع سبب می شود که امنیت ساختمان بیشتر شود.

حفاظ استیل مخصوص مکان های تجاری

حفاظ استیل که برای راه پله های تجاری و اداری استفاده می شود اهمیت زیادی دارد. این مدل از حفاظ ها اغلب باید از نظر زاویه حرکت شرایط خوبی داشته باشند و نوع اجرای آنها نیز باید روتین و منظم به نظر برسد. به طور کلی حفاظ استیل راه پله ساختمان های تجاری از آنجایی که در معرض رطوبت و گرما قرار می گیرند باید با دوام باشند.

حفاظ استیل مخصوص استخر

رطوبت فضای اطراف استخر بسیار زیاد است و این موضوع خود تاکید به این دارد که از حفاظ استیل 304 استفاده شود. در واقع 201 نمی تواند رطوبت فضای استخر را تحمل کند و به سرعت کیفیت خود را از دست می دهد. در سال های اخیر حفاظی که برای اطراف استخر استفاده می شود به صورت دقیق برش خورده و موقعیت اجرایی مخصوصی دارند.

رطوبت فراوان که اطراف حفاظ استیل دیده می شود پروسه زنگ زدگی را سرعت می بخشد اما جنس حفاظ استیل 304 به شکلی است که تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

ویژگی های مهم حفاظ استیل مخصوص پنجره

1-      مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

2-      استحکام آن در برابر ضربه بسیار بالا است و شرایط خوبی را شامل می شود.

3-      دوام ان مادام العمر است.

4-      ضد زنگ بودن

5-      ضد خراش بودن

6-      مقاومت خوب در برابر پوسیدگی

7-      زیبایی خیره کننده

8-      عدم تغییر رنگ و تغییر شکل در گذشت زمان

حفاظ استیل دیوارکوب

حفاظ استیل دیوارکوب یکی از جدیدترین مدل حفاظ استیل محسوب می شود که برای برج های بلند استفاده می شود برای نصب این مدل از حفاظ ها باید بتوانید از نصاب حرفه ای و مجرب استفاده کنید و به طور کلی نصب حفاظ استیل دیوارکوب باید بدون هیچ نقصی صورت بگیرد.

حفاظ استیل دیوارکوب برای جلوگیری از بروز حادثه و خطر جانی گزینه مناسبی است و یک سری شرایط را در بر می گیرد. حفاظ استیل دیوارکوب در خارج از ساختمان استفاده می شود و برای محیط هایی که در معرض نور خورشید هستند استفاده می شود.

برای نصب و اجرای حفاظ استیل دیوارکوب از هیچ فراینند جوشکاری استفاده نمی شود و همه اتصالات از یراق آلات استیل استفاده شده اند. لوله استیل افقی از لوله هایی که قطر 38 دارند تشکیل شده است و بین لوله ها نیز فاصله 12 الی 15 سانتی متر وجود دارد.

هرچه ضخامت حفاظ استیل بالاتر برود مقاومت آن نیز بیشتر می شود و می تواند نتیجه بهتری داشته باشد. در صورتی که عرض پنجره زیاد باشد به جای اینکه از لوله 38 استفاده شود باید از لوله 51 استفاده شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.