انعطاف پذیری نرده کابلی سیم بکسلی

انعطاف پذیری نرده کابلی سیم بکسلی

برخی از افراد هنوز اعتماد کمی به نرده کابلی سیم بکسلی دارند و معتقد هستند که هزینه زیادی در بر می گیرد. با توجه به تنوع قیمت گذاری برای نرده کابلی سیم بکسلی می توان گفت این محصول به نوبه خود می تواند برای بسیاری از محیط ها قابل اجرا باشد به طوری که خریدار نیز از انتخاب خود بسیار راضی به نظر برسد در طراحی و ساخت نرده کابلی سیم بکسلی نیاز است دقت ویژه ای صورت بگیرد. سوالی که مطرح است اینکه پروفیل های آهنی برای نرده کابلی سیم بکسلی نیاز به چه ابعادی دارند و یا وضعیت ساخت و ساز برای نرده سیم بکسلی باید به چه صورتی باشد تا طراحی در واقعی ترین حالت خود دنبال شود. در این مقاله اطلاعات جالبی در مورد نرده کابلی سیم بکسلی در اختیار شما قرار می دهیم.

نرده کابلی سیم بکسلی آهنی

برای طراحی نرده کابلی سیم بکسلی اغلب از پروفیل های آهنی در ابعا مشخص 40 در 40 میلیمتر استفاده می شود، همینطور نیاز به کابل های استیل است و باید یراق های مخصوص مهار کش کابل نیز ارزیابی شود. این سبک از رایج ترین مدل نرده کابلی سیم بکسلی محسوب می شود. به طور کلی در این روش برای اینکه پایه ها دوام بیشتری داشته باشد و همینطور هندریل های آهنی از زنگ زدگی در امان باشد از لایه رنگ مخصوص استفاده می شود که قرار است بر روی سطح پروفیل ها پاشیده شود. این موضوع سبب ماندگاری بیشتر رنگ ها می شود و عمر نرده را طولانی تر می کند. استحکام نرده کابلی سیم بکسلی آهنی بسیار زیاد است و البته که از استاندارد 11 سانتیمتری برای آن استفاده می شود که در قالب های افقی و به صورت موازی در کنار هم قرار دارند. رنگ های اصلی برای این سبک اغلب سیاه است و یا مدل های دودی را در بر می گیرد. یک سری رنگ های جدید هم به درخواست مشتری به این بخش افزوده شده است. نرده کابلی سیم بکسلی آهنی قیمت مناسبی دارد و می تواند از هندریل های آهنی بسیار قوی نیز استفاده نماید.

برای اینکه ارتباط بین طبقات یک مسیر استاندارد باشد نیاز به اجرای یک نرده مناسب بوده به طوری که امنیت لازم را تضمین کند مشخص است که این نرده ها به صورت ایمن تر طراحی و نصب می شوند و البته که اتصالات سیم بکسلی در این زمینه اهمیت زیادی دارد. در طراحی نرده کابلی سیم بکسلی یک سری کابل های فولادی وجود دارد و البته که سطح کاردهای نرده در این زمینه حداقل سازی می شود. گاردهای نرده به عنوان یک محافظ انعطاف پذیر فعالیت می کنند و حافظ سلامتی فرد هستند. در طراحی نرده کابلی سیم بکسلی از پایه های فلزی متنوعی استفاده می شود. محافظی که بین پایه ها استفاده می شود اغلب از جنس استیل 304 ضد زنگ و یا کابل های فولادی با روکش های گالوانیزه هستند. ارتفاعی که برای نرده کابلی سیم بکسلی در نظر گرفته می شود بین 90 الی 110 سانتیمتر است و فصاله بین گاردها از 10 سانتیمتر نباید بیشتر باشد. قطر کابل ها نیز اغلب بین 6 الی 10 میلیمتر متغیر هستند.

نکات مثبت نرده کابلی سیم بکسلی

کابل هایی که در نرده کابلی سیم بکسلی نصب و طراحی شده است اغلب خاصیت ارتجاعی دارد و ایمنی لازم در زمان برخورد به نرده ها صورت می گیرد. خاصیت ارتجاعی برای این کابل ها ارزش زیادی دارد و می تواند یکی از مهمترین دلایل انتخاب این محصول باشد.

فشار وزنی بیرونی بر نرده کابلی بسیار عالی بوده و استحکام زیادی را تحمل می کند به طوری که می تواند ویژگی های مثبت را نیز در نظر بگیرد استحکام این محصول در سال های اخیر بیشتر هم شده است. در طراحی نرده کابلی سیم بکسلی اغلب از اتصالات از پیش ساخته شده استفاده می شود و این موضوع سرعت اجرای نرده کابلی سیم بکسلی را بسیار بالا در نظر می گیرد. استفاده از متریال های مختلف که با دکوراسیون ساختمانی ارزیابی می شود و خوشبختانه تنوع در این متریال ها می تواند یک ویژگی مثبت در نظر گرفته شود.

اتصالات نرده کابلی سیم بکسلی

در تولید و عرضه نرده کابلی سیم بکسلی آنچه اهمیت یادی دارد قطعه اتصالات ویه مهارکش کابل است به طوری که به پایه های نرده متصل می شود. اتصالات نرده کابلی در این زمینه تنوع زیادی داشته و بر اساس نوع پایه بسته به کشل و یک سری متریال ارزیابی می شود. اتصالاتی که برای نرده کابلی در نظر گرفته می شود تنوع یادی دارد و بر اساس نوع پایه و بسته به شکل و مرتیال می تواند اتصالات خاصی داشته باشد. جنس اتصالات اغلب استیل ضد زنگ 304 است که می تواند اجرای خوبی داشته باشد. برای اتصالات نرده کابلی سیم بکسلی از حلقه های بست دار استفاده می شود به طوری که مهر و پیچ ا می باید به پایه مخصوص وصل شود. کابل ها پس از اینکه کشش کافی بر روی پایه ها داشتند می توانند کیفیت اصتالات مشخصی را در نظر بگیرند. فشار و ضربه های بیرونی که برای پایه ها و گاردها در نظر گرفته می شود قابل تحمل بوده و سنجیده می شود. میزان فشار نهایی برای جدا نشدن گاردها بررسی می شود. یک سری از نرده یا گارد با پایه های داخلی وجود دارد به طوری که کابل های نرده از درون به پایه وصل و عبور داده می شود. شکل و نوع این سری از قطعات متفاوت است و در ابتدا و انتهای پایه ها نصب می شود. نقطه شروع و خروج برای کابل ها بسیار مهم است. خوشبختانه نرده کابلی سیم بکسلی می تواند بر اساس دکوراسیون ساختمانی تغییر ظاهر داشته باشد و سطح تغییرات نیز وابسته به نوع تقاضا ارزیابی می شود. محافظی که برای نرده کابلی سیم بکسلی استفاده می شود سطح متفاوتی دارد و رویکرد نصب آن نیز مشخص و قابل قبول است. در تولید و پردازش نرده کابلی سیم بکسلی نیاز به بررسی دقیق مدل های مخصوص است و البته که ارتفاع این سری از اتصالات می تواند به موازات محصول نهایی بررسی شود. در صورتی که فاصله بین گاردها بررسی شود انعطاف پذیری نرده دو بخشی محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.