امنیت دو چندان با حفاظ استیل

امنیت دو چندان با حفاظ استیل

حفاظ استیل نسل جدید سیستم های ایمنی محسوب می شود که هم زیبایی خوبی دارد و هم از استحکام بالایی برخوردار است. حفاظ استیل به نسبت حفاظ های آهنی موقعیت اجرایی بی نظیر و وضعیت امنیت خوبی دارد. از سوی دیگر استفاده از حفاظ استیل برای بانک ها بیشترین میزان امنیت را فراهم می سازد.

امنیت کلمه ای است که بارها به گوش ما رسیده است. در مفهوم امنیت محافظت در برابر خطرات معنی می شود. یک انتخاب درست، پروسه امنیت را بهتر پیش می برد و نتیجه بهتری نیز در بر می گیرد.

احساس امنیت مهمترین نیاز بشر است. زمانی که به دنبال راه های جدید برای افزایش سطح امنیت هستید، باید به سراغ محصولاتی بروید که رویکرد اجرایی ویژه ای دارد.

حفاظ استیل راهی برای افزایش امنیت ساختمان

حفاظ استیل مخصوص درب و پنجره با طراحی بی نظیری که دارد یک راه بی نظیر برای افزایش امنیت محسوب می شود. در اداره اسناد و مدارکی نگهداری می شود که نیاز به محافظت بالایی دارد. استفاده از حفاظ استیل برای درب و پنجره ها اهمیت زیادی دارد. این مدل از حفاظ ها در فضای بیرونی نیز استفاده می شود. جنس آلیاژ حفاظ استیل بسیار خوب است و به مرور زمان دچار خوردگی و آسیب نمی شود و همینطور سطح ظاهری بسیار زیبایی دارد.

استیل جنس بی نظیر برای ساخت حفاظ است و بر اساس فلزات به کار رفته در این جنس، مقاومت زیادی دارد. استفاده از استیل ضد زنگ بهترین گزینه محسوب می شود. امروزه استفاده از حفاظ استیل سبب تامین امنیت ساختمان می شود.

حفاظ استیل که برای درب ها استفاده می شود در هنگام رو جمع می شود و در زمان تعطیلی مجدد و شب ها مجددا باز شده و استفاده می شود. حفاظ استیل برای پنجره ها به صورت دائمی نصب می شود. از حفاظ پنجره به صورت میله ای و مشبک استفاده می شود. یک مدل حفاظ های میله ای وجود دارد که به صورت ثابت و متحرک هستند و اجرای دقیقی دارند.

متحرک به مفهومی گفته می شود که میله ها می چرخند تا پروسه نظافت به خوبی صورت بگیرد. نوع میله ای که برای پنجره به کار می کند ظاهر بسیار زیبایی دارد و استقبال زیادی از حفاظ استیل پنجره می شود. حفاظ استیل پنجره قابلیت نصب از داخل و خارج پنجره را دارد و برای ساختمان های اداری عموماً بیرون از در نصب صورت می گیرد.

افزایش امنیت مکان عموم با حفاظ استیل

معمولاً فضای عمومی هم نیاز به حفاظ استیل دارند. مثلاً اگر در پارکی مشغول قدم زدن باشید و استخری پیش روی شما قرار بگیرد که نرده و حفاظ ندارد قطعاً نگران کننده به نظر می رسد. این موضوع برای کودکان و سالمندان اهمیت بالاتری دارد. در صورتی که دور استخر با حفاظ استیل محصور شود این نگرانی به حداقل می رسد. شمال می توانید با خیالی آسوده اقدام به تفریح کنید و نگرانی از این جهت نداشته باشید.

استفاده از ر در اطراف استخر و بلندی ها سبب افزایش امنیت عمومی می شود. از آنجایی که مکان های عمومی اغلب در معرض نور خورشید و رطوبت هستند جنس آلیاژی که برای حفاظ استیل به کار میرود بسیار مهم است. اینطور که مشخص است در ساختمان های اداری نیز حفاظ استیل می تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد و سبب حفاظت و امنیت بالا شود.

 امنیت بانک به وسیله حفاظ استیل

بانک از مکان های عمومی مهم اما خطرساز است. وقتی مردم پول خود را در بانک قرار می دهند نباید نگرانی داشته باشند همینطور داد و ستد پول از بانک نیز بسیار وجود دارد و در این راستا افزایش امنیت بسیار مهم است. نوع استیل استفاده شده برای حفاظ استیل مربوط به بانک بسیار مهم است. در واقع بانك یک مکان عمومی مهم است که از نرده های استیل محکم برای آن استفاده می شود که ظاهری زیبا و مقاوم دارند و در برابر زنگ زدگی و خوردگی کمترین آسیب را به خود راه می دهند. نحوه اجرای حفاظ استیل بسیار مهم است و باید به صورت افقی با فاصله های منظم صورت بگیرد. فاصله میله ها اغلب قابل تغییر هستند و حدود 15 سانتیمتر فاصله برای میله های بانکی در نظر گرفته می شود. حفاظ استیل بانکی از پروفیل های 40 در 40 ساخته شده اند و برای اینکه امنیت بیشتری ایجاد شود در داخل آن از میلگرد استفاده می شود. این مدل از حفاظ ها برای همه ساختمان ها و مغازه هایی که اجناس گران قیمت دارند گزینه مهمی است. عتیقه فروشی و صرافی ها نیز نیاز به حفاظ استیل محکم دارند.

حفاظ استیل ظاهر زیبا و جذابی دارد. دوام و ماندگاری آن زیاد است و به نوعی طرح و اجرای روتینی را شامل می شود. از سوی دیگر ظاهر ساختمان وابسته به نوع اجرای حفاظ استیل بررسی می شود. هرچه ساختمان موقعیت بهتری داشته باشد نصب و اجرای حفاظ نیز برای آن بهبود خواهد یافت. در بهترین شرایط برخی از نرده ها هستند که هم از نظر قیمت مناسب اند و امنیت کافی ایجاد می کنند.

نحوه قیمت گذاری حفاظ استیل

استیلی که برای حفاظ استیل استفاده می شود بر حسب میزان آهن و همینطور سایر عناصر استفاده شده قیمت گذاری می شود. مثلاً کربن، کروم، نیکل و … در این محصولات باعث قیمت گذاری می شود. کیفیت متفاوت این محصولات به صورتی است که در هر کجا استفاده می شود. نحوه قیمت گذاری حفاظ استیل بر اساس متر طول استیل ارزیابی می شود و در ساخت آن تاثیر زیادی می گذارد. مجموع قیمت استیلی که برای حفاظ استیل استفاده می شود و پروسه و هزینه بخش مهمی از قیمت تمام شده حفاظ استیل است.

پروفیل 40 در 40 استنلس استیل ضخامتی در حدود یک میلی متر الی 5.1 میلی متر را شامل می شود که آلیاژ به کار رفته برای آن 304 و 201 است. از سوی دیگر بر اساس پروسه امنیت ایجاد شده همیشه سعی به تولید نوع بهبود یافته حفاظ استیل است که می تواند موقعیت خوبی داشته باشد. امنیت بانک و ساختمان های اداری به واسه حفاظ استیل دسته بندی شده است.

بزرگی پروژه و متراژ استیلی که به کار رفته است بخشی از شرایط قیمت گذاری حفاظ استیل محسوب می شود. البته که موقعیت حفاظ استیل در بهترین شرایط می تواند از نظر نصب و اجرا قابل قبول باشد. فاصله محل نصب بر روی هزینه تمام شده تاثیر گذار است از سوی دیگر یک سری هزینه های اضافی برای نصب ارزیابی می شود که می بایست دقیق و روتین مشخص شده باشد.

حفاظ استیل مخصوص درب

حفاظ استیل برای مصارف مختلفی استفاده می شود. این جنس برای دستگیره های دیواری، محافظ اطراف استخر و فضای باز استفاده می شود و به نوعی محصور کننده تراس و بالکن است. حفاظ استیل شامل سه نوع استیل کربن، 201، 304 و 3016 است که در ساخت نرده استفاده می شود. استیل کربن از نوع بسیار سخت استیل محسوب می شود و از نظر هزینه نسبت دیگر مدل ها ارزانتر است این مدل از حفاظ استیل برای محیط داخلی داخلی گزینه مناسبی است. مقاومت این مدل از استیل در برابر خوردگی کم است و نیاز به استفاده از پوشش محافظ و نگهداری منظم دارد. استیل 304 در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد و در ساخت نرده های فضای باز مناسب است.

هزینه ساخت حفاظ استیل از نوع 304 نسبت به استیل کربن بیشتر است اما از نظر هزینه نگهداری در امان است و موقعیت خوبی برای همه محیط ها دارد. این مدل استیل یک لایه نازک از اتم ها بوده که باعث توقف زنگ زدگی می شود و به نوعی محافظت خوبی فراهم می سازد.

اگر این آلیاژها به هر دلیلی دچار خراشیدگی شود پیش از شروع خوردگی سبب ترمیم خود شده و آسیب وسیع تر نمی شود. اینکه بگوییم حفاظ استیل 304 غیر قابل نفوذ است اغراق کرده ایم. استیل 316 دارای عملکرد اثبات شده ای بوده و در شرایط سخت یک گزینه کاربردی بی نظیر محسوب می شود و برای فضای باز و صنعتی بسیار خوب است.

کاربرد انواع حفاظ استیل

در صورتی که محیط پروژه به صورتی باشد که در معرض تابش نور خورشید و باران اسیدی قرار نداشته باشد نیاز به استفاده از حفاظ استیل 201 است و در صورتی که محیط پروژه درگیر رطوبت زیاد و نور خورشید و باران های اسیدی باشد و یا به طور مدام با آب سروکار داشته باشد باید از حفاظ استیل 304 استفاده کرد که استقامت زیادی داشته و تغییر رنگ نمی دهد.

تاثیر حفاظ استیل روی نمای داخلی و خارجی ساختمان

استحکام یکی از آیتم های مهم حفاظ استیل محسوب می شود و پس از آن نیاز است که زیبایی نیز مدنظر قرار بگیرد. مدرن یا سنتی بودن حفاظ استیل وابسته به سلیقه مشتری است. برخی از کاربران از حفاظ استیل براق استقبال می کنند و برخی دیگر حفاظ استیل آبکاری طلایی را دوست دارند. استفاده از رنگ و جنس مناسب استیل در ساخت حفاظ استیل بسیار مهم است. طرح های متنوعی در این راستا استفاده می شود که با سبک دکوراسیون هماهنگی ایجاد می کند. به طور کلی ترکیب استیل یا شیشه برای طراحی حفاظ استیل مورد مناسبی است. خلاقیت بخش مهمی از وضعیت اجرای حفاظ استیل محسوب می شود و رویکرد مناسبی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.