ارزیابی حفاظ استیل از نظر جنس

جنس حفاظ استیل بر اساس آلیاژی که در آن استفاده می شود، مشخص خواهد شد. آلیاژ دسته 300 اغلب بر اساس شماره بندی های 304، 316 و 301 دسته بندی می شوند. پرکاربردترین نوع آلیاژ در این راستا 304 است. از یاد نبرید که آلیاژ دسته 200 هم کیفیت خوبی دارد . به هر صورت معروف ترین و کاربردی ترین آلیاژ در این گروه نیز 201 است.

مشخصات حفاظ استیل 304

پرفروش ترین حفاظ استیل در بازار از آلیاژ 304 تشکیل شده است. و ترجیح افراد این مدل است. دوام و کیفیت حفاظ استیل 304 بر همگان روشن است. در این مدل از حفاظ استیل از 18 درصد نیکل و کروم استفاده شده است و به طور کلی استیل اصل در آن استفاده می شود که بسیار خوب و استاندارد است. در واقع میزان نیکل مورد استفاده در حفاظ استیل 304 نزدیک به نیکل استاندارد است. نیکل سبب می شود که این محصول در برابر رطوبت و آب و برف دچار خوردگی نشود و مشخص است که زنگ زدگی در این محصول بسیار مهم است. میزان کروم به کار رفته در حفاظ استیل 304 به نسبت 201 بیشتر است و این موضوع سبب می شود که میزان استحکام و طول عمر این مدل از حفاظ بیشتر شود. از سوی دیگر کروم به کار رفته در نوع 304 کنترل شده است و از حد استاندارد بیشتر نیست. در صورتی که میزان کروم استفاده شده بیشتر باشد خاصیت انعطاف از دست می رود و دچار سختی بیش از حد می شود. در ساخت حفاظ استیل 304 اغلب از منیزیم استفاده می شود و این مواد نیز برای محیط های مرطوب یک نقش ایده آل ایجاد می کند.

در صورتی که قرار است از حفاظ استیل برای محیط بیرونی استفاده شود می بایست حتماً آلیاژ 304 مورد استفاده قرار بگیرد این محصول مقاومت بیشتری نسبت به مدت های دیگر دارد و تحمل فشار آن بالاتر است. در محیط های حمام و استخرهای سرپوشیده استفاده از 304 قطعاً انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شود و از نظر هزینه نیز در شرایط محدودتری قرار دارد.

مشخصات حفاظ استیل 201

حفاظ استیل 201 در لیست استیل 200 قرار دارد و در صنعت دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از حفاظ به مقدار 8 درصد نیکل را شامل می شود و مقدار کروم آن نیز کم است. مقدار کروم و نیکلی که در حفاظ استیل 201 استفاده می شود به نسبت مدل 304 کمتر است. این محصول در برابر گرما و بارش برف و باران و همینطور نور خورشید دوام کمتری دارد. به طور کلی خوردگی و پوسیدگی در این مجموعه دیده می شود.

در صورتی که قرار است برای محیط مرطوب یا فضای باز از حفاظ استفاده کنید حفاظ استیل 201 به هیچ وجه توصیه نمی شود. در واقع میزان استقامت این مدل از حفاظ ها بسیار بالا نیست و برای محیط های داخلی منزل و جاهایی که که محیط خشک محسوب می شود گزینه خوبی است در واقع مکان هایی که در معرض نور خورشید و رطوبت قرار نگیرد.

بیشترین کاربرد حفاظ استیل 201 اغلب در صنعت دکوراتیو است و زیباسازی ساختمانی را شمل می شود. این حفاظ ها دارای مقاومت و دوام بالایی است و از نظر زیبایی بی نظیر است.

قیمت ارزانتر حفاظ استیل 201

بسیاری از افراد به دلیل ارزان بودن حفاظ استیل 201، بدون در نظر گرفتن محیط اجرا اقدام به انتخاب این گزینه می کنند. این محصول به طور کلی برای محیط های داخلی منزل و مکان های خشک از نظر کاربرد متفاوت است. در صورتی که محیط خشک باشد انتخاب حفاظ استیل 201 با قیمت مقرون به صرفه هرگز بد نیست اما اگر بخواهید در محیط های بیرونی از حفاظ های استیل استفاده کنید قطعاً هزینه دوباره برای شما در نظر گرفته می شود و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

پیشنهاد ما انتخاب حفاظ استیل 304 است. در ابتدا مبلغ کمی بیشتر پرداخت می شود اما پس از گذشت زمان مشخص است که این محصول دوام بیشتری دارد و یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. در سال های اخیر این محصول توانسته بهترین موقعیت نصب و اجرا را داشته باشد و یک گزینه ارزشمند محسوب می شود.

حفاظ استیل از نظر مکان استفاده

حفاظ استیل برای بالکن و تراس:

این مدل از حفاظ استیل یک نوع جانپناه محسوب می شود که مقاومت و استحکام زیادی دارد و به طور کلی نمای ساختمان را شامل می شود. این مدل از حفاظ استیل دارای سطح براق و شیکی است. نمای مدرن و شیک برای این سبک از ساختمان استفاده می شود. حفاظ استیل بالکن به هیچ وجه زنگ نمی زند و دچار پوسیدگی نیز نخواهد شد.

حفاظ استیل برای مغازه:

حفاظ استیل مغازه در لیست مجموعه های جدید و پر کاربرد به خصوص برای فضای تجاری است. این سبک از حفاظ ها مانع از ورود از افراد متفرقه می‌شود و بر اساس محل کسب و کار شما ارزیابی می شود. این مدل از حفاظ ها از آلیاژ 304 هستند و کارایی و کیفیت بالایی دارد و سال های طولانی نیز نیاز به تعویض و تعمیر ندارند.

حفاظ استیل برای پله:

حفاظ استیل کاربرد زیادی دارد و برای راه پله های داخلی و خارجی استفاده می‌شود. این مدل از حفاظ ها برای راه پله هایی که دارای شرایط تردد ویژه هستند استفاده می‌شود. ساختمان های چند طبقه همگی گزینه مناسبی برای استفاده از حفاظ استیل هستند. راه پله هایی که بیرون از منزل و در معرض نور خورشید هستند می بایست با استفاده از آلیاژ 304 انتخاب شوند.

حفاظ استیل استخر:

یکی از بهترین حفاظ هایی که برای استخر استفاده می‌شود نرده های استیل 304 است. محیط استخر به محیطی گفته می شود که با آلیاژ 201 سازگار نیست و به طور کلی موقعیت خاصی را شامل شده و دچار خوردگی و تغییر رنگ نمی شود.

حفاظ استیل پنجره

در صورتی که ساختمان ها در مدل های چند طبقه و بلند باشند انتخاب حفاظ بر اساس مقاومت گزینه بهتری است و خطر پرت شدن را به حداقل می رساند و به طور کلی این حفاظ ها می توانند موقعیت سارقان و دزدان از دچار اختلال کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.