اجرای نرده کابلی سیم بکسلی مدرن

اجرای نرده کابلی سیم بکسلی مدرن

طراحی های مدرن و متفاوت برای پله ها سبب شده است که فضای امروزی تری ایجاد شود. کابل های فولادی و استیل برای نرده کابلی سیم بکسلی یک رویکرد جالب هستند و به نوعی سبب می شود که اتصالات به شکل کاربردی دنبال شوند. پله های کابلی از اتصالات سیم بکسلی عمودی از روی کف استفاده می کنند و این مدل از پله ها اغلب از جنس چوب یا آهن هستند و ارتفاع آنها تا سقف کشیده می شود. نرده کابلی سیم بکسلی از نظر استحکام شرایط بسیار خوبی دارد و ایمنی آن به نسبت نرده های معمولی بیشتر است. از سوی دیگر نرده کابلی سیم بکسلی به صورت شبکه ای طراحی شده است و سیک بکسل های فولادی و استیل در ردیف های عمودی و به صورت یک اندازه با دقت اجرا می شود.

امنیت نرده کابلی سیم بکسلی در خانه های ویلایی

اجرای نرده کابلی سیم بکسلی به صورتی است که برای خانه های ویلایی یک رویکرد کاملاً کاربردی است و چیدمان سیم بکسل ها به صورتی است که هم می تواند عمودی باشد و هم به صورت افقی چیده شده باشد. پله های کابلی یک حالت پوشش کامل و یک دست هستند و در کناره های کف پله ایجاد می شوند و سبب می شود که ایمنی کار بیشتر شود. این مدل از نرده ها در پرتگاه ها به عنوان یک جان پناه خواهند بود.

قیمت نرده کابلی سیم بکسلی

تعرفه ای که برای نرده کابلی سیم بکسلی در نظر گرفته می شود بر اساس تعداد کابل های محافظ نرده و ارتفاع تمام شده برای آن است از سوی دیگر کیفیت متریال و کار تمام شده بسیار مهم است. مبنای محاسبه این مدل از نرده ها بر اساس متر مربع است. به عنوان مثال در ابتدا ارتفاع نرده محاسبه می شود و سپس ارتفاع در طول هندریل ضرب می شود و در نهایت متراژ کار اجرا شده مشخص می شود. قیمتی که برای نرده کابلی سیم بکسلی وابسته به نوع اتصالات و یراق آلات است مثلاً در صورتی که از قطعات و اتصالات آهنی استفاده شود و کابل ها از جنس گالوانیزه باشند هزینه ساخت به نسبت استفاده از جنس استیل ارزانتر خواهد بود. چون لوله و پروفیل های استیل ضد زنگ هستند و دوام بیشتری دارند. از سوی دیگر فاصله ای که بین پایه های نرده و نوع چینش آنها دیده می شود وابسته به گاردهای کابلی است و سبب می شود که سهولت و سختی نصب و اجرا بیشتر شود. هر اندازه ارتفاع کار بیشتر باشد نیاز است که تعداد کابل های بیشتری استفاده شود و در نهایت زمان برای مونتاژ و نصب کار نیز بیشتر خواهد شد و هزینه ای که برای نصب نرده کابلی سیم بکسلی در نظر گرفته می شود در مجموع بیشتر است.

نرده کابلی سیم بکسلی از نوع استیل

جنس استیل برای انواع مدل نرده ها و نرده کابلی سیم بکسلی اجرا می شود و ظاهری زیبا و ایمنی بالایی دارد و به نسبت لی به نسبت نرده کابلی آهنی طرفدار بیشتری دارد و این موضوع به دلیل ضد زنگ بودن جنس استیل است.

این مدل از نرده ها سه نوع اجرا را شامل می شوند. نوع اول مربوط به نحوه چیدمان کابل ها است که در داخل پایه ها صورت می گیرد و یا بیرون آن چیده می شود . مدل بعدی به صورتی است که نرده ها با سیم بکسل استیل بر اساس تجربه و مهارت بالا اجرا می شود و از سوی دیگر سبب می شود که اتصالات به طور دقیق صورت بگیرد و در نهایت پله کابلی اجرا شود و مورد بعدی مربوط به اجرای عمودی از سقف است که مربوط به کف پله ها بوده و به صورت یک دیواره یک شکل اجرا می شود. در کل از نظر ظاهری نرده کابلی سیم بکسلی به صورت طراحی و اجرای دقیق دنبال می شود و تفاوت و زیبایی برای این مجموعه به فضای داخلی ساختمان خواهد بود.

نرده کابلی سیم بکسلی از نوع آهنی

یک مدل دیگر از نرده کابلی سیم بکسلی وجود دارد که شامل پروفیل های آهن است که ابعاد 40 در 40 کیلومتری را شامل شده است و کابل های استیل و یراق مخصوصی بوده که به صورت مهارکش هستند و به نوعی مدل رایج در بین سایر نرده کابلی سیم بکسلی هستند. این مدل دوام خوبی در بخش پایه ها و هندریل های آهنی دارد و سبب می شود که هزینه های اضافی از بین برود. از سوی دیگر در این مدل از نرده کابلی سیم بکسلی از یک لایه مخصوص رنگ استفاده می شود که به صورت الکترواستاتیک بر روی سطح پروفیل پاشیده می شود و سبب می شود که رنگ ماندگاری بیشتری داشته باشد.

استحکام و ایمنی به کار رفته برای این مدل از نرده کابلی سیم بکسلی به صورتی است که معمولاً فاصله بین کابل های استیل 11 سانتیمتر است و به صورت افقی و در موازات یکدیگر در داخل پایه ها نصب می شود. رنگ اصلی برای این مدل از نرده کابلی سیم بکسلی مشکی یا نوک مدادی و دودی است اما اجرای رنگ های دیگر نیز برای نرده کابلی سیم بکسلی وجود دارد. از سوی دیگر اجرای نرده کابلی سیم بکسلی بر اساس پایه ها و هندریل های آهنی برای استحکام بیشتر یک انتخاب خوب محسوب می شود.

نرده کابلی سیم بکسلی پله

راه پله ها یک مسیر ارتباطی استاندارد بین طبقات هستند و به نوعی اجرای راه پله با دوام بالا سبب می شود که ایمنی بیشتری ایجاد شود. استفاده از نرده کابلی سیم بکسلی برای راه پله با گاردهای مناسب سبب می شود که یک محافظ انعطاف پذیر صورت بگیرد. پایه های متنوع فلزی اغلب از جنس چوب و اهن و الومینیوم هستند و جدیدترین و بهترین جنس نیز استیل است. ارتفاع این مدل از نرده ها بین 90 الی 110 سانتیمتر است و فاصله ای که بین گاردها در نظر گرفته می شود نیز از 10 سانتیمتر بیشتر نخواهد بود. قطر کابل های مورد استفاده در نرده کابلی سیم بکسلی راه پله از 6 میلیمتر الی 10 میلیمتر ارزیابی شده است.

نرده کابلی سیم بکسلی راه پله دارای خاصیت ارتجاعی مخصوصی است و تحمل فشار وزن بیرونی بر نرده را دارد. همینطور سرعت اجرای این نرده با توجه به پیش ساخته بودن بیشتر است و متریال های استفاده شده نیز بر اساس دکوراسیون منزل طراحی و اجرا می شود.

اجرای نرده کابلی سیم بکسلی

نرده کابلی سیم بکسلی یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین و همینطور شیک ترین نرده های موجود در بازار است که در جدیدترین سبک دکوراتیو نیز ورود داشته و مورد تقاضا قرار می گیرد. سادگی در اجرا و مناسب بودن این روش با متدهای روز دنیا سبب شده است که برای دکوراسیون داخلی و تجاری و اداری گزینه خوبی باشد. مجریان نرده کابلی سیم بکسلی از طرح بندی های خاص این سبک یاد می کنند و پایه های نگه دارنده این سبک به صورت پروفیل و یا از جنس استیل و آلومینیوم هستند. از سوی دیگر کابل هایی که با متریال های استیل طراحی شده اند بسیار قدرتمند تر از سایر محصولات ارزیابی می شوند.

سیم بکسل در واقع یک نوع طناب محسوب می شود که از جنس فولاد طراحی شده است و حول محور هسته مفتولی قرار می گیرد. خمش پذیری این نوع نرده به صورتی است که می تواند به واسطه محو هسته مفتولی اجرا شود و همینطور در انواع ضخامت های متنوع کاربرد دارد. از سوی دیگر از سیم بکسل در ضخامت کمتر نیز استفاده می شود و طراحی پروژه و متدهای داخلی و خارجی را شامل می شود.انتخاب نوع و سایز سیم بکسل بر اساس طراحی پروژه ارزیابی می شود.

سیم بکسل ها در ابتدا در صنعت ساختمانی استفاده می شدند امروزه در دنیای دکوراسیون استفاده شده است و اشکال هنری آنها نیز دیده می شود. پارتیشن های مورد استفاده برای سیم بکسل ها به صورتی است که می تواند رویکرد هنری را بررسی کند.

نرده کابلی سیم بکسلی از جنس استیل و نرده کابلی بوده و همینطور آلیاژ استیل به کار رفته در آن به شکلی است که می تواند برای پایه ها و جنس سیم بکسل مورد استفاده می شود.

اتصالات نرده کابلی سیم بکسلی

یکی از مباحث مهم در نرده کابلی سیم بکسلی بست نگهدارنده آن است که به نوعی می تواند وابسته به متصل کننده اجرا شود. پروفیل یا دیوار به کار رفته برای نرده کابلی سیم بکسلی به صورتی است که می تواند خاصیت اجرایی دقیقی داشته باشد. سیستم پله های خارجی و داخلی بر اساس طول عمر و حفظ زیبایی میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. برای محاسبه قیمت نرده کابلی سیم بکسلی تعداد خطوط اجرایی سیم بکسل و نوع جنس و کیفیت متریال ارزیابی می شود همینطور آلیاژی که استفاده شده است موضوع مهمی بوده و وضعیت اتصالات نرده کابلی را ارزیابی می کند.

نرده کابلی بر اساس موقعیت سیم بکسل ارزیابی می شود و از جنس گالوانیزه نیز برای اجرای دقیق آن استفاده می شود. از سوی دیگر مقاومت اجرایی برای این مدل از نرده ها به صورتی است که سطح اتصال دهنده را ارزیابی می کند. آلیاژ استیل به کار رفته برای نرده کابلی به صورتی است که می تواند هر بخش از نرده را پوشش دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.