نرده کابلی سیم بکسلی با طرح دکوراتیو

نرده کابلی سیم بکسلی با طرح دکوراتیو

افرادی که در منزل یا محل کار خود پله دارند به دنبال نرده هستند اما انتخاب نرده مناسب کمی دشوار است. نرده ای که برای راه پله استفاده می شود اغلب دارای بافت مخصوصی است که باید هم زیبایی داشته باشد و هم ایمنی مخصوصی داشته باشد. نرده کابلی سیم بکسلی یک انتخاب خوب است! حتما می‌پرسید چرا؟ با ما همراه باشید. البته که سیم های به کار رفته در این طرح به صورتی است که می‌تواند ساختار منعطف داشته باشد.

امنیت متناسب نرده کابلی سیم بکسلی

نرده کابلی سیم بکسلی دارای امنیت مناسبی دارد و امنیت در قبال ایجاد سلامت فراهم است. در واقع ضرباتی که به نرده وارد می شود بر اساس موقعیت منعطفی که دارد سرشکن می‌شود و سبب می‌شود که با کمترین آسیب، ایمنی لازم فراهم شود و این امتیاز برای چنین محصول سبب شده است که برای منازل مدرن نیز استفاده شود. قیمت بالایی که برای نرده کابلی سیم بکسلی  در نظر گرفته می‌شود به دلیل سبک جدیدی است که به نسبت مدل های قبل ظرافت بیشتری دارد. کابل های اتصال دهنده در دو سمت نرده استفاده می شود و البته که این کابل ها به صورت افقی طراحی شده است و در درون بدنه نرده به کار برده می‌شود. فاصله کمی بین کابل ها بسیار مهم است و باید به صورتی محاسبه شود و از سقوط کودک جلوگیری کند.

نرده کابلی استیل ترکیبی از استیل و کاردهای امنیتی است که به صورت گالوانیزه طراحی شده است. در طراحی این مدل از نرده کابلی سیم بکسلی از تجربه بالا و دقت فراوانی استفاده شده است. ایمنی نرده های کابلی چندین برابر مدل های دیگر است و خاصیت کششی مناسبی دارد. جذب ضربه کابل ها ارزیابی شده است و از کابل های محافظ نیز در این زمینه استفاده می شود. ساخت نرده سیم بکسلی به صورت یک کار تخصصی و حرفه ای دنبال می‌شود و از گروه ماهر در اجرای آن استفاده می‌شود.

مراحل ساخت نرده کابلی سیم بکسلی

برای ساخت نرده کابلی سیم بکسلی در ابتدا باید ابعاد محل اجرای نرده اندازه گیری شود. کیفیت زمین و دیواره ملح نصب بسیار مهم است. نصب نرده کابلی از نظر میزان تحمل فشار عمودی بررسی می‌شود. فشار عمودی و افقی باید در هر بخش محاسبه شود. تعیین مدل پایه نرده کابلی ارزیابی می شود. پایه ها به صورت دقیق اجرا می شود، جنس آهنی و آلومینیومی و استیل به کار رفته در نرده کابلی سیم بکسلی به صورتی است که از لوله و پروفیل در آن استفاده شده است و پس از اینکه پایه ها نصب شد باید اطمینان حاصل شود که پایه ها در محل های مورد نظر اجرا شود.

اتصال یراق مخصوص استیل مهارکش بخش بعدی در نصب نرده کابلی سیم بکسلی است. این اتصالات سبب می شود که ایمنی ایجاد شده دقیق تر باشد.

در واقع اتصالات یراق به کار رفته سبب می شود که تحمل بار وزنی و کششی سیم ها دنبال شود. کابل ها و اتصالاتی که وابسته به آن هستند باید روتین باشد. قطر این کابل ها بین 8 میلیمتر تا 20 میلیمتر ارزیابی می شود. در آخر می‌بایست یک ردیف دستگیره استفاده شود که البته به آن هندریل افقی نیز گفته می شود و نصب آن سبب می‌شود که تردد با تکیه گاه ایمنی دنبال شود.

رنگ آمیزی نرده کابلی سیم بکسلی

ابعادی که برای نرده کابلی سیم بکسلی در نظر گرفته می شود به واسطه پروفیل های آهنی در ابعاد 40 در 40 میلیمتر ارزیابی شده است. کابل های استیل و یراق هایی که برای مهارکش استفاده می شود بسیار مهم هستند. برای اینکه دوام نرده کابلی سیم بکسلی بیشتر شود از پایه و هندریل های رنگ شده استفاده می شود. در واقع یک لایه رنگ مخصوص با روش الکترواستاتیک بر روی سطح پروفیل پاشیده می شود و این روال سبب می شود که محصول دوام بیشتر داشته باشد. طولانی تر شدن موقعیت اجرای نرده کابلی بسیار مهم است. نرده کابلی سیم بکسلی به صورتی طراحی شده است که از سایز استاندارد در آن استفاده می شود به طوری که فاصله بین کابل های استیل به کار رفته باید 11 سانتیمتر در نظر گرفته شود. این مدل از کابل ها به صورت افقی و به شکل موای دنبال می شود و البته که از پایه ها رد می‌شود. رنگ اصلی که برای نرده کابلی سیم بکسلی استفاده می شود اغلب مشکی و دودی است اما شرایط اجرای رنگ های دیگر نیز وجود دارد و می تواند با پایه ها و سایر هندریل ها ست شود.

نرده کابلی سیم بکسلی استیل

بهترین جنسی که برای نرده کابلی سیم بکسلی استفاده می شود، استیل است. در واقع این محصول از اجزای تمام استیل تهیه می شود که دارای زیبایی ظاهری بی نظیری بوده و ایمنی زیادی به نسبت نرده های کابلی آهنی دارد. این مدل از نرده ها ضد زنگ بوده و می‌تواند برای محیط های مرطوب نیز استفاده شود. البته که کابل های استیل و لوله ها و پروفیل های استیل نیز به صورت تلفیق استفاده شود. رویکرد استفاده شده برای نرده کابلی سیم بکسلی به صورت ضد زنگ بوده و سبب می‌شود که در برابر باران های اسیدی دوام خوبی داشته باشد. چیدمان کابل ها در داخل پایه ها بسیار مهم است و همینطور کابل ها باید در موقعیت مخصوص خود قرار بگیرد.

مهار شدن نرده کابلی سیم بکسلی

مهار شدن نرده کابلی سیم بکسلی موضوع بسیار مهم است به طوری که اگر اتصالات نرده کابلی درست صورت نگیرد پس از مدتی سیم بکسل شل شده و ایمنی نرده کمتر می‌شود. به طور کلی شکل کابل ها به صورت عمودی از سقف به کف پله ها متصل می شوند. یک دیواره یک شکل از کابل های عمودی وجود دارد و این موضوع سبب می‌شود ایمنی و زیبایی نهایی بی نظیر باشد. طراحی و معماری به کار رفته برای نرده کابلی سیم بکسلی به صورتی است که می تواند در بخش های داخلی و خارجی استفاده شود.

نرده کابلی سیم بکسلی مخصوص دکوراتیو

متریال هایی که برای دکوراتورهای داخلی منزل در نظر گرفته می‌شود با نرده کابلی سیم بکسلی گره خورده است. به طوری که جدیدترین و شیک ترین مدل های نرده مخصوص راه پله مربوط به سیم بکسل است. نرده هایی که در عین سادگی و زیبایی می‌توانند دوام خوبی داشته باشند و برای محیط های مسکونی و تجاری و اداری نیز استفاده شوند. نرده های سیم بکسلی به صورت پایه های نگهدارنده بوده که دارای پروفیل های مخصوص هستند و اغلب از جنس آلومینیوم، استیل و آهن طراحی شده است. بین سیم بکسل با جنس و متریال مختلف ارزیابی می شود. سیم بکسل گالوانیزه به صورت عمودی و افقی و اشکال منظم و غیر منظم طراحی شده است. سیم بکسل یا طناب فولادی بخش های مهمی از الیفا یا جنس فولاد هستند که اغلب به صورت مارپیچ در حول محور یک هسته پیچیده می‌شوند و از هسته های مفتول مرکزی استفاده می‌شود تا انعطاف و خمش مورد نیاز استفاده شود. دکوره نرده و پرده های زیبا و تزئینی برای این مجموعه اجرا شده است و پیاده سازی نرده های سیم بکسلی در چنین جریانی بسیار مهم است. ضخامتی که برای نرده کابلی سیم بکسلی در نظر گرفته می‌شود.

کاربرد و پیاده سازی نرده کابلی سیم بکسلی برای فضای داخل منزل به صورتی است که می تواند بر اساس متریال جنس و ضخامت های متفاوت عرضه شود. به طور کلی صنعت ساختمان سازی و دنیای دکوراسیون سبب شده است که فضای نرده کابلی سیم بکسلی با تنوع بیشتری همراه باشد.

پارتیشن بندی های سیم بکسل به کار رفته در راه پله ارزیابی شده است، نرده کابلی سیم بکسلی به شکلی طراحی شده است که هم می تواند با سبک بکسل های کوتاه طراحی شود و هم شرایط پارتیشن بندی را شامل می شود.

بهترین جنس نرده کابلی سیم بکسلی

نرده کابلی سیم بکسلی در جنس استیل و گالوانیزه دو مورد پر استفاده محسوب می‌شود و البته که استیل 304 و 316 موارد بهتری هستند و می‌توانند سطح یراق و قابل قبولی داشته باشند. این مدل از نرده ها برای استحکام بخش های بیرونی اهمیت دارند.

اجرای نرده کابلی سیم بکسلی برای تراس ها، ساختمان های اداری لوکس، محیط های تجاری و مسکونی و سیستم هایی که دارای پله های خارجی هستند استفاده می شود. همینطور طول عمر این محصول به صورتی است که سبب می شود حفظ زیبایی محیط بیشتر شود. ارتفاع تمام شده کار و خطوطی که اجرا می شود بر اساس نوع جنس و کیفیت متریال به کار رفته می تواند ساختار خوبی داشته باشد.

پایه ها و آلیاژ به کار رفته در این مجموعه به شکل روتین ارزیابی شده است و سبب می‌شود که مهم ترین رویکرد نصب به شکل کاربردی دنبال شود. تعداد خطوطی که در نرده کابلی سیم بکسلی باید به اندازه باشد و افراط و تفریط در این زمینه مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. از سوی دیگر این مجموعه می تواند برای هر بخش به نسبت بخش دیگر بررسی شود و اجزای به کار رفته نیز تغییر یابد. ظرافت نرده کابلی سیم بکسلی بسیار مهم است و ضخامتی که استفاده می شود باید دقیق مشخص شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.