نرده شیشه ای تلفیقی با استیل

نرده شیشه ای تلفیقی با استیل

نرده شیشه ای اغلب در دو سبک تمام شیشه و شیشه فلز طراحی شده است. مدل نرده های تمام شیشه به صورت روی کار و دفنی هستند و همینطور مدل های فیکس پوینت ، اسپیگوت و اکسپوز نیز هستند که در مدل های خود ایستا قرار گرفته اند. مدل نرده های تلفیقی به صورت استیل و آلومینیوم بوده و همینطور نرده های تمام شیشه ای وجود دارد که یک لایه پی وی بی با ضخامت 1.5 میلیمتر و 0.76 میلیمتر را تشکیل می دهند. زیبایی ظاهری نرده شیشه ای به نسبت سایر محصولات از این دست بسیار زیاد است.

نرده شیشه ای تلفیقی

در طراحی نرده شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده شده است که قیمت آن کمتر از نرده تمام شیشه است و برای ساختمان هایی که تردد کمتری در آن صورت می گیرد استفاده می شود. شیشه شفافیت ذاتی دارد و نور محیط را افزایش می دهد. در نهایت ظاهر مدرن و زیبایی که برای دکوراسیون داخلی و خارجی این ساختمان در نظر گرفته می شود اجازه می دهد که استفاده از شیشه در نرده بالکن و راه پله بیشتر شود. نرده شیشه ای در لیست حفاظ های شیشه ای قرار می گیرد و در صنعت ساختمان سازی نیز پیشرفته است. شیشه هایی که مورد استفاده برای نرده شیشه ای هستند اغلب در مدل های سکوریت و لمینت شده هستند.

شفافیت شیشه ذاتی است و سبب می شود که نور محیط افزایش داشته باشد. از سوی دیگر ظاهر مدرن و زیبایی برای دکوراسیون داخلی و خارجی در نظر گرفته می شود. نرده های شیشه ای در صنعت ساختمان سازی پیشرفته هستند و به هر صورت ضخامت های 20، 16، 12 و 10 میلیمتری را شامل می شوند. نرده شیشه ای با چندین روش قابلیت اجرا دارند و هر یک از این موارد به واسطه ضخامت و ارتفاع پنل های شیشه ای بررسی می شود. سیستم های مهار پنل های شیشه بر اساس سیستم فیکس پوینت بررسی می شود. نرده شیشه ای با سیستم اسپیگوت نیز طراحی شده است و همینطور این محصول با سیستم یو چنل روی کار و دفنی ارزیابی می شود. نرده شیشه ای دارای پایه های عمودی و بست شیشه گیر نیز در مدل های تلفیقی هستند و البته که دارای بالکن استاندارد مشخصی است.

هم ترازی نرده شیشه ای فیکس پوینت

این مدل از نرده شیشه ای اغلب به واسطه یراق دکمه ای شکل طراحی شده است و جنس استیل و آلومینیوم در طراحی آن استفاده می شود و این بخش در کنار پنل های شیشه ای با ضخامت 10 و 16 میلیمتر ارزیابی شده است. نصب نرده شیشه ای فیکس پوست به این صورت است که در بخش پایینی هر پنل از 4 عدد سوراخ استفاده می شود که یراق های فیکس کننده دقیقاً به دیواره های کناره متصل هستند. در این مجموعه از هندریل های مخصوص و دستگیره استفاده می شود و لوله و پروفیل استیل نیز برای زیبایی و دوام بیشتر کار هستند. قطعات در وضعیت تراز شده قرار می گیرد و در محل مورد نظر نصب می شوند. این مورد به طور کلی به درستی ارزیابی می شود. در مرحله نصب پنل های شیشه ای نیز فیکس پوینت ها بر اساس مشکلات ناترازی بررسی می شود و در نهایت فاصله بین شیشه ها نیز بررسی دقیق تر خواهد داشت.

نرده شیشه ای مناسب مجتمع تجاری

پروفیل های آلومینیومی به کار رفته در نرده شیشه ای اکسپوز به صورت یو شکل هستند و پایه های مهارکننده شیشه ها را شامل می شود. پروفیل ها در این مدل در دو صورت روکار و توکار تولید می شود. شیشه های به کار رفته در این مدل از نرده ها سکوریت و لمنیت بررسی می شود. ضخامت شیشه برای اجرا در این سیستم 12 میلیمتر است. ارتفاع پنل های شیشه ای بیشتر هستند و همینطور تعداد پایه های یو شکل در این محصول نیز افزایش یافته است. این مدل از نرده ها هیچ پایه عمودی ندارد و همینطور نمای ظاهری نیز به صورت یک دیواره تمام شیشه ای یک پارچه است. این مدل از نرده های شیشه ای برای پاساژها و سایر مکان های عمومی گزینه خوبی است.

پایه های فلزی مناسب نرده شیشه ای

برای اجرای نرده شیشه ای از پایه های فلزی و بست استفاده می شود و در لیست مدل های کلاسیک قرار می گیرد که از نظر هزینه به نسبت مدل های دیگر ارزانتر هستند. دستگیره های به کار رفته در این مدل از نرده شیشه ای فلی هستند. این نوع از نرده ها ترکیبی از اجزای لوله با پروفیل های استیل است و در آن از آهن و آلومینیوم و همینطور دستگیره های مخصوص نیز استفاده می شود. این محصول به واسطه یراق مخصوص اتصال دهنده شیشه به پایه بررسی می شود. سکوریت ضخامت 8 و 10 میلیمتری را شامل می شود. نرده های شیشه ای که پنل های کمی هستند نمی توان بدون پایه های فلزی آن را اجرا کرد. کاهش هزینه و ایمنی مناسب این مدل از نرده ها به نسبت مدل های چوبی و سنگی دوام بیشتری دارند.

نرده شیشه ای مناسب برای تراس

تراس ها فضاهای غیر مسقف هستند که روی به نمای بیرونی ساختمان قرار می گیرد و نیاز به حفاظی دارد که هم جنبه ایمنی دارد و هم برای سایر بخش ها مناسب هستند. نرده های فلزی قبلاً مورد استفاده قرار می گرفتند که با خطر سقوط همراه بود و برای کودکان و سالمندان همراه بود. نرده شیشه ای تراس یک روش جدید و قابل ارزیابی محسوب می شود و که خطرات جانی در این مدل از محصولات کمتر دیده می شود. روش های مختلفی برای اجرای نرده شیشه ای دیده می شود و اغلب مدل های یو چنل بیس پروفیل را تشکیل می دهد.

نرده شیشه ای سیاه و سفید برای بالکن

بالکن ها محیط های مسقف هستند که از یک سمت رو به فضای خارجی قرار دارند و از سوی دیگر دارای دیوارهای کنار بالکن هستند. بالکن ها از یک سمت یه سه سمت رو به فضای بیرونی هستند و مشخص است که رعایت ایمنی برای آنها بسیار مهم است. اینطور که مشخص است اغلب نرده شیشه ای مورد استفاده برای بالکن ها شفاف و قابل قبول هستند و گاردها بدون درز و یکپارچه طراحی شده اند. بهترین مدل نرده شیشه ای برای بالکن ها اکسپوز رو کار و دفنی است و همینطور شیشه های ضد ضربه و نشکن برای ان می بایست استفاده شود. رنگ های سیاه و سفید موارد بسیار خوبی برای بالکن محسوب می شوند.

نرده شیشه ای مخصوص پله با دستگیره زیبا

نرده شیشه ای که برای راه پله ها استفاده می شود دارای سطح ظاهری زیبایی هستند و تاثیر زیادی بر روی محیط می گذارند. نرده شیشه ای پله یک نرده نسل جدید محسوب می شود که با استقبال زیادی روبرو شده است و ایمنی بسیار زیادی دارد. تنوع طرح به خصوص در بخش دستگیره ها برای این محصول دیده می شود. دیزاین نمای بیرونی و داخلی ساختمان به واسطه نرده شیشه ای و بر اساس متریال های خاص ارزیابی می شود. طراحان ساختمانی دوام و استحکام نرده شیشه ای را بسیار مهم می دانند و روش های مهار پنل های شیشه ای را نیز موضوعی بسیار مهم تلقی می کنند. هیچ محدودیتی در اجرای این سبک از نرده های شیشه ای دیده نمی شود.

پارامترهای قیمت گذاری نرده شیشه ای

برای قیمت گذاری نرده شیشه ای نیاز است که نوع شیشه ها و ارتفاع آنها بررسی شود. از سوی دیگر می بایست کیفیت اتصالات و پایه های مهارکننده نیز بررسی شود. قیمت نرده شیشه ای بر اساس متر مربع بررسی می شود و همینطور میزان مصالح و نوع سیستم اجرایی نیز بخشی از قیمت آن محسوب می شود. استفاده از شیشه های نشکن در اجرای این محصولات نیز بخش دیگری از هزینه ها را شامل می شود. مشخص است که حفاظ شیشه ای نیز در ردیف نرده های شیشه ای قرار دارند و سبب می شود که استفاده بهینه تر از نور و فضای باز صورت بگیرد. حفاظ های شیشه ای با یک سیستم یکپارچه همراه هستند و به سه دسته بالکن و تراس و هندریل های ایمنی تقسیم می شود.

ارتفاع مورد استفاده برای نرده شیشه ای به واسطه اتصالات شبکه ای سیلیکونی ارزیابی می شود. ضخامت نرده شیشه نیز برای ارتفاع بررسی می شود. شیشه های کریستالی یا شفاف در این مجموعه بررسی می شود. شیشه های تراس یک مانع مناسب و شیشه ای بین هوای آلوده بیرون و داخل هستند. طراحان این امکانات را فراهم می سازند که ترکیب و استفاده از نرده شیشه ای با سایر محصولات به صورت یک محیط کاربردی و دلنشین صورت بگیرد.

استفاده از شیشه خطر جانی افتادن را کاهش می دهد و سیستم مهارت فنی بالایی برای این مجموعه بررسی می شود. کارهای خلاق و مهندسی در زمان نصب شیشه بررسی می شود. استانداردهای مهندسی سطح بالایی نیز دیده می شود که بخشی از رضایت مشتریان را شامل می شود.

کیفیت یراق آلات بر اساس نوع کارکرد صحیح اهمیت می یابد. افزایش مدت زمان استفاده از این محصول و ضمانت آن را تشکیل می دهد. کیفیت یراق آلات بر قیمت شیشه تاثیر می گذارد. نرده شیشه ای ریلی نیز وجود دارد که به صورت قابل قبول بررسی می شود و تلفیق این سیستم به واسطه مدل های طرح دارد و ساده بررسی می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.