نرده شیشه ای با پایه شیشه گیر

نرده شیشه ای با پایه شیشه گیر

نرده شیشه ای با پایه شیشه گیر یک سیستم پایدار و مناسب است به طوری که برای بالکن هایی که با طول بیشتر از سه متر هستند استفاده می شود. این سیستم ها به طور کلی دارای پنل های مخصوصی هستند و ضخامت کم و طول زیادی دارند و توسط پایه های شیشه گیر مربعی شکل و توسط یراق چنگکی اجرا می شود. یراق های به کار رفته از جنس آلومینیوم هستند. نرده های شیشه ای که با این سیستم اجرا می شود اغلب دارای توان بالایی برای تحمل فشار وزنی خارجی است و شرایط افقی و عمودی مخصوصی را شامل می شود و ایمنی لازم در بالکن ها نیز فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: نرده شیشه ای

نرده شیشه ای با پایه آلومینیومی

پایه های آلومینیومی که برای نرده شیشه ای از نوع شیشه گیر استفاده می شود در راستای پرفروش ترین و ایمن ترین مدل نرده شیشه ای قرار گرفته است به طوری که شامل پایه های آلومینیومی بوده و امکانات تحمل بار وزنی به میزان یک تن را شامل می شود. در این سبک شیشه هایی که دارای طول بلند هستند و ارتفاع 140 سانتی متری دارند در محل پله بدون هیچ مشکلی به صورت ثابت نگه داشته می شود. اگر دقت کنید شکل پایه آلومینیومی شیشه گیر در این مدل ها به صورت حرف U است و در زبان انگلیسی از دقت بالایی برای نصب برخوردار است و می تواند تمام اجزا را در بر بگیرد.

نرده شیشه ای بالکنی به صورت تمام شیشه ای طراحی شده است و یک سیستم مدرن و سبک بوده به طوری که از دو سکوریت ساده و لمینت دو لایه تهیه شده است. پروفیل های مهارکننده در مدل های پنل های شیشه ای در دور سبک u و f از جنس آلومینیوم است به طوری که به صورت مستقیم بر روی کف بتنی بدون نیاز به زیرسازی نصب می شود. نرده های تمام شیشه ای که در این سیستم اجرا می شوند اغلب در مدل اجرای ساده بوده و سرعت اجرای بالایی دارند. این مدل ها اغلب قابل تنظیم هستند.

نرده شیشه ای با پایه اسپایدری

در طراحی نرده شیشه ای یک سیستم جدید و مدرن طراحی شده است که از بهترین و ایمن ترین مدل نرده های شیشه ای محسوب می شود به طوری که پایه های استیل آن از لوله و پروفیل به همراه یک اتصال عنکبوتی تشکیل شده اند و دارای دو شاخ و چهار شاخ هستند و همینطور شیشه های به کار رفته آن به صورت دولایه بوده و از جنس سن پلاست لمینت است. برای اجرای این مدل نیاز است که از چسب مخصوص حرارتی استفاده شود تا شیشه ها به یراق آلات اسپایدری متصل شود. در صورتی که چسب استفاده شده بی کیفیت باشد امکان جدا شدن اجرای نرده راه پله بسیار زیاد است.

نرده شیشه ای پله با پایه شیشه خورد مربعی

نرده شیشه ای که دارای پایه مربعی هستن اغلب از جنس پروفیل های چهارگوش 40 در 40 میلیمتر است به طوری که تحمل وزن پنل های شیشه ای را داشته و برای مناطق آب و هوایی مرطوب مناسب استفاده می شود. این مدل از نرده ها یک نرده کاربردی هستند به طوری که توسط یراق مخصوص شیشه خور به پایه های مربعی متصل می شود و دارای یک دستگیره بر روی پایه های ساخته شده هستند. این نوع نرده ها از نظر قیمت و صرفه جویی در هزینه ها بهترین گزینه محسوب می شود و از نظر ایمنی و زیبایی هیچ مشکلی ندارند و بسیار مورد پسند افراد مختلف قرار می گیرند.

نرده شیشه ای یو چنل برای بالکن

نرده شیشه ای یو چنل برای تراس و بالکن اغلب از طراحی مدرن بهره می گیرد به طوری که بسیار شفاف بوده و قیمت مناسبی دارد این مدل از نرده ها دارای مقاومت زیادی در برابر فشار بار وزنی برابر با 500 کیلوگرم هستند. مشخص است که نرده شیشه ای سیستم یو چنل اغلب در مکان هایی که به عنوان اقامتگاه خصوصی هستند استفاده می شود و برای ساختمان های تجاری و ویلاها مورد بررسی قرار می گیرد. پروفیل های آلومینیومی به کار رفته در این مدل از نرده شیشه ای به صورت یو شکل است و از نظر وزن بسیار سبک بوده و مقاومت زیادی دارد. از سوی دیگر این نرده شیشه ای دارای قطعه ای عالی بوده و طراحی یوژه ای را شامل می شود و همینطور دارای یک سیستم زهکشی آب یکپارچه است و سیستم ایمنی بدون چسب دارد به طوری که طراحی آن را زیباتر کرده است.

نرده شیشه ای با شیشه دولایه

پنل های تقویت شده برای نرده شیشه ای دو لایه سبب افزایش ایمنی و ایستایی می شود به طوری که ضخامت به کار رفته در این نوع نرده ها اغلب 10، 12، 14 و 16 میلیمتر است. این نوع نرده ها به صورت شیشه های دولایه است و از نوع سکوریت و لمینت است که دارای طلق مخصوص است. روش های مختلفی برای ارزیابی شرایط سازه اصلی در محل اجرای نرده دیده می شود و اغلب نرده شیشه ای که دارای شیشه دو لایه هستند به صورت یکپارچه طراحی شده اند.

نرده شیشه ای ریلی

نرده شیشه ای که به صورت ریلی طراحی شده است اغلب به عنوان حفاظ استفاده می شود و سبب می شود که از محیط بالکن به خوبی استفاده شود. شیشه های استفاده شده در این نوع نرده شیشه ای به طور کلی سبب می شود که فضای به شکل یک دست باشد و معماری به کار رفته در آن نیز در شرایطی است که سبب می شود دمای هوا ثابت باشد و موقعیت خوبی را برای از دست ندادن گرما در نظر می گیرد.

وضعیت آب و هوایی برای نرده شیشه ای ریلی اهمیت زیادی دارد. مشخص است که این نوع نرده ها برای روزهای گرم و آفتابی می تواند انتخاب خوبی باشد و در طراحی این نوع نرده شرایط مخصوصی در نظر گرفته می شود به طوری که افراد می توانند یک سیستم مدرن را بر پایه های زیرین نرده در بر بگیرد. مشخص است که موقعیت این نوع نرده ها به واسطه طراحی که دارند قیمت گذاری می شوند از یاد نبرید که نوع بالکن ها و ارزیابی دقیق هر بخش می بایست توسط مهندس تعیین شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.