سازه کلاف آهنی حفاظ استیل

سازه کلاف آهنی حفاظ استیل

حفاظ استیل زیر مجموعه ای از نرده استیل است اما این محصول نقش ایمنی بیشتری دارد. از حفاظ استیل برای امنیت بانک ها، طلا فروشی ها و صرافی ها استفاده می شود. در تهیه این محصولات از جوشکاری های آرگون استفاده می شود که مربوط به اتصال زاویه ها و قطعات مربوط به یک دیگر است. اتصال سازه ساختمان در این زمینه اهمیت زیادی دارد. حفاظ استیل به طور کلی هم در داخل فضل و هم در خارج نصب و اجرا می شود.

سازه های حفاظ استیل که مخصوص پنجره است می بایست دقت خاصی در انتخاب نوع استیل صورت بگیرد مشخص است که استیل 304 می تواند در برابر رطوبت و گرد و غبار گزینه بهتری باشد و برای محیط های بیرونی نیز عملکرد بهتری را شامل می شود. این مدل از حفاظ ها برای محیط های داخلی می تواند از جنس 201 باشد و این جنس کفایت می کند و گزینه خوبی است. با ما همراه باشید.

سازه اصلی حفاظ استیل

حفاظ استیل مخصوص پنجره در دو نوع کیفیت طراحی و اجرا می شود که هم از نظر استحکام متفاوت است و هم هزینه نهایی متفاوت خواهد بود.

اجرای حفاظ استیل به صورتی است که می بایست در برابر سقوط کمترین خطر را ایجاد نماید و اولین و مهمترین فلسفه اجرای این حفاظ همین است.

از سوی دیگر نوع اجرای حفاظ استیل باید به صورتی باشد که سارقان نتوانند از آن به عنوان یک ابزار و تکیه گاه استفاده کنند و باید از ورود سارقان به داخل فضا جلوگیری شود. از یاد نبرید که قیمت حفاظ استیل بر اساس نوع بازشو و ثابت متفاوت است.

همینطور قطر لوله و کلاف آهنی که استفاده می شود بخشی از سازه حفاظ استیل را به خود اختصاص داده است. برخی از حفاظ ها به صورت ترکیبی طراحی شده اند که اغلب به صورت ثابت یا درب دار طراحی شده اند و می تواند سازوکارهای اجرایی را مدنظر قرار دهد.

از حفاظ استیل برای پنجره ها و تراس ها استفاده می شود تا خطر افتادن کودکان به حداقل برسد و این موضوع به نحو احسنت دنبال شود. خطر پرت شدن کودکان موضوع مهمی است به خصوص برای ساختمان های چند طبقه که می تواند به صورت تضمینی شرایط را به حداقل برساند.

مقاومت بالایی برای حفاظ استیل در نظر گرفته می شود و دارای زیبایی و موقعیت نمایش بهتر برای نمای بیرونی و داخلی است. از سوی دیگر پیشرفت صنعت و هنر سبب شده است که سبک جدیدی از این محصول تولید شود که می تواند برای هر بخش استفاده شود. حفاظ استیل نسل جدیدی از حفاظ ها هستند که برتری بیشتری به نسبت حفاظ های آهنی قدیمی دارند.

مقایسه حفاظ استیل و حفاظ آهنی قدیمی

یکی از ویژگی های مهمی که برای حفاظ استیل دیده می شود اینکه در برابر رطوبت و گرد و غبار آسیب نمی بیند، چیزی که در مورد حفاظ های آهنی کمتر صدق می کند به طوری که این حفاظ ها اغلب در مدت طولانی بر اساس گرد و غبار دیگر کیفیت اولیه را ندارند.

موضوع دیگر اینکه این محصولات در طرح و کیفیت متنوعی طراحی شده اند و رطوبت و مقاومت خوبی را در بر می گیرد و البته که کیفیت کار نهایی نیز تضمین شده است و می توان طبق سلیقه مشتری اجرا شود.

حفاظ استیل در دو نوع 304 و 201 تقسیم شده است. استیل با آلیاژ 304 مرغوب ترین محصول موجود در صنعت ساختمان است و البته که از نظر قیمت نیز به نسبت مدل دیگر بیشتر باشد. موضوع دیگر اینکه استیل 304 به دلیل مقاومت در برابر عوامل جوی و ضد زنگ بودن می تواند برای هر موقعیت آب و هوایی نصب شود. از استیل های نگیر در این محصول استفاده می شود در واقع استیل هایی که خاصیت آهنربایی ندارند و یک عایق عالی برای زنگ زدگی و رطوبت و حرارت هستند.

کارایی حفاظ استیل 304 بسیار بالا است و سبب می شود که ایمنی ایجاد شده بیشتر باشد و سبب شود که محیط به عنوان یک فضای محافظت شده شناخته شود.

حفاظ استیل برای پنجره، بالکن و بانک استفاده می شود که اغلب در مدل های ثابت استفاده می شود تا بیشتری ایمنی را فراهم سازد. البته که این محصول برای بانک ها گاه به شکل مخصوصی تغییر وضعیت می دهد.

حفاظ استیل مخصوص بالکن

بالکن ها مکانی خوب اما پر خطر هستند، بهتر است دقت لازم در راستای پرت شدن از بالکن ها ارزیابی شود. خطراتی که به واسطه سقوط از بالا به پایین رخ می دهد می تواند یک سطح ارزشمند اقتصادی باشد. حفاظی که برای بالکن استفاده می شود باید هم ایمنی بالایی داشته باشد و هم از نظر استحکام در شرایط خوبی باشد. این محصول بر اساس متر مربع تعیین قیمت می شود. گاه نحوه اجرا آسان نیست و سبب می شود که موقعیت بالکن دچار مشکل شود.

ضخامت حفاظ استیل بر روی قیمت نهایی آن تاثیر زیادی می گذارد، یعنی اگر بخواهید محصولی خریداری کنید که ضخامت زیادی دارد باید هزینه بیشتری در نظر بگیرید.

دقت شود که ارتفاع حفاظ استیل برای بالکن نباید کمتر از 110 سانتی متر باشد در غیر این صورت خطر سقوط بسیار زیاد خواهد بود. موضوع دیگر اینکه گاردهایی که برای حفاظ استیل استفاده می شوند باید عمولدی باشند و اگر به شکل افقی استفاده شوند فاصله بین گاردها بیش از 15 سانتی متر می شود و مشکل ساز خواهد شد. جنس حفاظ بالکن استیل از نوع استیل 304 نیز اهمیت زیادی دارد و در مقابل رطوبت و گردوغبار نیز آسیب نمی بیند. از یاد نبرید که این محصولات به طور کلی می توانند بدون رطوبت و در محیط های خشک اجرا شوند و البته که دارای سطح ظاهری جذابی هستند.

حفاظ استیل مخصوص بانک

در اجرای حفاظ استیل مخصوص بانک بهتر است یک سری استراتژی های امنیتی به طور دقیق رعایت شود، اول اینکه این مجموعه بر اساس نحوه اتصال لوله ها و میل گردهایی که داخل لوله هستند طراحی می شود. لوله و پروفیل به کار رفته در این محصولات اهمیت زیادی دارند. جوش و پیچ کاربرد بیشتری در این سبک از حفاظ ها دارند.

در حفاظ استیل بانکی از حفاظ های پیچ شده استفاده می شود که به هیچ عنوان شکسته نمی شوند و در لیست مستحکم ترین حفاظ های بانکی قرار دارند. مورد بعدی اینکه اجزای تشکیل دهنده حفاظ استیل بانکی به صورتی است که در آن از پروفیل های استیل 40 در 40 استفاده می شود، لوله استیل به قطر 25 میلی متر ارزیابی می شود و همینطور از میل گرد آجدار نیز در آن استفاده می شود.

حفاظ های بانکی برای امنیت اجرا می شوند و برای صرافی و طلافروشی ها گزینه خوبی است.

اجرای حفاظ استیل بانکی است به واسطه جوشکاری آرگون صورت می گیرد و از قوس الکتریکی در ان استفاده می شود. این محصول دارای اتصال زوایا بوده و همینطور قطعات به شکل دقیق به هم وصل می شوند. اتصال سازه های ساختمانی در این مجموعه بسیار مهم است.

اتصالات سازه برای حفاظ استیل بانکی بسیار مهم است. البته که وضعیت این حفاظ قابل قبول است و می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

در نصب حفاظ استیل بانکی از اتصال لوله و میل گرد آهنی استفاده می شود و میل گرد ها وارد لوله به پروفیل مربوطه وصل می شود تا اجرا دقیق تر صورت بگیرد.

پروفیل های به کار رفته در این مجموعه 40 در 40 بوده و یا در ابعاد 40 در 60 دنبال می شود. از سوی دیگر از لوله استیل به قطر 25 میلی متر نیز استفاده شده است. میلگرد آجدار نیز استفاده می شود که می تواند برای استحکام بیشتر بنا مورد استفاده قرار بگیرد.

حفاظ استیل با رنگ بندی متنوع

حفاظ استیل که برای بالکن استفاده می شود اغلب دارای رنگ بندی مختلفی است و می تواند بر اساس موقعیت پنجره مشخص شود، می توان از این محصول به صورت ترکیبی با آهن استفاده کرد و رنگ دلخواهی نیز بر روی آن اجرا می شود که دارای موقعیت مخصوصی است. از سوی دیگر حفاظ استیل مخصوص تراس به شکلی طراحی شده است که پایه های عمودی آن بسیار مقاوم باشند و در اجرا دچار شکست نشوند

اینطور که مشخص است حفاظ استیل می تواند ساختار مطلوب تری داشته باشد و در بهترین شرایط سطح اجرای دقیقی را شامل شود. بهره گیری از حفاظ استیل  در ابعاد و جنس مختلف می تواند به صورت گرد و مربعی دنبال شود و سطح اجرای پایه های عمودی در این مجموعه بر اساس سلیقه مشتری در نظر گرفته می شود. این نرده ها اغلب دارای بافت افقی هستند و بافتی که برای آنها استفاده می شود می تواند در هر مجموعه ای اجرا شوند. گاردهای امنیتی برای حفاظ استیل بسیار مهم بوده و در ساختمان های بلند باید با جانمایی دقیق موقعیت صورت بگیرد. دقت کنید که فاصله بین گاردها نباید بیش از 12 سانتیمتر باشد در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد میشود و نمی تواند مورد استفاده همه افرد باشد. برخی از مدل های حفاظ استیل مخصوص استخر است که می تواند ساختار ویژه ای داشته باشد. البته که سطح اجرای این مدل از حفاظ ها می بایست واقعی و قابل قبول باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.