راهنمای خرید نرده آهنی

راهنمای خرید نرده آهنی

در صورتی که قصد خرید نرده آهنی برای منزل یا محل کار خود دارید  می بایست یک سری شرایط را مورد بررسی قرار دهید. نرده آهنی برای محل کار و برای منزل از نظر سبک و مدل بندی با هم متفاوت است. نرده آهنی می بایست از نظر جنس، سبک، نوع نصب، ابزارهای نصب مورد نیاز و همینطور شرایط رنگ آمیزی مورد بررسی قرار بگیرد. به هر صورت شما به واسطه سبکی از نرده آهنی می توانید انتخاب مناسبی از آن داشته باشید.

عوامل موثر در انتخاب نرده آهنی

کاربری نرده آهنی بسیار مهم است و در ابتدای امر می بایست به میزان امنیتی که ایجاد می شود دقت داشته باشید. به هر صورت در خرید و فروش نرده آهنی موضوع امنیت بر اساس محیط اجرای شما بررسی می شود. مثلاً اگر قرار باشد از نرده آهنی به صورت حفاظ استفاده کنید. مدل نرده آهنی بر اساس حفاظ سرنیزه ای ارزیابی می شود و سبک ساده و خوبی است. این مدل از نرده آهنی اغلب وزن سنگینی دارد.

نرده آهنی در بازار از جنس فولاد یا آهن هایی با آلیاژ متفاوت است و بر اساس جنس حفاظ و ارتفاع و سبکی که دارد انتخاب می شود. نرده آهنی با ارتفاع بین یک الی یک و نیم متر گزینه خوبی است. ارتفاع نرده آهنی موضوع مهمی است و بر روی قیمت نهایی این محصول بسیار تاثیر می گذارد. این محصول با ارتفاع خاصی که دارد می تواند امنیت ساختمان را فراهم سازد.

عوامل موثر برای خرید یک نرده آهنی از قرار زیر است:

1- تراکم نرده آهنی:  در صورتی که قرار است نرده آهنی برای محیط هایی که از نظر امنیت حائز اهمیت است استفاده شود می بایست تراکم بالای ارزیابی شود. میله های عمودی به هم نزدیک تر هستند و از میله های بیشتری استفاده شده است در صورتی که نیاز به تراکم کمتر باشد فاصله بین میله ها بیشتر بوده و هزینه مربوط به میله و ساخت میله نیز پایین تر است. تراکم هرچه بیشتر باشد در واقع امنیت کار نیز بیشتر است. نرده آهنی در دل های سر نیزه ای ، شاخ گوزنی و بوته ای و لیلیوم طراحی شده است.

2- نصب نرده آهنی:  برخی از مدل های نرده آهنی برای نصب پروسه طولانی تری را دنبال می کنند مشخص است که نصب این مدل از نرده ها به واسطه فضایی که دارد ارزیابی می شود و سبک و نوع نرده بسیار مهم است. ابزارهای نصب خود هزینه های مربوط را افزایش یا کاهش می دهند

3- نوع آلیاژ نرده آهنی: آلیاژی که برای نرده آهنی استفاده می شود بر اساس سبک تراکم بررسی می شود و البته که میزان انعطاف نیز برای این مدل از آلیاژ ها ارزیابی می شود. امنیت به کار رفته برای یک بخش بر اساس استحکام آلیاژ ارزیابی می شود. از یاد نبرید که شما برای اینکه بتوانید نرده ای با نصب مناسب داشته باشید می بایست رویکرد نصب را بررسی کنید. نصب و اجرا می تواند بر اساس نوع آلیاژ متفاوت به نظر برسد.

سوالات متداول در مورد نرده آهنی

نرده آهنی در مدل های یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه طراحی شده است و طراحی ساده این محصول سبب می شود که میله های عمودی با تیغه های مخصوص استفاده شود. اما یک سری سوالات مطرح است که با هم بررسی می کنیم:

نرده آهنی طرح جدید برای دیوار به چه صورت است؟

نرده آهنی از نوع حفاظ برای دیوار استفاده می شود. این مدل از نده ها به صورت دزدگیر بر روی دیوار قرار می گیرد و از میلگردهایی با سایز 10 میلی متری تشکیل می شود. ایده ساخت برای نرده آهنی بر اساس بوته های خاردار ارزیابی می شود و اغلب از سبک نامنظم اجرا محافظت می کند در این مدل از نرده ها میلگردهایی با ابعاد مختلف استفاده می شود که از ورود سارق و حیوان به داخل منزل جلوگیری می کند.

فرق بین انواع نرده آهنی به عنوان حفاظ در چیست؟

نرده آهنی که دارای شاخ گوزنی است و به طور کلی شاخه های مرتبط با الگوی تکرار شونده دارد که سبب می شود زیبایی ظاهری نما نیز حفظ شود. در مدل های خاصی از نرده آهنی الگوی ثابتی استفاده نمی شود و به صورت تو در تو طراحی صورت می گیرد و از نظر ظاهری مدل های مختلف نرده آهنی با هم فرق دارند.

میزان امنیت ایجاد شده برای نرده آهنی چقدر است؟

امنیتی که برای نرده آهنی در نظر گرفته می شود به شکل کامل ارزیابی می شود به طور کلی همه حفاظ هایی که تولید می شوند با هدف ایجاد امنیت هستند و در صورتی که جوشکاری به صورت دو طرف صورت بگیرد ایمنی نرده آهنی تکمیل خواهد شد. در فضای ایمنی نوع نصب اهمیت زیادی دارد.

فاکتورهای تعیین قیمت برای نرده آهنی چیست؟

برای تعیین قیمت نهایی برای نرده آهنی در ابتدا می بایست محیط اجرا مشخص باشد. عواملی مثل ارتفاع، تراکم و نوع رنگ و نوع جوش بسیار مهم است از سوی دیگر فاکتورهایی که برای نرده آهنی در نظر گرفته می شود به واسطه موقعیت نصب بررسی می شود. تنوع رنگی برای نرده آهنی خود بخشی از قیمت است. برخی از فلز ها خاصیت رنگ گیری خوبی دارند برخی دیگر بر اساس سلیقه و شرایط هماهنگی مورد استفاده قرار می گیرد و از سوی دیگر دیوارهای خانه و درب نیز به واسطه نوع رنگ مشخص می شوند.

ارتفاع استاندارد برای نرده آهنی در کاربردهای مختلف چقدر است؟

دقت کنید که تعیین دقیق ارتفاع نرده آهنی بر اساس ارتفاع دیوارهای آپارتمان شما ارزیابی می شود. حفاظ هایی که به صورت 50 سانتی متری هستند برای دیوارهایی که ارتفاع 3 متر هستند استفاده می شوند و در صورتی که دیوار در ارتفاع دیگری باشد می بایست از نرده هایی که بیش از 90 سانتی کمتر استفاده نمود. ارتفاع اهمیت زیادی دارد و به طور کلی تراکم موازات بسیار مهم است.

نحوه انتخاب نرده آهنی برای محیط های غیر از تهران به چه صورت است؟

در صورتی که محیطی غیر از تهران یا محیط های مرطوب برای خرید نرده آهنی انتخاب می شود می بایست شرح دقیق از محیط بر اساس شرایط رطوبت و گرما و سرما اعلام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.