حفاظ امنیتی خطی اختصاصی

حفاظ امنیتی خطی اختصاصی

از نکات بسیار مهمی است که افراد می بایست به آن توجه ویژه داشته باشند حفظ امنیت ساختمان به خصوص در محله های پر رفت و آمد است. البته که حفاظ امنیتی برای خانه و محل کار نیز مورد استفاده قرار می گیرد اما این محصول در بسیاری از مکان های عمومی اعم از بانک ها و ادارات نیز یک ابزار اصلی امنیتی محسوب می شود.

کاربرد حفاظ امنیتی

ساخت و نصب حفاظ امنیتی بسیار گسترده از قبل است به طوری که استفاده از جنس فلز استیل در این محصول سبب شده تا دوام بیشتری داشته باشد و برای محیط هایی که نیاز به متراژ بالاتری از حفاظ امنیتی یک انتخاب کاملاً هوشمندانه محسوب می شود. حفاظ امنیتی سبب زیباتر شدن محیط اجرایی می شود و در نهایت ساختمان های شخصی و اداری و همینطور مجتمع های تجاری را مدنظر قرار می دهد. از حفاظ امنیتی در بانک ها و ساختمان ها و مراکز اداری و همینطور برای درب های ورودی و پنجره ها و بالکن ها استفاده می شود که قیمتی مناسب تر از سایر ابزارهای امنیتی موجود در بازار دارد.

وظیفه اصلی حفاظ امنیتی ایجاد امنیت در محیط اجرا است و البته که جنبه تنوع و زیبایی پس از امنیت بررسی می شود. به هر صورت روش های مختلفی در ایجاد حریم خصوصی و افزایش امنیت در ساختمان ها دیده می شود. محیط های تفریحی از نظر امنیتی موقعیت متفاوتی نسبت به محیط های مسکونی دارند. اگر بخواهیم کل ادارات را با قفل های هوشمند ایمن سازی کنیم، قطعاً هزینه بالایی می بایست در نظر گرفته شود. مشخص است که حفاظ امنیتی می تواند به طور دقیق و درست نگهداری و پشتیبانی شود. دوام و پایداری این نوع از حفاظ ها وابسته به محیط اجرایی بررسی می شود.

جدیدترین مدل حفاظ امنیتی

در جدیدترین مدل حفاظ امنیتی استیل، شیشه نیز به صورت ترکیبی استفاده شده است به طوری که امنیت و زیبایی خاصی به محیط می بخشد و برای مکان هایی که از نظر دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار هستند یک گزینه بسیار خوب خواهد بود. اول از هر چیز بدانید که جدیدترین و پرفروش ترین حفاظ امنیتی در بالا از جنس استیل تهیه شده است. این محصول هم به سرعت تمیز می شود و هم میزان زنگ زدگی و خوردگی آن کمتر است. مشخص است که چنین محصولی ارزش سرمایه گذاری در هر محیط را دارد.

از ویژگی های مهم برای حفاظ امنیتی شیک بودن، امنیت بالا، دوام و پایداری و همینطور مقاومت در برابر حرارت و گرمای زیاد است. خوشبختانه این محصول در برابر آتش سوزی نیز دچار مشکل نشده و در نهایت گزینه بسیار مناسبی برای محیط شما محسوب می شود. حفاظ امنیتی در مدل های خطی بدون چهارچوب نیز طراحی شده اند که می توانند یک انتخاب بسیار خاص و زیبا و برای سخت پسندان باشد. در این مدل میله ها به دیوار یا کنارها وصل شده و چارچوبی برای آن در نظر گرفته نمی شود و به طور کلی یک موقعیت بسیار خوب برای مجموعه های بزرگ محسوب می شود.

انواع حفاظ امنیتی از نظر نوع سازه

مدل های متنوعی از حفاظ امنیتی در بازار عرضه شده است که برخی از آنها ثابت هستند و برخی به صورت متحرک نصب و اجرا می شوند. از سوی دیگر پایداری و ایمنی این مدل از حفاظ ها به صورتی است که نگهداری کمتری نیاز دارد. حفاظ امنیتی استیل ضد سرقت مخصوص بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اغلب از نوع ثابت هستند و در مدل های تمام فرم با پایه یا بدون فرم طراحی شده اند و اجرای آنها بر اساس محیط پروژه در نظر گرفته می شود. حفاظ امنیتی بانکی می بایست در زمان نصب بررسی شود، اینکه کجا نصب شود و در سبک های ثابت یا متحرک طراحی شود. از سوی دیگر این سبک برای جلوی پنجره ها و بالکن ها نیز می تواند امنیت جانی و مالی ایجاد نماید. در طراحی حفاظ امنیتی استیل از قاب های ضد زنگ استفاده می شود و همینطور لوله های استیلی استفاده می شود که شامل میلگردهای آهنی هستند . از میلگردها استفاده می شود که تا بریدن ان توسط سارقان صورت نگیرد.

حفاظ امنیتی که برای پنجره استفاده می شود می بایست از ایمنی بالایی برخوردار باشد، چون سارقان اغلب از طریق پنجره ها وارد ساختمان می شوند مشخص است که ساخت حفاظ امنیتی پنجره در هر ابعاد و شرایطی امکان پذیر است و این محصول خاصیت سفارشی دارد. در بین همه مدل ها پایدارترین گزینه مربوط به گاردهای محافظی هستند که از متصل شدن پروفیل های استیل توسط جوش آرگون ارزیابی می شود که در داخل لوله های استیل از میلگردهای آهنی استفاده می شود و نصب و اجرای آن به طور جدی بر اساس استیل 304 و 201 ارزیابی می شود. این محصول از نظر قیمت نیز به واسطه کیفیتی که دارد مشخص می شود.

حفاظ امنیتی مخصوص بالکن و تراس

در صورتی که ساختمان به صورت طبقه ای طراحی شده باشد خطر پرت شدن از طبقات بالایی بسیار زیاد است و بهتر است که از حفاظ امنیتی مخصوص بالکن استفاده شود که امنیت لازم برای کودکان و حیوانات فراهم شود. ارتفاع حفاظ امنیتی مخصوص بالکن می بایست حداقل 110 سانتی متر باشد البته که این ارتفاع می تواند برای برخی از محیط ها بیشتر نیز باشد. فاصله ای که بین گاردها در نظر گرفته می شود در نهایت 12 سانتی متر است. البته که گاردها می بایست به شکل عمودی نصب شوند و نصب افقی گاردها سالهاست که گزینه خوبی محسوب نمی شود.

حفاظ امنیتی عمودی از پروفیل های ضد زنگ استیل تشکیل شده است، اغلب از استیل 304 در این محصول در فاصله های یکسان به شکل عمودی استفاده می شود و این پروفیل ها به کف و سقف چهارچوب پنجره و تراس زده می شود. این مدل برای نمای پشت پنجره ها در طبقات بالایی استفاده می شود. برای ساخت این مدل از حفاظ کیفیت اتصالاتی استفاده می شود که وظیفه وصل کردن اجزای حفاظ را در نظر می گیرد. فاصله بین گاردهای حفاظتی باید حداقل 12 سانتی متر باشد.

از حفاظ امنیتی به شکل حصاری نیز استفاده می شود که به صورت اتصال لوله های عمودی با فاصله عمودی به لوله های افقی در دو ردیف اجرا می شود. این محصول برای بالکن ها و تراس ها به صورت حصاری استفاده می شود. این مدل از حفاظ فوقانی نیز نصب می شود و قیمت حفاظ امنیتی نیز بر اساس متراژ بررسی می شود.

حفاظ امنیتی خطی استیل

حفاظ امنیتی خطی استیل بر اساس لوله های به شکل موازی و افقی در فاصله های مساوی برای طبقات بالایی بررسی می شود. این مدل باید در سبک های چهارچوب و بدون چارچوب ارزیابی شود. این محصول برای لوله های استیل به صورت جداگانه به دیوار بسته می شود. البته که این مدل از حفاظ ها می توانند دسته بندی مخصوصی داشته باشند و سطح امنیتی مورد نظر برای آن نیز ارزیابی می شود.

حفاظ امنیتی شاخ گوزنی

یکی از مدل های مهم در خصوص حفاظ امنیتی شاخ گوزنی در سبک های بوته ای طراحی شده است. البته که این مدل از حفاظ ها برای دیوارهای حیاط بر اساس موقعیت ظاهری بررسی می شود. این مدل از حفاظ ها بر روی دیوارهای مدرن نیز اجرا می شود و ضریب امنیت به کار رفته برای آن نیز با ظاهری شیک طراحی شده است.

شاخک های به هم متصل شده در حفاظ امنیتی به شکلی است که بر اساس دستگاه برش و بر اساس مونتاژ برش بررسی می شود. اینطور که مشخص است این مدل از حفاظ ها در رنگ های مختلف نیز عرضه می شود و ظاهری بسیار زیبا دارند. لبه های حفاظ و همینطور ساختاری که در نظر گرفته می شود در طول و عرض متفاوتی بررسی می شود. امنیت خانه در این زمینه بر اساس موقعیت ملک بررسی می شود.

در طراحی حفاظ امنیتی شاخ گوزنی از جنس فلز مقاوم استفاده شده است و نصب آن بر روی دیوار صورت می گیرد. نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با هزینه بسیار کمی همراه است و از حفاظ آبشاری و دیواری و همینطور بوته خاری نیز اجرا می شود.

قوانین و استانداردهای لازم در خصوص حفاظ امنیتی به شکلی است که می تواند مختص به یک بخش باشد و البته که تراکم حفاظ شاخ گوزنی نیز بین 8 الی 15 عدد دیده می شود. ارتفاع برای این محصول 50 سانتیمتر ارزیابی شده است.

مسطح بودن بالای دیوار برای سارقان مشکل ساز می شود و در نهایت استفاده از حفاظ امنیتی شاخ گوزنی اجازه ورود افراد را نخواهد داد. البته که در طراحی حفاظ امنیتی از شکل شاخ گوزن استفاده شده است و نسبت به نرده های آهنی و حفاظ دیوار بسیار قابل قبول طراحی شده است.

استحکامی که برای حفاظ امنیتی دیده می شود به نسبت سایر بخش ها بررسی شده است. شکستن و بریدن و از بین بردن نرده های آهنی در این سبک های مخصوص به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

حفاظ امنیتی به صورت بوته ای و نیزار و بر اساس شکل ظاهری و امنیت و قدرت طراحی شده است. اندازه طولی برای شاخ ها به 2 متر می رسد. عرض شاخ ها اغلب از 30 به 75 سانت اعلام شده است. این محصول ضخامت مختلفی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.