جدیدترین متریال نرده پلیمری طرح چوب

جدیدترین متریال نرده پلیمری طرح چوب

نرده پلیمری طرح چوب با نرده چوبی چه فرقی می کند؟ چرا برخی از افراد نرده های طرح چوب را بهتر از سبک های چوبی می دانند؟

نرده پلیمری طرح چوب

پلیمر ها که به دنیای امروز پا گذاشتند بسیاری از مشکلات حل شد، به بسیاری از ایده ها جامه عمل پوشانده شد و سبک بندی های مختلفی اجرا شد که هر یک به نوبه خود رویکرد مخصوصی دارند. سادگی و زیبایی این نرده ها و مقاومت خوبی که دارند از آنها یک محصول همه چیز تمام ساخت. نرده پلیمری در واقع یک محصول فراورده پلیمر است که به نوعی شبیه به چوب است اما برتری های قابل توجهی نسبت به جنس چوب دارد. جذابیت این مدل از نرده ها بسیار زیاد بوده و جایگزین خوبی محسوب می شوند.

اگر قرار باشد به جای پلیمر از جنس چوب استفاده شود، فرسایش زیادی حاصل می شود. آسیب پذیری در برابر رطوبت و سرما و گرما بسیار زیاد می شود و قیمت نسبتاً بالاتری نیز دارد که همه این موارد مشکلات زیادی ایجاد می کند.

مزایای نرده پلیمری

یکی از مهمترین مزایای نرده پلیمری این است که در برابر انواع ضربه مقاوم است و این یعنی طول عمر بالایی دارد و می تواند از هزینه های اضافی جلوگیری نماید.

گزینه دیگر اینکه در برابر خوردگی و زنگ زدگی و سایر عوامل طبیعی بسیار مقاوم است و سبب می شود که برای محیط های بیرونی که در معرض عوامل طبیعی هستند گزینه خوبی باشد.

وزن سبکی دارد که سبک وزن بودن آن مهمترین مزیت محسوب می شود به طوری که فشار کمی به بخش کف وارد می شود و روال اجرای آن نیز به سادگی صورت می گیرد و حمل و نقل نیز با هزینه کمی همراه است.

نصب نرده پلیمری نیز آسان است و خبری از دستگاه های پیشرفته و گران قیمت نبوده و سبب می شود که اجرا در موقعیتی بدون خطر و هزینه اضافی صورت بگیرد.

شاید باورش کمی سخت باشد اما نرده پلیمری به نسبت بسیاری از نرده های چوبی قیمت ارزان تری دارد! چوب در برخی از سبک و مدل ها بسیار گران است و توجیه اقتصادی نخواهد داشت. بررسی های مختلفی صورت گرفته مبنی بر اینکه این سبک از نرده ها می توانند نصب درستی داشته باشند و به نوبه خود گزینه بسیار خوبی محسوب می شوند.

از سوی دیگر مشکلاتی از قبیل نفوذ هرگونه حشره به داخل آنها نیز وجود ندارد، مشکلی که برای چوب ها دردسرساز است و زیبایی و مقاومت کار را زیر سوال می برد.

نرده پلیمری چه تفاوتی با نرده چوب دارد؟

نرده پلیمری طرح چوب همانطور که از اسمش پیداست جنس چوبی ندارد و فقط طرح چوب یا نمای چوب است. جنس این محصول به صورتی طراحی شده است که بتواند در ابعاد متنوعی تولید شود.

نرده های چوبی در طول زمان دچار پوسیدگی می شود و در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت شدید و … از مقاومت کمتری برخوردار هستند. نرده پلیمری طرح چوب با همان ظاهر کیفیت بالایی دارد و عمر بسیار طولانی تری به نسبت مدل چوبی دارد. این محصول توانسته در برابر نفوذ هر نوع جانور زنده ای ایمن و مقاوم باشد و البته که ضربات را سرشکن می کند و می تواند یک محافظ از سقوط باشد.

موارد کاربرد نرده پلیمری

معمولاً از نرده پلیمری برای تراس ها لبه پشت بام، راه پله ها و در جدیدترین طرح خود، در دور باغچه استفاده می شود. این محصولات زیبایی و تنوع بالایی داشته و برای دکوراسیون های داخلی استفاده می شود. این محصول بسیار شاداب است و در لیست نرده های لوکس محسوب می شود.

اگر دقت کرده باشید در منازل ویلایی و خانه های دوبلکس نیز از نرده پلیمری طرح چوب استفاده می شود که تنوع بسیار زیادی دارد و مدل و رنگ بندی های خاص خود را دارد. این محصول به طور کلی شکل پذیری خوبی داشته و در اشکال مختلف اجرا می شود و طرح های سفارشی را نیز پوشش می دهد. ترکیبات به کار رفته در نرده پلیمری از مواد آلی و میعانات نفتی است به طوری که در آن از استایرین، بوتادین و اکرونیتریل استفاده شده است. مواردی که ذکر شده است به صورت تزریق شده و به شکل گرانول وارد می شود و از دستگاه پرس شده استفاده می شود و شکل خاصی از نرده را به خود می گیرد.

از نرده پلیمری برای تراس استفاده می شود که مقاومت و زیبایی گسترده ای در برابر زنگ زدگی و عوامل طبیعی دارد و برای تراس و محیط های بیرون گزینه خوبی است.

همینطور برای راه پله ها استفاده می شود که مقاومت آن در برابر ضربه بسیار خوب است. خط و خش را برطرف می کند.

دور باغچه یکی از جدیدترین سبک های نرده پلیمری استفاده می شود به طوری که زیبایی مخصوص به خود را داشته و مقاومت آن نیز زیاد است و در برابر رطوبت می تواند اثربخشی خوبی داشته باشد.

قیمت نرده پلیمری

یکی از فاکتورهای اصلی برای هر شخص در خرید، قیمت تمام شده محصول است. اگر قرار باشد نرده پلیمری با نرده چوبی از نظر قیمت مقایسه شود قیمت نرده پلیمری چیزی در حدود 2 الی 4 برابر از مدل های چوبی ارزانتر است. فرض کنید شما جنسی را انتخاب کرده اید که از چوب قوی تر و ایمن تر است و هم از نظر سازه موقعیت بهتری داشته و قیمت بهتری هم دارد.

از آنجایی که نرده پلیمری در برابر باد و باران و سایر عوامل طبیعی فرسایش کمتری دارد و مقاومت آن زیاد است دیگر نیاز به تغییر و تعویض آن نخواهد بود و عمر بالایی دارد و به نوبه خود تنها یک بار شامل طرح خرید می شود.

جدیدترین مدل های نرده پلیمری طرح چوب

کلگی پلیمری استارت: یکی از جدیدترین مدل نرده پلیمری محسوب می شود که در رنگ بندی های سفید و سیاه تولید شده است و به نوبه خود برای فضای داخل ویلا گزینه لوکس و جذابی است. این محصول دارای پایه های 4 بخشی است که سبک های متنوعی دارد.

نرده پلیمری طرح مهدیس: طرح مهدیس از طرح های جدید نرده پلیمری محسوب می شود که با خط و خطوط بی نظیر خود شهرت زیادی دارد. این سبک از نرده نیز به صورت تمام مشکی یا ترکیبی از سیاه و سفید عرضه می شود. این مدل کمی گرانتر است و این موضوع به دلیل ظرافت بالای کار است.

نرده پلیمری طرح چوب تلفیقی رز: طرح چوب تلفیقی رز در رنگ بندی های کرم و قهوه ای عرضه می شود و مدل بندی های بژ را شامل می شود.

نرده پلیمری طرح چوب با طراحی جام گلدار: این سبک از نرده ها پایه های باریکی دارد و کلگی آن ها کمی پر تر است. این مدل از نرده های پلیمری برای بخش های دور باغچه بسیار گزینه خوبی است.

نرده پلیمری طرح جام ساده: اینطور که مشخص است طرح جام ساده در در چند مدت اخیر بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. این طرح که دارای بخش بندی های مجزا هستند هم دارای پایه های باریک و هم به شکل کمی ضخیم تر اجرا می شود. البته که سبک اجرای این مدل از نرده ها با سایر بخش ها فرق دارد. نرده های پلیمری اغلب در رنگ های سفید و قهوه ای تیره و عسلی عرضه می شود. سبک های روشن برای داخل منزل استفاده می شود و بسیار جذاب هستند.

راهنمای انتخاب نرده پلیمری

برای انتخاب نرده پلیمری در ابتدا باید فضای منزل مشخص شود. فضای داخلی منزل از بخش های مختلف تعیین می شود. یک بخش از منزل که به دیوار متصل است از نظر سبک اجرای نرده با سایر بخش ها فرق داشته و باید فاصله تا دیوار مشخص شود. نصب نرده پلیمری توسط فرد متخصص صورت می گیرد و باید رویکرد نصب به صورتی باشد که نرده ها حرکت نکنند.

از سوی دیگر نیاز است که اجرای نرده ها را وابسته به پایه هایی انجام دهید که بتواند از نظر سبک اجرا محیط را زیبا کند. اینطور که مشخص است هر یک از نرده ها در موقعیت مشخصی از سازه اجرا می شوند. طرح های شلوغ برای فضای داخل منزل و طرح های کمی ساده تر برای مکان های بیرونی گزینه خوبی هستند. طرح چوب با رنگ قهوه ای تیره بیشترین شباهت به چوب واقعی را دارد. اینطور که مشخص است برای اجرای نرده پلیمری نیاز است هر بخش از نرده را مورد اندازه گیری قرار دهید. نرده هایی که اندازه های مشخصی دارند در سازه سطح زیباتری را پوشش می دهند. یک اصل مهم دیگر را ارزیابی کنید که از نرده پلیمری به عنوان نرده های نما و زیباسازی فضا نیز استفاده می شود. دکوراسیون به کار رفته برای این نرده ها با سایر موارد فرق دارد. از یاد نبرید که مدل های متنوع این نرده ها هستند که طبق سفارش مشتری اجرا می شود. البته که سبک اجرا نیز متفاوت است برخی از مدل ها نیاز به دقت بالاتری داشته و قیمت تمام شده نیز بیشتر خواهد شد و برخی دیگر از مدل ها هستند که به نسبت ساده تر هستند و اغلب در رنگ های سفید سفارش داده می شود که برای محیط های ویلایی بی نظیر است و می تواند یک سبک از دکوراسیون را شامل شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.