جدیدترین راهنمای انتخاب حفاظ استیل

جدیدترین راهنمای انتخاب حفاظ استیل

حفاظ استیل یک ابزار مهم محسوب می شود که از ورودهای غیر مجاز جلوگیری می کند و در راستای افزایش ایمنی گزینه پیشنهاد خوبی است. نصب حفاظ استیل پنجره و همینطور حفاظ بالکن در ساختمان های مسکونی یکی از اقدامات اصلی و ضروری به شمار می آید.

در بین حفاظ هایی که در بازار وجود دارد استیل بهترین جنس است و به نوبه خود از دسته فولاد مقاوم محسوب می شود. اینطور که مشخص است قیمت حفاظ استیل 304 نسبت به سایر موارد گرانتر است اما از سطح ایمنی بالایی برخوردار است. این محصول به صورت ساده و رسمی برای اماکن عمومی عرضه شده و با سبک های خاص برای ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

 چرا حفاظ استیل؟

خداحافظی با زنگ زدگی!

هر جنس دیگری به جز استیل مشکلات خاص خود را دارد و استیل تنها جنسی است که زنگ نمی زند و درگیر خراش نمی شود و از نظر کیفیت، سطح آن تغییر نمی کند. به طور کلی جنس استیل در لیست بهترین جنس های موجود در بازار است که می تواند برای هر منطقه آب و هوایی به خصوص شمال و جنوب کشور که دارای آب و هوای مرطوب هستند، گزینه خوبی باشد.

هم ایمن است و هم لوکس!

استیل در لیست جنس های لوکس در دنیای دکوراتیو است و بسیار زیبا و جذاب بوده و از کالاهای لوکس ساختمانی محسوب می شود. جنس استیل براقیت خاص خود را دارد و پس از مدتی از نظر سطح ظاهر دچار هیچ تغییری نمی شود.

مقاومت بی نظیر!

کسانی که حفاظ استیل را استفاده می کنند نگرانی از بابت تابش نور خورشید، گرما و سرما و برف و باران ندارند به طوری که در رطوبت و وضعیت بد آب و هوایی تغییر رنگ و تغییر شکل نمیدهد و انتخابی مقرون به صرفه محسوب می شود.

ایمن در محیط های اسیدی

بسیاری از حفاظ ها در محیط های اسیدی و قلیایی دچار آسیب می شوند و حتی در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی ندارند اما حفاظ استیل به صورتی طراحی شده است که در محیط های اسیدی نیز قابل اجرا است و در برابر اشعه خورشید مشکلی نخواهد داشت.

نگهداری و پاکیزگی کم دردسر

سطح حفاظ استیل صاف است و به طور کلی دارای جنس صیقلی بوده و نگهداری و تمیز کردن آن به سادگی صورت می گیرد و نیاز به هزینه و زمان زیاد برای تمیزکاری نخواهد بود.

تنوع زیاد در طرح حفاظ استیل

کسانی که قصد دارند از حفاظ استیل در داخل فضای منزل خود استفاده کنند از نظر تنوع، مشکلی نخواهند داشت و انتخاب برای سخت پسندان نیز آسانتر شده است. مشخص است که برخی از جدیدترین سبک های حفاظ استیل در بازار با طراحی بی نظیر خود به شهرت بالایی رسیده اند.

مقرون به صرفه بودن

مقرون به صرفه بودن حفاظ استیل به نسبت سایر وسایل ساختمانی سبب محبوبیت آن شده است. شاید در ابتدا به نظر برسد که استیل جنس گران قیمتی است اما به سادگی متوجه خواهید شد که این محصول نیاز به تعویض مجدد ندارد و شما یک بار هزینه پرداخت می کنید و هزینه های تعمیر و نصب مجدد از بین می رود.

جدیدترین حفاظ استیل بانکی

بانک در لیست مکان هایی قرار دارد که حفاظت آن بسیار پر اهمیت است و نیاز به حفاظی است که بتواند درصد دزدی را به حداقل برساند. نصب حفاظ برای بانک امر ضروری است. استیلی که برای حفاظ بانکی استفاده می شود باید از بالاترین مقاومت برخوردار باشد و از جنس استیل اصل 304 باشد تا امنیت بیشتری برقرار شود و به طور کلی از این حفاظ پشت درب و پنجره های بانک نیز استفاده می شود.

حفاظ استیل بانکی نیاز به نگهداری و تعویض ندارد و با یک بار نصب می تواند برای مدت طولانی استفاده شود. حفاظ های بانکی در واقع لوله هایی از جنس استیل بوده که به صورت موازی بر روی هم و با فاصله ای مشخص و تعیین شده نصب می شوند و سبب می شود که کیفیت و استقامت کار بیشتر شود. برای استحکام بیشتر گاه از در داخل لوله ها از آهن 14 پر می شود که سبب می شود هر نوع آسیب به لوله ها به حداقل برسد.

این درب ها قابلیت اتصال به سیستم دزدگیر نیز دارند. رنگ حفاظ استیل بانکی هم به صورت براق بوده و هم مات است و علاوه بر سطح ایمنی بالا، سبب زیبا شدن نمای درب می شود و ترکیب استیل و شیشه نیز از مدل های جدید حفاظ استیل است.

حفاظ استیل مخصوص پشت پنجره

پنجره یکی از ورودی های ساختمان محسوب می شود و نقش نورگیر را ایفا می کند. در واقع پنجره ها به عنوان دریچه ای برای عبور هوا به داخل خانه هستند و برای پنجره ها معمولاً مصالح و متریال های مختلفی اعمال می شود. حفاظ استیل مخصوص پنجره به طور کلی بر اساس سلیقه مشتری اجرا می شود و جنس متفاوتی را در بر می گیرد. مقوله زیبایی و جذابیت بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید اجرا شود.

پنجره یکی از ورودی های ساختمان به شمار می آید و برای جلوگیری از ورود بیگانگان نیاز به حفاظ دارد. استفاده از حفاظ یک امر طبیعی بوده و مزایای زیادی دارد. مصالح لوکس و زیبا برای پنجره از موارد مهم محسوب می شود و تنوع زیادی که در این زمینه وجود دارد، انتخاب را هوشمندانه تر می کند. ظاهر بیرونی پنجره ها تا حد زیادی در نما مهم است و بخشی از ظاهر کلی ساختمان محسوب می شود. شکل و رنگ پنجره های منزل می تواند وابسته به طرح های حفاظ استیل متنوع باشد و این موضوع امنیت ساختمان را بیشتر می کند.

حفاظ استیل مخصوص بالکن

بالکن ها از دیگر بخش های مهم یک ساختمان هستند که به عنوان بخش بیرونی ساختمان شناخته شده اند و یک مجرای ورودی در فضای مشترک بین فضای ساختمان و بیرون آن هستند.  بالکن ها به طور کلی از سقوط افراد جلوگیری می کنند و حفاظ استیل سبب می شود تا شکیل تر باشند و خطرات سقوط به حداقل برسد. یکی از پرکاربرد ترین مصالحی که برای حفاظ استیل استفاده می شود به صورت مدل افقی است که دارای ستون های عمودی با فاصله بوده و می تواند نقش اجرایی بی نظیری داشته باشد. حفاظ استیل که برای بالکن استفاده می شود اغلب از جنس 304 است و مدل های 201 آن نیز وجود دارد. اینطور که مشخص است استیل 201 تنها در محیط های خشک و بدون رطوبت اجرا می شود و از حفاظ 304 برای همه مناطق آب و هوایی نیز استفاده می شود و گاه به صورت ترکیب استیل و شیشه استفاده می شود که زیبایی ده چندانی دارد و به نوبه خود جذاب است. ارتفاعی که برای حفاظ استیل در ساختمان ها در نظر گرفته می شود، 110 سانتی متر است. گاردهای امنیتی که برای حفاظ استیل در نظر گرفته می شود اغلب به صورت افقی بوده و در فاصله های 12 سانتی متری اجرا می شود.

حفاظ استیل مخصوص استخر

حفاظ استیل در اطراف استخر نیز اجرا می شود و حکم امنیتی دارد و برای محیط های خانه و استخر اجرا شده و بسیار لوکس طراحی شده است. مقاومت حفاظ استیل استخر در برابر آب باید بررسی شده باشد و باید تست زنگ زدگی گرفته شود. این موضوع در مناطق مرطوب بسیار مهم است و نیاز است که ارزیابی های دقیق صورت بگیرد.

نحوه نصب حفاظ استیل

حفاظ استیل معمولاً شامل پروفیل های 40 در 40 و لوله 25 است. لوله و پروفیل ها با جوش مونتاژ شده و نیاز است که در ابتدا پروفیل ها سوراخ شوند و سپس کلاف انجام شود. پس از این مرحله میلگردها داخل لوله ها قرار می گیرد و میلگرد و لوله به هم جوش داده می شوند.

حفاظ جوشی به دلیل میلگردهای به کار رفته سبب ایجاد امنیت بیشتر می شود. برخی از مدل ها هستند که نیاز به پیچ و رولپلاک دارند و برخی دیگر نیز تنها با جوش اجرا می شوند. قیمتی که برای حفاظ استیل در نظر گرفته می شود بر اساس متر مربع محاسبه می شود.

حفاظ استیل لوله ای

یکی از سبک هایی که برای حفاظ استیل اجرا می شود به صورت لوله هایی است که از مدل 38 و 51 هستند و برای نصب این لوله ها می بایست از کف کوب به همراه پیچ و رولپلاک برای اتصال به دیوار استفاده می شود. به علت پیچی بودن این مدل از حفاظ ها شاید آنطور که باید در برابر دزدی امنیت نداشته باشد و جداسازی آن به سادگی صورت می گیرد.

حفاظ استیل مدل یازدهی

حفاظ استیل مدل یازدهی کلاف نمی شود و از قبل در کارگاه آماده شده است و در محل مونتاژ می شود. ابتدا دو عدد پروفیل از قبل سوراخ کاری می شود و در دو سمت حفاظ استیل نصب می شود. لوله ها در سوراخ ها جا می گیرند و لوله ها به پروفیل ها جوش داده می شود. قیمت حفاظ استیل بر اساس متر مربع تعیین می شود و گاه نیاز به ترکیب آن با شیشه یا سایر جنس ها است که بر اساس سفارش مشتری مشخص می شود. جنس استیل به کار رفته در این مدل حفاظ ها بسیار مهم است و از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.