جدیدترین درب استیل ضد سرقت

جدیدترین درب استیل ضد سرقت

در استیل با استفاده از پروفیل استیل و همینطور لوله های استیل و میلگرد آهنی طراحی و ساخته می‌شود و از یراق آلات استیل S30400 در آن استفاده شده است که از نوع ضد زنگ است. درب های استیل حفاظ امنیتی در طراحی منحصر به فرد بوده است و از نظر استحکام وضعیت خوبی دارد. این مدل از درب های استیل برای ورودی ساختمان، پارکینگ، ویلا، مغازه و ضد سرقت استفاده می‌شود. در استیل برای باغ و آزمایشگاه و در مدل های شیشه ای و … تولید و اجرا شده است.  یک محصول لوکس و کاربردی است که جایگزین درب های قدیمی چوبی و آهنی شده است و به نوعی در برابر فرسایش هوا حفظ می شود.

طراحی در استیل

ماندگاری و مقاومت بالایی که برای در استیل وجود دارد سبب می‌شود که در برابر فرسایش و زنگ زدگی بهترین متریال را ایجاد می کند. در استیل از ورق های استیل ضد زنگ تهیه شده است و پروفیل های استیل و آهنی و همینطور متریال های دیگر مانند شیشه و چوب نیز در اجرای در استیل دیده می‌شود. استیل به کار رفته در در استیل از نوع 304 یا استیل 316 است. به طور کلی طراحی در استیل بر اساس سلیقه و نیاز مشتری انجام می‌دهد و یک سری محدودیت ها وجود دارد که می‌بایست رعایت شود.

از در استیل برای نمای بیرونی ساختمانی و بخش های دیگر بنا نیز استفاده می‌شود و طراحی جداگانه ای برای آن صورت می‌شود. تغییرات شکل ظاهری و خصوصیات ایمنی این مدل از در ها سبب شده است تا سلیقه افراد مختلف سازگار باشد. اینطور که بررسی ها نشان می دهد زیباترین و خاص ترین درب های استیل طراحی و تولید شده است.

در استیل طلایی

این مدل از درب ها به واسطه رنگ دلربایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در اجرای و ساخت در استیل از ورز استیل طلایی 316 استفاده می‌شود. شاسی کشی برای در استیل طلایی از پروفیل های آهنی و یا استیل استفاده شده است. اینطور که مشخص است در استیل کرومی یا همان استیل ساده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که به نوبه خود از نظر زاویه جوشکاری نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود. از ورقه های طلایی مخصوص برای در استیل استفاده می شود که به عنوان کاور درب استفاده می‌شود.

در استیل لوکس

در صورتی که ایده خاصی در ذهن خود از در استیل داشته باشید می توانید ایده خود را به سادگی طراحی و اجرا نمایید. در اجرای در استیل لوکس از بهترین نوع استیل یعنی 316 استفاده می‌شود که ضخامت حداقل یک میلیمتر استفاده می‌شود. درب لوکس استیل از ترکیب شیشه های طرح دار و چوب های باکیفیت تهیه می‌شود که با استفاده از ورقه های استیل اختصاصی اجرا می‌شود و به نوعی دستگیر و قفل به کار رفته در این مدل از در ها متفاوت است. قیمت در استیل بر اساس طرح و ابعاد در سفارش داده می‌شود و قیمت این سبک از در ها کمی گرانتر هستند.

در استیل ویلایی

دربهایی ویلاها اغلب می بایست هم لوکس باشند و هم از نظر ایمنی وضعیت خوبی داشته باشد. نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی ساختمان به صورتی هماهنگ است که می‌تواند برای مناطق خوش آب و هوا مانند ساحل دریاها و جنگل ها گزینه خوبی بوده است. دقت کنید که در استیل برای مناطقی که درگیر رطوبت و بارندگی هستند نیز اهمیت زیادی دارد. به طور کلی در استیل ویلایی به دلیل وجود اجزا و قطعات استنلس خود در برابر رطوبت و آلودگی و تغییرات هوا مقاومت زیادی دارند و کیفیت دوام آنها حفظ شده است. شکل جذاب و صیقلی این مدل از درب ها به صورتی است که سبب می‌شود نمای بیرونی ویلاها را زیباتر مورد بررسی قرار بگیرد. درب استیل ویلاها بر اساس اجزای شیشه ای طراحی شده است و طراحی برای این محصول بدون محدودیت صورت بگیرد. اینطور که مشخص است از جدیدترین و منحصر به فرد ترین مدل های در استیل می توان برای ویلا استفاده کرد.

در استیل ورودی ساختمان

طراحی در استیل مخصوص ورودی ساختمان می بایست به صورت صنعتی صورت بگیرد تا حفظ امنیت ساختمان نیز فراهم شود. درب استیل ورودی ساختمان ها اندازه و رنگ و طرح های متنوع و زیبایی دارد. به طور کلی رنگ و طرح در اجرای در استیل بسیار مهم است و البته که ناهماهنگی موجود می بایست تا حد زیادی برطرف شود. محل نصب، ویژگی های ساختمان مربوطه، و همینطور تحمل وزن درب سبب می شود که این محصول به طور کلی اجرای دقیق و منظمی داشته باشد. نصب یا عدم نصب شیشه بر روی درب و حتی رنگ شیشه ها اهمیت زیادی دارد. کیفیت شیشه ها بر اساس پتانسیل ساختمان بررسی شده است و اجرای درب استیل به طور کلی از نظر ساختار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. استیل به کار رفته برای درب های ورودی می‌بایست ضد زنگ باشد و به نوعی ضد زنگ بودن درب ها در قیمت آن ها تاثیرگذار است. معیارهای قابل اعتماد برای تشخیص استیل با کیفیت و ضد زنگ بودن محصول اهمیت زیادی دارد و در گذر زمان به کیفیت کار می افزاید.

در استیل ضد سرقت

درب های ضد سرقت استیل ظاهری مشابه با درب های استیل دارند و تولید شاسی و دیوارها درب ها اغلب از آهن و قفل های بسیار مستحکم هستند. به طور کلی این درب ها ظاهری زیبا و ساختاری محکم دارند که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. اینطور که مشخص است زیبایی ظاهری و امنیت این درب ها به صورتی است که در لیست گرانترین درب های استیل قرار دارند. لولای این درب ها بسیار محکم بوده و از نوع نشکن هستند و ضد گلوله طراحی شده است. ضخامت این شیشه ها حداقل 2 سانتیمتر بوده و یک سری اتصالات دستگیره و قفل ها به صورت مجزا برای آن طراحی شده است. از ورق های استیل و پروفیل و میله ها نیز برای در استیل استفاده می‌شود که از نوع نگیر و ضد زنگ بوده و به عنوان استیل 304 و 316 شناخته شده است. اینطور که مشخص است استفاده از در استیل ضد سرقت برای استفاده از ورودی ساختمان بانک ها و سایر موسسات نیز استفاده می‌شود و برای ساختمان های دولتی نیز گزینه خوبی است.

قیمت در استیل

میزان هزینه ای که برای در استیل در نظر گرفته می شود بستگی به استیل به کار رفته در آن دارد. به طور کلی در ابتدا هزینه خرید درب بی کیفیت در ابتدا مقرون به صرفه است اما نگهداری و بازسازی آن بسیار زیاد است. اینطور که مشخص است هزینه بازسازی و نگهداری این مدل از درب ها به طور کلی وابسته به موقعیت درب بررسی می‌شود. یک سری عوامل برای ارزیابی در استیل وجود دارد که بر روی قیمت تاثیر می گذارد:

تعداد لت های باز شو یا ثابت یکی از عواملی است که بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. مدل و کیفیت یراق آلات و اتصالات نیز در این راستا اهمیت دارد. نوع آلیاژ استیل استفاده شده از نظر کیفیت و ضخامت بسیار مهم است و بخشی از قیمت در استیل را شامل می‌شود. ابعاد و شکل ظاهری در استیل به طور کلی بسیار بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. شکل و کیفیت یکسان برای کی مجموعه سبب می‌شود که نتیجه کار بهبود یابد. البته که نصب و اجرای درب ها نیز بر روی قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. در بهترین شرایط می بایست محصولی خریداری شود که کیفیت خوب و فضای ساخت مناسبی دارد.

انواع در استیل از نظر جنس فولاد

جنس فولاد به کار رفته در در استیل بر اساس درصد و عناصر به کار رفته دسته بندی می‌شود:

فولاد ضد زنگ آستنیتی، فولاد ضد زنگ فریتی، فولاد ضد زنگ مارتنزیتی، فولاد ضد زنگ دوبلکس موارد مهمی هستند که در ارزیابی در استیل بررسی می‌شود. رایج ترین فولاد ضد زنگ در زیر گروه 300 قرار دارد و از مدل 304 برای آن استفاده شده است. استیل به کار رفته در این مجموعه به طور کلی کیفیت بالایی داشته و برای پنجره و درب استیل نیز استفاده می شود. اینطور که مشخص است در استیل در مدل های متنوعی طراحی و اجرا شده است.

در استیل در دو سبک روکش استیل یا تمام استیل طراحی شده است که فقط ترکیبی از برش های مختلف استنلس استیل است که طراحی و تولید آن به طور کلی در بهترین شرایط بررسی شده است. درب تمام استیل از پروفیل یا ورق مخصوص با ضخامت 2 میلی متر است که استحکام و ظاهری آراسته داشته و گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

در استیل به طور کلی در مدل بندی های متنوعی دیده می‌شود و سبک های زیبا و هوشمندانه ای برای این درب ها دیده می شود که برای محیط نیز مناسب است. البته که موقعیت این مدل از درب ها در چندین سال اخیر تفاوت زیادی با سایر مدل ها داشته و توانسته به صورت روتین مورد بررسی قرار بگیرد. البته که وضعیت رنگ آمیزی برای برخی از در ها به نسبت سایر بخش ها متفاوت است و باید دقت ویژه ای صورت بگیرد تا نصب با بهترین امکانات همراه باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.