ترفندهای اجرای نرده استیل

ترفندهای اجرای نرده استیل

از آنجایی که با ویژگی های مختلف نرده استیل آشنایی داریم و می دانیم این محصول از چه جنسی تهیه شده است، الان وقتش رسیده تا در مورد ترفندهای اجرای نرده به صورتی که با محیط بیشترین سازگاری را داشته باشد دنبال کنیم.

طراحی دکور محیط با نرده استیل

وقتی قرار است برای دکور داخل منزل از جنس استیل استفاده شود، نرده استیل یکی از بهترین و کم هزینه ترین انتخاباتی است که اجازه می دهد کوچکترین جزئیات نیز دخالت داشته باشند. در واقع نرده استیل می تواند جنبه زیبایی نیز داشته باشد و همیشه نگاه ایمنی به آن دیده نمی شود. نرده استیل طلایی را در نظر بگیرید. این محصول می تواند هر گوشه از محیط اجرا شود و به نوعی با کل محیط هماهنگ شود. از سوی دیگر زیبایی و کارایی جنس طلایی به صورتی است که شرایط ست شدن با هر رنگی را دارد.

نرده هایی که از جنس استیل هستند در مدل های سه خط نیز اجرا شده اند و از سوی دیگر از هندریل هایی برای آنها استفاده می شود که اغلب شیشه ای هستند و ضخامتی در حدود 51 میل دارند. پایه ها از لوله به صورت عمودی اجرا می شود تا نصب و اجرای نرده دقیق تر صورت بگیرد. قطر لوله ها اغلب 38 میل بوده و از 3 خط ترانزیت با لوله هایی به ضخامت 16 میل در آن استفاده شده است.

ترفندهای آسان استفاده از نرده استیل

یکی از ترفندهایی که در استفاده از نرده استیل برای محیط بسیار استفاده می شود. عملیات محاسبات و اجرا است. در این راستا در ابتدا نقاطی از کف زمین نقطه گذاری یا علامت گذاری می شود که البته برخی به این عمل سوراخ کاری می گویند. سپس از دریل استفاده می شود و عملیات سوراخکاری دقیق صورت می گیرد. پس از آن از میل ترانس 10 میلی متری استفاده می شود که اغلب دارای ارتفاع 1 متری هستند و در داخل سوراخ توسط چسب چوب مخصوص اجرا می شوند. چسب چوب سبب محکم شدن رویکرد اجرا می شود و اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر از یک سری قالپاق و پیچ و مهره محکم نیز استفاده می شود تا سطح کار دقیقاً محکم شود، از یاد نبرید که این محصولات دارای حلقه های خاصی هستند که به صورت افقی و مماس بر روی پایه اجرا می شود و هندریل های استیل نیز در این راستا دخالت دارند. اجرای نرده استیل موضوع پر اهمیتی است. در واقع این محصول می تواند برای هر بخش از سلیقه مشتریان قابلیت اجرا داشته باشد.

انواع نرده استیل از نظر چیدمان

اینطور که مشخص است، دنیای نرده استیل، دنیایی بسیار متنوع است. چهره متفاوت نرده استیل بر اساس ارتفاع پایه ها، تعداد لوله های مصرفی افقی، متریال های 201 و 304 و همینطور استفاده از پایه های وارداتی استیل صورت می گیرد. مشخص است که دو دسته کلی نرده استیل 304 و 201 برای اجرا استفاده می شود.

چیدمان نرده های استیل موضوع مهمی است. مثلاً برخی از این محصولات برای مکان های سرپوشیده استفاده می شود و برخی دیگر مخصوص مکان هایی با فضای باز است.

برخی از آنها بر اساس کیفیت استیل و چیدمان گاردهای حفاظتی اجرا می شوند و برخی دیگر بر اساس متر طول محاسبه می شود. یک سری نرده های استیل هستند که مربوط به مدل پایه های نرده استیل بوده و دارای موقعیت مخصوص است.

چیدمانی که برای نرده های داخل منزل در نظر گرفته می شود، با بیرون از منزل بسیار متفاوت است، در داخل منزل اجرا شامل بخش بندی های چند منظوره است این در حالی است که بیرون از منزل اغلب سطح اجرا فرق دارد.

در بیرون از منزل چیدمان باید به صورتی باشد که تحمل زیادی در برابر فشارهای بیرونی داشته باشد این موضوع برای داخل منزل کمتر دیده می شود چون در داخل منزل پرتگاه کمتر است.

از سوی دیگر آلیاژهای اهن به کار رفته در نرده به صورتی است که بتواند زیبایی و مقاومت آن را حفظ کند و موضوع بسیار پر اهمیتی است. از یاد نبرید که ساخت و نصب سریع این مدل از نرده ها می بایست توسط یک فرد با مهارت بالا صورت بگیرد. یراق آلات استیل نیز در اجرا اهمیت زیادی دارند.

یراق آلات اتصال نرده استیل

موضوعی که در دکوراسیون های داخلی اهمیت زیادی دارد، یراق آلاتی است که بر اساس دکوراسیون خانه اجرا می شود و البته که باید با موقعیت نرده استیل سازگاری داشته باشد. طراحی این نرده ها به شکلی دنبال می شود که بخشی از پلکان را پوشش دهد. از یاد نبرید که یراق آلات باید با استفاده از اتصالات به صورت مستقیم به دیوار متصل شوند و این موضوع اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر نرده های راه پله اغلب بر اساس موقعیت اجرا دسته بندی می شوند. قیمت نرده استیل بر اساس متراژ و نوع استیل تعیین می شود اما یراق آلاتی که برای اجرا وجود دارد بسیار مهم است.

در تعیین هزینه ساخت برای هر متر مربع نرده استیل راه پله یک سری پایه ها و شکل قطعات نیز وجود دارد و کیفیت مرغوب تری را شامل می شود. روکش کردن نرده استیل بر اساس رنگ دکوراسیون داخلی منزل ایده جالبی است. در واقع روکش ها می توانند به صورت عمودی یا افقی طراحی شوند. از سوی دیگر نیاز است که قوانین تعیین رنگ نیز رعایت شود.

نرده ها در واقع به عنوان حفاظی عمل می کنند که برای راه پله و بالکن استفاده می شوند و کاربرد زیادی دارند از سوی دیگر نوع نصب حفاظ به صورتی است که می تواند اجرای قابل قبول تری را مدنظر قرار دهد.

استفاده از نیکل در نرده استیل 304 سبب می شود که مقاومت آن نیز بیشتر و اجرای یراق آلات نیز آسانتر و ایمن تر صورت بگیرد. در مدل 304 درجه بالایی از نیکل وجود دارد که سبب می شود رنگ استیل ثابت بماند و در شرایط آب و هوایی مقاومت بالاتری داشته باشد.

قیمت نرده 304 استیل به نسبت مدل های دیگر بالاتر است از سوی دیگر قطعات و یراق آلاتی که برای نوع 304 استفاده می شود کمتر از مدل های دیگر که قیمت نهایی محصول را کمتر می کند.

قیمت نرده استیل 201

از آنجایی که درصد نیکل کمتری در نرده استیل 201 استفاده شده است، قیمت آن به نسبت سایر محصولات موجود در بازار ارزانتر است. اینطور که مشخص است، این محصول دارای شکل ظاهری متفاوتی با نوع 304 نبوده و محصول خوبی محسوب می شود. از یاد نبرید که کم بودن نیکل در مدل 201 سبب می شود که مقاومت آن در برابر خوردگی و ضد زنگ بودن کمتر شود اما در تولید این محصول از منگنز استفاده شده است که بتواند سطح ظاهری زیباتری داشته باشد. در مجموع قیمت نرده استیل 201 از نوع 304 ارزانتر است.

قیمت محصول بر اساس اندازه طول نرده ارزیابی می شود و اندازه گیری برای هر طبقه بین 3 الی 6 متر دنبال می شود. تعداد پایه یا ستون ها اغلب در ارتفاع ستون های اصلی شمرده می شود. قیمتی که برای هر نرده در نظر گرفته می شود بر اساس پایه های استارت دنبال شده است. راه پله هایی که 100 سانتی متری هستند باید دقت اجرای بیشتری را در نظر بگیرد که بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد.

نرده از جنس استیل برای راه پله ها، برای پنجره ها و بالکن ها و همینطور برای فضای باز محوطه ها اجرا می شود. از سوی دیگر این محصول در محیطی سرپوشیده نیز اجرا می شود. در واقع نوع 201 در فضایی که رطوبت کمتری دارد بدون مشکل بوده و می تواند کاربرد بهتری داشته باشد.

نرده های استیل از نوع 201 در تغییرات جوی قوی نیستند.

نرده استیل مخصوص بهار خواب

یکی از مدل های جدید از نرده استیل وجود دارد که برای بهار خواب استفاده می شود. این مدل از نرده ها سبب می شود مکانی امن اجرا شود و به نوعی فضا برای استراحت فراهم شود. این مدل از نرده ها جنبه ایمنی دارند و باید در اجرای آن ارتفاع و سطح عبور شی و انسان به طور دقیق محاسبه شود. از یاد نبرید که خطر پرت شدگی در چنین موقعیتی بسیار مهم است. استفاده از قوطی های استیل برای تراس یا بهار خواب می تواند بسیار جالب باشد. موضوع دیگر اینکه این مدل از محصولات اغلب در اجرا می توانند، سطح رطوبت سازی بهتری داشته باشند.

استیل ترکیبی از چندین عنصر است که اغلب با درصدهای مختلف هستند. تشکیل آلیاژ استیل موضوع مهمی است و سبب تغییرات جوی و آب و رطوبت می شود. نرده های استیل مناسب ترین متریال های روز دنیا برای ساخت هستند و ظاهری متفاوت دارند. جذابیت ظاهری برای این محصول دیده می شود و در مدل های مستقیم و مارپیچ طراحی شده است. سبکی و ایمنی و حفظ حریم خصوصی برای این مدل از نرده ها دسته بندی شده است. از یاد نبرید که برای طراحی نرده استیل بهتر است سازوکارهای اجرایی را بررسی کنید و سطح جذابیت قابل قبولی را مدنظر قرار دهد. ترکیب کردن نرده ها با بخش های دیگر یک انتخاب خاص و قابل قبول است و می تواند نتیجه بخش باشد. خوشبختانه متریال های جدید نیز وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.